|
|
de flh
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2009 - 12:50 schreef Arie.Klooster het volgende:Simpel toch? Bahia op rechtsback, puur om Dzudzak uit te schakelen en in het midden zal dan of Lamzaad erbij moeten voor het voetballende gedeelte naast Vlaar of Hofland als mandekker met Vlaar als vrije man ernaast. Ik zou dan toch maar voor HOfland kiezen. Hij wordt van de bank-vedettes misschien wel als meeste onderschat. Het wordt toch bikkelen en daar is hij wel goed in. Plus dat psv toch Toivonen of euh, huppeldepup(hoe heet die broer van Lange Frans ook alweer?) opstelt. Daar kun je Hofland best tegenover zetten. En dan zul je zien dat ze aantreden met Amrabat, haha... 'Landzaat' erbij 'in het midden' dat is inderdaad een beetje simpel. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Dus Hofland in het midden met Vlaar, Gio op links en Bahia op rechts? Kan ik wel mee leven... |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 september 2009 - 13:30 schreef Arie.Klooster het volgende:Dus Hofland in het midden met Vlaar, Gio op links en Bahia op rechts? Kan ik wel mee leven... Dit zou zeker een goede oplossing zijn. |
|
|
|
|
steefberk
|
|
|
laat die schenkelveld maar een x spele
hij heeft niets te verlieze en wil zig toch bewijzen |
|
|
|
|
SFey
|
|
|
Het duo Vlaar-Bahia doet het goed dit seizoen. Het is dat onze grote vriend van Dijk er even wat minder uitzag bij de doelpunten. Ik zou deze combinatie dus laten staan in het centrum en met hofland als rechtsback spelen. Maar dan mag hij gewoon achter blijven en Gio wat vaker naar voren sturen! |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 september 2009 - 14:09 schreef SFey het volgende:Het duo Vlaar-Bahia doet het goed dit seizoen. Het is dat onze grote vriend van Dijk er even wat minder uitzag bij de doelpunten. Ik zou deze combinatie dus laten staan in het centrum en met hofland als rechtsback spelen. Maar dan mag hij gewoon achter blijven en Gio wat vaker naar voren sturen! Ik weet niet of Gio dat nog wel kan brengen, het pendelen tussen verdedeging en aanval word voor hem steeds moeilijker. |
|
|
|
|
SFey
|
|
|
Tweede helft de Cler dan maar |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 september 2009 - 14:09 schreef SFey het volgende:Het duo Vlaar-Bahia doet het goed dit seizoen. Het is dat onze grote vriend van Dijk er even wat minder uitzag bij de doelpunten. Ik zou deze combinatie dus laten staan in het centrum en met hofland als rechtsback spelen. Maar dan mag hij gewoon achter blijven en Gio wat vaker naar voren sturen! kan me hier in vinden.Liefs geen de cler |
|
|
|
|
SFey
|
|
|
Ik lees alleen dat Hofland vandaag niet trainde door een blessure en er is verder niks bekend. Dus zo worden de opties toch weer een stuk kleiner. Hopelijk komt er niet weer zo'n blessuregolf als vorig jaar. Tevens zie ik in de winterstop of in de zomer toch ook nog graag een jongere en betere linksback komen |
|
|
|
|
bram
|
|
|
el hamadi en dan babovic middenveld |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: El Ahmadi op de rechtsachter? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
mits goed gegeten lukt dat wel |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
Eerst Leerdam en dan in de '75+ Jeugd laten invallen als hij het goed doet gewoon lekker laten staan en anders gewoon leerdam geen andere opties tog? |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
ik heb zondag niks te doen.... ken wel effe tijd maken |
|
|
|
|
craven
|
|
|
75+ jeugd hahaha val daar nog tussen... |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
maar leerdam is ook jeugd... |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
quote: ik zou leon,s vrouw er neer zetten die is echt goed..................ha ha ha ha ha |
|
|
|
|
de zon in de kuip
|
|
|
Bahia is een pure mandekker en als back zou hij op links nog wel een optie zijn maar op rechts zeker niet , verder moet je bij 1 blessure niet je elftal overhoop halen maar gewoon een speler inbrengen op de positie die uitvalt en in dit geval is dat dus Leerdam op rechtsback , Mario schat hem hoger in dan zowel Tiendalli,Lucius als Greene dus laten we daar maar aan vast houden (al heb ik persoonlijk ook mijn twijfels bij Leerdam........) |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
gewoon leerdam niets veranderen aan je elftal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: en die deed t nog niet eens zo slecht. heb zitzak niet gezien. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: jongen deed het perfect,alleen opbouwend minder dan fernandez |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Daar moeten Fer en Karim dan maar voor zorgen Vlaar kan het ook redelijk goed en Bahia heeft zijn momenten Gio kan beter naar voeren spelen dan verdedigen Dus volgens mij moet het niet zo'n probleem zijn
Ik von de jongen goed spelen Viel een paar keer negatief op (maar wat verwacht je anders in vergelijking met Fernandez?) Verdedigend viel hij me een paar keer zeer positief op Speelde sterk, Zitzak inderdaad bijna niet gezien, alleen een paar vrije trappen en 1 voorzet die ongevaarlijk bleek te zijn |
|
|
|