BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote Cisse topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
KKL
 KKL - woensdag 16 september 2009 - 11:11   quote  deeplink  
Je kunt gewoon aan Cissé zien dat hij niet 100% fit is.

Komt wel goed met hem
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 16 september 2009 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2009 - 10:41 schreef ovi het volgende:

[..]

Ja ik ben ook heel blij met de seizoens start ,maar er zijn altijd punten die verbeterd kunnen worden.
Cisse komt er wel ,dat weet ik zeker.
inderdaad twee punten tegen Twente en twee tegen Vitesse
ovi
 ovi - woensdag 16 september 2009 - 11:40   quote  deeplink  
Wat bedoel je hier mee?
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 16 september 2009 - 14:02   quote  deeplink  
Verbeter punten (hadden 4 punten meer geweest) en ik bedoelde in ieder geval niet dat dit aan Cisse lag.
ovi
 ovi - woensdag 16 september 2009 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2009 - 14:02 schreef rich Arnhem het volgende:
Verbeter punten (hadden 4 punten meer geweest) en ik bedoelde in ieder geval niet dat dit aan Cisse lag.
Oke ik snap je.
SFey
 SFey - vrijdag 18 september 2009 - 14:15   quote  deeplink  
In een nieuwsbericht stond dat hij al twee weken last had van zijn voet.Daarom overtuigde hij niet de laatste week. In de voorbereiding en de eerste competitiewedstrijden ging er echter veel dreiging uit van Cisse. Hij moet nog wel wat productiever worden, maar hij zorgt voor genoeg dreiging!
Morpheus79
 Morpheus79 - vrijdag 18 september 2009 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2009 - 10:10 schreef hotjumper het volgende:
we hebben een goede seizoens start, nog geen wedstrijd verloren ik zou zeggen
Go Cisse! Go Cisse!
Ja want die Cissé heeft een paar sterke wedstrijden staan te keepen en rijen met doelpunten gemaakt. Sinds wanneer hebben we het aan Cissé te danken dat we nog niet hebben verloren. Is de goede seizoenstart naar je mening dankzij of ondanks Cissé?! Voor zover ik geïnformeerd ben hebben we het voornamelijk te danken aan de goed functionerende achterhoede met van Bronckhorst, Van Dijk, Bahia, Vlaar (die het tot nu toe echt heel goed doet) en Dani. Terwijl Fer een super ontwikkeling doormaakt op het middenveld en Tomasson en de Guzman voor de doelpunten zorgen. El Ahmadi en Cissé zijn nog niet echt van meerwaarde geweest. Niet door het geven van assists, niet door het maken van doelpunten en ook niet door hun fantastische meeverdedigen. In iedere ploeg zitten een paar mindere schakels tot op heden zijn El Ahmadi en Cissé dat bij Feyenoord. Ik zie liever Makaay voorin en Wijnaldum op het middenveld. PSV heeft ook nog geen wedstrijd verloren, straks ga je me nog vertellen dat die Isaksson (hij heeft ook alle wedstrijden gespeeld bij PSV) zo overtuigend staat te keepen. Begrijp me niet verkeerd ik hoop ook dat Cissé er gaat komen en dat hij een topper gaat worden maar tot op heden heeft hij me niet kunnen overtuigen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 september 2009 door Morpheus79 --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 18 september 2009 - 15:11   quote  deeplink  
vorig jaar speelde Diego de pannen van het dak, maar verloren we vaak, dan win ik liever met een "onzichtbare" Cisse. Nu met zijn blessure is het denken ik beter hem te wisselen.
Morpheus79
 Morpheus79 - vrijdag 18 september 2009 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 - 15:11 schreef hotjumper het volgende:
vorig jaar speelde Diego de pannen van het dak, maar verloren we vaak, dan win ik liever met een "onzichtbare" Cisse. Nu met zijn blessure is het denken ik beter hem te wisselen.
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik zeg alleen dat ik hem nog niet erg overtuigd vind spelen. Wat mij betreft mag Mario Anita Meijer linksbuiten zetten als we dan kampioen worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 september 2009 door Morpheus79 --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 18 september 2009 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 - 15:44 schreef Morpheus79 het volgende:

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens. Ik zeg alleen dat ik hem nog niet erg overtuigd vind spelen. Wat mij betreft mag Mario Anita Meijer linksbuiten zetten als we dan kampioen worden.
met Lee in de spits, gouden duo!!!!
fey21
 fey21 - vrijdag 18 september 2009 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 - 15:11 schreef hotjumper het volgende:
Nu met zijn blessure is het denken ik beter hem te wisselen.
moest dit 5x lezen voordat ik snapte wat je bedoelde...
dat heeft me mn laatste beetje energie gekost en dus ben ik nu niet meer in staat om te reageren op dit topic :)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 18 september 2009 - 18:28   quote  deeplink  
of te wel je snapt hem niet:P
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - vrijdag 18 september 2009 - 22:43   quote  deeplink  
cisse is gewoon een miskoop

Ik hoop dat biseswar speelt
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 18 september 2009 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 - 22:43 schreef Feijenoord1908 het volgende:
cisse is gewoon een miskoop

Ik hoop dat biseswar speelt
hahahahahahahahahahaha
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zaterdag 19 september 2009 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 - 18:28 schreef Jappie_FEY het volgende:
of te wel je snapt hem niet:P
stom ik wel................................ha ha ha
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zaterdag 19 september 2009 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 - 22:43 schreef Feijenoord1908 het volgende:
cisse is gewoon een miskoop

Ik hoop dat biseswar speelt
waarom is cisse een miskoop volgens jou ?
SFey
 SFey - zaterdag 19 september 2009 - 10:46   quote  deeplink  
Ik denk dat Diego ook gaat spelen. Been heeft aangegeven dat hij liever speelt met iemand die 100% fit is en Diego een goeie invalbeurt had. Tevens zie ik liever Wijnaldum op de plaats van Slory. Hij was onze hoop in donkere dagen en gaat ons veel plezier en geld opleveren. Slory heeft inderdaad goed gespeeld, maar Wijnaldum had zeker meer acties gemaakt, doelpunten gemaakt (haha das niet moeilijk) en assists geven!
de zon in de kuip
 de zon in de kuip - zaterdag 19 september 2009 - 11:05   quote  deeplink  
snap je waardering voor Gini maar...... Gini heeft dit jaar zeker nog niet de vorm van vorig jaar en Slory doet t echt héél goed , heeft al diverse beslissende assists op zijn naam door ballen in de diepte in 1x voor te geven , lekker laten staan dus! Diego op links als Cissé niet speeld maar verder niet gaan wisselen in een goed draaiend team waar elke speler zijn specifieke kwaliteiten heeft die zéér nuttig zijn!
FR12-1908
 FR12-1908 - zaterdag 19 september 2009 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 - 11:05 schreef de zon in de kuip het volgende:
snap je waardering voor Gini maar...... Gini heeft dit jaar zeker nog niet de vorm van vorig jaar en Slory doet t echt héél goed , heeft al diverse beslissende assists op zijn naam door ballen in de diepte in 1x voor te geven , lekker laten staan dus! Diego op links als Cissé niet speeld maar verder niet gaan wisselen in een goed draaiend team waar elke speler zijn specifieke kwaliteiten heeft die zéér nuttig zijn!
ben het helemaal met je eens!
lees net wel dat sekou fit is voor PSV. hoop dat ie deze wedsrijd beter spelt als tegen Twente + Willem II. maar toen had ie last van voet heb ik begrepen!
cisse en slory op de vleugel:)
MMM
 MMM - zaterdag 19 september 2009 - 14:33   quote  deeplink  
Zie liever Biseswar spelen morgen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 september 2009 door MMM --
craven
 craven - zaterdag 19 september 2009 - 15:31   quote  deeplink  
want? je vindt dat er van hem meer dreiging uitgaat?
FR12-1908
 FR12-1908 - zaterdag 19 september 2009 - 15:31   quote  deeplink  
als ie had gescoord eerste minuut 2e helft tegen Willem II ik misschien ook.
maar volgens mij ben jij Biseswar MEGA fan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 september 2009 door FR12-1908 --
MMM
 MMM - zaterdag 19 september 2009 - 15:43   quote  deeplink  
Hoezo mega fan? Ik had vorig jaar ook mijn twijfels toen Verbeek hem er steeds inzette.. Biseswar heeft het vorig seizoen gewoon erg goed gedaan en Cissé bakt er de laatste weken helemaal niets van.
craven
 craven - zaterdag 19 september 2009 - 15:46   quote  deeplink  
ben het gedeeltelijk met je eens, Biseswar heeft het goed gedaan vorig seizoen, net als wijnaldum, maar dat is geen garantie voor dit moment. Cisse heeft idd nog niet gebracht wat ik van hem verwacht had, maar diego ook niet. Been ziet de hele week hoe die gasten spelen/trainen en ik ga er nog steeds vanuit dat hij de beste 11 in teamverband opstelt..
FR12-1908
 FR12-1908 - zaterdag 19 september 2009 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 - 15:46 schreef craven het volgende:
ben het gedeeltelijk met je eens, Biseswar heeft het goed gedaan vorig seizoen, net als wijnaldum, maar dat is geen garantie voor dit moment. Cisse heeft idd nog niet gebracht wat ik van hem verwacht had, maar diego ook niet. Been ziet de hele week hoe die gasten spelen/trainen en ik ga er nog steeds vanuit dat hij de beste 11 in teamverband opstelt..
met je eens.
maarja maakt mij niet uit wie er spelen als we maar winnen van die boeren
craven
 craven - zaterdag 19 september 2009 - 16:01   quote  deeplink  
dat zeker!!!
Mis
 Mis - zondag 21 november 2010 - 17:52   quote  deeplink  
Ik ben zelf naar Willem II - Feyenoord geweest maar Cisse heb je niet of nauwelijks aan de bal gezien. Het enige wat opviel aan hem waren z'n oranje schoentjes! El Ahmadi was ook slapjes. Tomasson - Fer - Vlaar waren de mannen.

Feyenoord-fan
MMM
 MMM - zondag 21 november 2010 - 17:53   quote  deeplink  
Hahahahahahaha
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 21 november 2010 - 17:56   quote  deeplink  
Zag hem gisteren bij freiburg weer goed voetballen! hebben we dan echt de verkeerde in de familie gehaald?
EdjeNL
 EdjeNL - maandag 26 maart 2012 - 09:38   quote  deeplink  
Ik ben naar lange tijd weer blij dat Sekou terug is. Vond hem gisteren aardig spelen tegen De Graafschap.

Ik hoop dat de blessures verleden tijd zijn, en nu eindelijk kunnen genieten van de Cissè, waar we al zo lang op wachten.

Daaagg Cabral, jij mag de bank warm gaan houden.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 26 maart 2012 - 09:39   quote  deeplink  
Kan ik het wel mee eens zijn. Cissé coming up?
kuipje
 kuipje - maandag 26 maart 2012 - 09:40   quote  deeplink  
ik vind hem voetballend misschien niet de beste, maar die gast heeft zo verschrikkelijk veel power! Heel geestig om te zien hoe hij zijn tegenstander continu wegzet alsof hij er niet staat.
qwerto
 qwerto - maandag 26 maart 2012 - 09:47   quote  deeplink  
Waar Cabral aanvallend vooral bezig is is Cisse ook verdedigend sterk waardoor je op die linker flank een betere bezetting krijgt zeker bij een opkomende rechtsback
EdjeNL
 EdjeNL - maandag 26 maart 2012 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 09:40 schreef kuipje het volgende:
Heel geestig om te zien hoe hij zijn tegenstander continu wegzet alsof hij er niet staat.
Cissè gebruikt nu een middeltje dat hij de tegenstander niet meer ziet ghehe..;)
EdjeNL
 EdjeNL - maandag 26 maart 2012 - 09:53   quote  deeplink  
Sekou Cissé liet in het Algemeen Dagblad weten zich opgelucht te voelen dat hij u van waarde is voor Feyenoord. "Omdat ik zo vaak afwezig was door blessureleed, voelde ik mij schuldig. Ook al kon ik er helemaal niets aan doen. Daarom voelt het nu ook zo goed dat ik van waarde ben voor de ploeg.

Dit zijn de allesbeslissende weken in de competitie. Als we deze fase goed doorkomen, is iedereen de ellende rondom mijn afwezigheid straks misschien wel vergeten. En we voelen echt dat we een rol van betekenis kunnen spelen.'
'We moeten de laatste duels ingaan alsof het onze laatste wedstrijd is. Nog zeven keer voluit gaan en dan kijken wat het heeft opgeleverd. Of ik dichtbij een basisplaats zit? Daar beslis ik niet over, ik kan alleen weer een week keihard trainen,' aldus de aanvaller in het AD.

(Bron: fr-fanatic.com )
tomson
 tomson - maandag 26 maart 2012 - 10:02   quote  deeplink  
Hij weet niet of ie tegen een basisplaats aanzit?
Hij heeft Cabral toch ook bezig gezien vanaf de bank?
EdjeNL
 EdjeNL - maandag 26 maart 2012 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 10:02 schreef tomson het volgende:
Hij weet niet of ie tegen een basisplaats aanzit?
Hij heeft Cabral toch ook bezig gezien vanaf de bank?
Natuurlijk weet hij dat wel, maar de beslissing ligt bij Koeman. Ik ga ervan uit dat hij zaterdag in de basis staat. Cabralletje had weer een dikke onvoldoende.
12
 12 - maandag 26 maart 2012 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2009 - 16:19 schreef FR-0180 het volgende:
dipje, moet ff ze draai vinden hoop ik ..
Die draai had hij (letterlijk) wel gevonden tegen Twente ;-)
EdjeNL
 EdjeNL - maandag 26 maart 2012 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 10:15 schreef 12 het volgende:

[..]

Die draai had hij (letterlijk) wel gevonden tegen Twente ;-)
Heel scherp 12 ;)
pat
 pat - maandag 26 maart 2012 - 11:37   quote  deeplink  
ja whahhaha 12... ik bent blij dat hij ook weet dat ie nog wel wat moet goedmaken. Carbal moet eens luisteren, volgens mij wordt hem al een flinke tijd gezegd dat ie simpeler moet spelen... hij blijft maar draaien en trukjes doen die op niks aflopen. dat excuss van "zo een speler is hij" slaat echt nergens op. laat em dan gaan straatvoetballen ofzo go cisse
tomson
 tomson - maandag 26 maart 2012 - 11:50   quote  deeplink  
Denk dat Koeman het gisteren ook spuugzat was met Cabral.
Hoeveel energie zal er de laatste tijd besteed zijn om tot die gozer door te dringen?
12
 12 - maandag 26 maart 2012 - 12:03   quote  deeplink  
Misschien is een cursusje mindfullness wel goed voor Cabral

http://www.aandachttraining.info/mindfulness.html

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote Cisse topic









0.0080018