|
|
jozo
|
|
|
Ik zie het liefst Kelvin Leerdam. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
jozo
|
|
|
|
|
|
FR12-1908
|
|
|
ik had het liefst tiendalli. maar die is weg Munstermann moet zich kapot lachen daar. maar Leerdam is ook niet altijd zekerheidje heeft aantal dome rode kaarten + tegengoals gecreerd. maar hij is volgens mij enige optie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahaha nee ik vind het moeilijk maar Kevin is gewoon slecht op de rechtback positie. Fer al Amhadi of lamzaat. |
|
|
|
|
jozo
|
|
|
quote:Op maandag 14 september 2009 - 20:23 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] hahahaha nee ik vind het moeilijk maar Kevin is gewoon slecht op de rechtback positie. Fer al Amhadi of lamzaat. Fer vind ik ook wel een idee.... Die andere 2 zie ik liever op het middenveld. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij is de eerste waar ik aan denk maar hij is onmisbaar op het middenveld tenzij Kevin het goed doet op het middenveld.Of Babovic |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Leerdam. Rob coacht hem wel. Deed hij zondag ook, na 2 twijfelachtige acties. Daarna geen fout meer gemaakt. Denk dat Leerdam iemand nodig heeft die hem coacht. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Leerdam, geen keuze. Alle bovengenoemde spelers zijn gewoon geen reële keuze voor de rechts back positie, Daarnaast speelt Fer elke week een dijk van een wedstrijd op het middenveld, Been zou gek zijn om hem daar nu weg te halen. |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
tjah of anders de cler....?is die 2 benig?en gio rechtsback als die 2 benig is???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 september 2009 door Ron31 -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
de cler links van bronckhorst op rechts anders bahia links back en hofland nasst vlaar |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
quote: tjah je hebt tiendalli laten gaan en je hebt vertrouwen in leerdam dus zal die leerdam moeten opstellen toch?ik zie 1,2,3 ook geen andere oplossing hiervoor....kijk leerdam kan het wel volgens mij hoor als die domme overtredingen achterwege laat en gewoon met zijn man blijft meelopen en zich niet in de nesten laat werken door een domm overtreding te maken... |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
quote: ja dat kan natuurlijk ook!!! |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
iemand zei ook zonder back spelen en er een middenvelder ingooien of aanvaller tjah das ook een optie natuurlijk!! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Dus:
Bahia--De Cler-----Hofland----Vlaar----Gio
?? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Fer is in mijn ogen de beste oplossing,maar het wordt toch Leerdam.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 september 2009 door ovi -- |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
volgens mij staat er anders tussen maat |
|
|
|
|
RoyLegioen
|
|
|
ach het wordt gewoon Leerdam ! |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
ik denk makaay............................. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Ik denk van niet............................. |
|
|
|
|
erik
|
|
|
toen landzaat vorig jaar verdediger was deed hij het helemaal niet zo slecht dus ik zeg landzaat |
|
|
|
|
RoyLegioen
|
|
|
vlaar misschien rechtsback en hofland centraal, of is vlaar té belangrijk centraal? |
|
|
|
|
damien
|
|
|
laat landzaat ook maar is werken voor zijn geld |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
sergio ramos
die pureert zoetzak wel ff |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
quote: ja makaay rechtsback dat zou kunnen aangezien die toch liever naar achteren loopt dan naar voren heb ik het idee......lol of makaay er extra inzetten en dan zonder back spelen dat kan ook want makaay valt in de wedstrijd toch heel vaak terug dan speel je toch met een halve back....lol
ps(maak wel grappen over makaay maar we hebben natuurlijk altijd wel wat aan makaay ook al past tie op dit moment niet in het geheel..... |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
quote: landzaat rechtsback kan ook denk ik wel jah |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
jozo
|
|
|
quote: Of ze trekken Ulrich v Gobbel voor een dagie uit de sportschool... |
|
|
|
|
Rotterdammert
|
|
|
Ik zou zo gaan spelen:
Vlaar---------Hofland-----------Bahia ---------------Gio------------------- -----El Ahmadi----------Fer----------- |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Bahia of Vlaar doorschuiven naar de flank en dan Hofland in het centrum (overigens denk ik dat hij 'gewoon' Leerdam er neerzet). Fer moet inderdaad Affellay weer de wedstrijd uitwerken dus das geen optie! |
|
|
|
|
Rotterdammert
|
|
|
Vlaar moet eigenlijk gewoon in het centrum, ik zou kiezen voor of Bahia of Gio op de rechterflank en anders wat ik eerder zei.. |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
geen rechtsback de sup. hebben steeds maar geroepen hou Tiendalli er bij, maar zo als zo vaak onze stem word niet gehoord en hij speeld nou tegen ons . laat de deskundigen het maar op lossen |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
|
|
|
loek
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2009 - 06:53 schreef Fonsie het volgende:geen rechtsback de sup. hebben steeds maar geroepen hou Tiendalli er bij, maar zo als zo vaak onze stem word niet gehoord en hij speeld nou tegen ons . laat de deskundigen het maar op lossen ik ben blij dat ie weg is... |
|
|
|
|
Coz
|
|
|
Voor Been is de blessure van Fernández een fikse tegenvaller. "In principe hebben wij alleen Kelvin Leerdam nog over als rechterverdediger. Anders moet ik gaan schuiven binnen mijn elftal en ik verander het liefst zo weinig mogelijk." Dat houdt in dat Leerdam vrijwel verzekerd lijkt van een basisplaats, te beginnen zondag tegen PSV.
Het wordt dus Leerdam
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 september 2009 door Coz -- |
|
|
|
|
Coz
|
|
|
quote: Idd, die gast was veel te duur om op te bank/tribune te zitten, maar goed zo zijn er nog wel meer ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 september 2009 door Coz -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Lijkt mij ook geen gekke optie. Tegen Dzukzjak misschien niet zo handig, maar normaal gesproken moet Landzaat best op die positie kunnen spelen. |
|
|
|
|
hammie
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
quote: Drieto. Landzaat rechtsback. |
|
|
|
|
Vak Q
|
|
|
Fer gewoon rechtsback en dan kan Gini die Appievlaai uit de wedstrijd spelen. Maar ik denk dat Been niet veel wil veranderen dus wordt het Kelvin Leerdam. En maar hopen dat het goed gaat tegen soepzak. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Gewoon Leerdam rechtsback. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
doedelzak komt toch steeds naar binnen / linkerbeen |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Simpel toch? Bahia op rechtsback, puur om Dzudzak uit te schakelen en in het midden zal dan of Lamzaad erbij moeten voor het voetballende gedeelte naast Vlaar of Hofland als mandekker met Vlaar als vrije man ernaast. Ik zou dan toch maar voor HOfland kiezen. Hij wordt van de bank-vedettes misschien wel als meeste onderschat. Het wordt toch bikkelen en daar is hij wel goed in. Plus dat psv toch Toivonen of euh, huppeldepup(hoe heet die broer van Lange Frans ook alweer?) opstelt. Daar kun je Hofland best tegenover zetten. En dan zul je zien dat ze aantreden met Amrabat, haha... |
|
|
|