|
|
de zon in de kuip
|
|
|
denk dat remco niet ver van de werkelijke selectie van Bert zit. Vlaar en Fer moeten zich in grote wedstrijden bewijzen en door t gemis aan europees voetbal wordt dat erg moeilijk voor ze , ik zie Gio t nog wel als basisspeler halen maar Braafheid is zeker géén drama , maar dit zal wel komen door jouw enorme Twente haat (afgunst) veroorzaakt zijn.
verder heb je t over 2 keepers op de bank : dat klopt ook op een WK , 2 verdedigers ik tel er 3 in Remco's lijstje hoor! en ik tel ook 2 aanvallers waar jij er 3 telt. Fer , Vlaar ,Wijnaldum kunnen zich opmaken voor EK 2012 ! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2009 - 21:21 schreef de zon in de kuip het volgende:denk dat remco niet ver van de werkelijke selectie van Bert zit. Vlaar en Fer moeten zich in grote wedstrijden bewijzen en door t gemis aan europees voetbal wordt dat erg moeilijk voor ze , ik zie Gio t nog wel als basisspeler halen maar Braafheid is zeker géén drama , maar dit zal wel komen door jouw enorme Twente haat (afgunst) veroorzaakt zijn. verder heb je t over 2 keepers op de bank : dat klopt ook op een WK , 2 verdedigers ik tel er 3 in Remco's lijstje hoor! en ik tel ook 2 aanvallers waar jij er 3 telt. Fer , Vlaar ,Wijnaldum kunnen zich opmaken voor EK 2012 ! Engeland-Nederland niet gezien? Als er een échte rechtsbuiten komt word Braaiheid omver gelopen. Dan heb ik toch liever Gio met al zijn ervaring. Oh, ja ´t zal wel door mijn twente-haat(?) komen...
Fer geef ik toe, moet nog veel bijleren, maar als ik zie hoe Schaars of Mendes da Silva soms prutsen, lijkt Fer mij een prima B-optie
Sorry dat ik verkeerd geteld heb meneer Professor, ik hoop dat je me nog kan vergeven, maar het zal moeilijk worden....
Wijnaldum heb ik niet genoemd? |
|
|
|
|
de zon in de kuip
|
|
|
je twente haat kpmt uit t feit dat je ze in je top-3 van meest gehate clubs in europa hebt staan , dus doe niet alsof je t niet begrijpt.
Braafheid zijn we gewoon niet eens maar Gio heeft t ook moelilijk tegen echte rechtsbuitens. Ik zie ook liever Gio maar om Braafheid een drama te noemen gaat me gewoon te ver , vorig jaar was hij erg sterk bij Twente.
verder zijn we t wel redelijk eens denk , al denk ik dat Bert eerder voor Schaars dan voor Fer zal kiezen , de naam Wijnaldum noemde ik om aan te geven dat die ligting na het WK vanzelf wel aan bod komt.
verder ben ik geen professor maar als je kritiek op iemand hebt is t erg slordig als die kritiek door een telfout al niet klopt!
Suc6 morgen schatje , ga je in t zonnetje of in de schaduw? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2009 - 22:57 schreef de zon in de kuip het volgende:je twente haat kpmt uit t feit dat je ze in je top-3 van meest gehate clubs in europa hebt staan , dus doe niet alsof je t niet begrijpt. Braafheid zijn we gewoon niet eens maar Gio heeft t ook moelilijk tegen echte rechtsbuitens. Ik zie ook liever Gio maar om Braafheid een drama te noemen gaat me gewoon te ver , vorig jaar was hij erg sterk bij Twente. verder zijn we t wel redelijk eens denk , al denk ik dat Bert eerder voor Schaars dan voor Fer zal kiezen , de naam Wijnaldum noemde ik om aan te geven dat die ligting na het WK vanzelf wel aan bod komt. verder ben ik geen professor maar als je kritiek op iemand hebt is t erg slordig als die kritiek door een telfout al niet klopt! Suc6 morgen schatje , ga je in t zonnetje of in de schaduw? Pff, als je al gaat redeneren uit zo´n doelloos rijtje, dan is het eind zoek. Ik heb nu alweer een andere, ik lul ook maar wat. Nogmaals sorry voor de telfout, megagrote blunder.
En ik ga in het zonnetje zitten ja, in De Kuip.......................... |
|
|
|
|
Ajaxamsterdam
|
|
|
Van der Sar(C) V/D Wiel Boularouz Mathijsen Braafheid De Zeeuw Sneijder Elia Robben Van Nistelrooy Van Persie
BANK: Vorm Ooijer Vlaar Van Bronckhorst Van der Vaart Heitinga De Jong Van Bommel Schaars Kuyt Huntelaar |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 september 2009 - 23:23 schreef Ajaxamsterdam het volgende:Van der Sar(C) V/D Wiel Boularouz Mathijsen Braafheid De Zeeuw Sneijder Elia Robben Van Nistelrooy Van Persie BANK: Vorm Ooijer Vlaar Van Bronckhorst Van der Vaart Heitinga De Jong Van Bommel Schaars Kuyt Huntelaar Wat doet de Zeeuw daar, hij is toch te oud voor ballenjongen? |
|
|
|
|
Robbb
|
|
|
|
|
|
Dirk
|
|
|
Iedereen vergeet de beste rechtsback van NL op dit moment....Mario Melchiot....Krijgt al weken alleen maar complimenten van alle analitici van de BBC. Hij is een RB die er staat. Dus geen halve slapers als heitinga en vd wiel |
|
|
|
|
Dirk
|
|
|
vd sar melchiot, boulah, mathijsen, bronck v bommel v persie sneijder robben elia Huntelaar( omdat ie gewoon feitelijk de beste afmaker v NL is, nee geen spel tussen te krijgen nee, bijna 1 op 1.) |
|
|
|
|
Juantinho
|
|
|
quote:Op woensdag 23 september 2009 - 22:53 schreef Dirk het volgende:Iedereen vergeet de beste rechtsback van NL op dit moment....Mario Melchiot....Krijgt al weken alleen maar complimenten van alle analitici van de BBC. Hij is een RB die er staat. Dus geen halve slapers als heitinga en vd wiel Ik ben het met je eens dat Melchiot het goed doet en zeker mee moet ipv Heitinga Maar van der wiel is zeker wel een goede en verwacht dit jaar een groei van hem..
moeilijk om een team neer te zetten, ik twijfel bij zoveel positie`s.
Moet je braafheid, gio, emmanueslon of Drenthe als LB zetten, Melchiot of van der Wiel als rb De Jong of de zeeuw verdedigende middenvelder Elia of robben sneijder of van der vaart huntelaar of nistelrooij kuijt of van persie
Robben, kuijt sneijder en van Persie waren de afgelopen interlands wat minder maar komt het door er niets meer op het spel stond? Moeten ze daardoor vervangen worden denk het niet. Ben blij dat ik op de bank zit en mag juichen en vloeken ipv deze moeilijke beslissingen moet nemen |
|
|
|
|
t
|
|
|
v.d sar Boula-Heitinga-Mathijsen-Gio v Bommmel-De Jong Robben-Vd Vaart-Elia Van Persie/Kuyt |
|
|
|
|
Robbb
|
|
|
Aangezien het WK weer dichterbij komt, en het steeds duidelijker word wie wel en wie niet speelt. Is het een stuk makkelijker om de opstelling ongeveer te bepalen nu.
van de Sar Boulahrouz_Vlaar_Mathijsen_v.Bronckhorst V.Bommel___Fer Robben_______v.Persie_______Elia Kuijt
Dit was mijn oude opstelling. maar nu ik weer een paar maanden verder ben is mijn gedachte sterk veranderd.
Stekelenburg VD.Wiel_Vlaar_Mathijsen_V.Bronckhorst V.Bommel_De Jong V.Persie_Sneijder_Robben V.Nistelrooy/Kuijt/Huntelaar
Dit zou mijn opstelling zijn voor nu. Het is nu nog heel moeilijk te bepalen welke spits er de meeste speelminuten zal maken.
Graag jullie opstellingen.:). |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
FeyenoordRandwijk - zaterdag 19 september 2009 - 15:41 quote deeplink -----------------------persie--------------------------- -------------------------------------------------------- -----robben-----------Sneijder-------------Kuyt--------- -----------------De jong-----van Bommel----------------- emanuelson----mathijsen------heitinga-------V.D. Wiel--- ---------------------v.d Sar---------------------------- |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Robben-------------kuyt------------------van Persie ------------------sneijder-------------------- ----------van bommel------------afellay------- van bronckhorst----ooijer-------vlaar--------Wiel ------------------van der sar--------------------- |
|
|
|
|
piet
|
|
|
elia.....kuyt.......robben v.persie v.der vaart/sneijder......v.bommel gio...ooijer/vlaar...mathijsen...v.d.wiel stekelenburg |
|
|
|
|
Vitor.Santiago
|
|
|
Stekelenburg
Wiel - Heitinga - Mathijssen - Bronkhorst
v. Bommel - de Jong
Kuyt - Sneijder - Robben
Nistelrooy |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
sar wiel vlaar bruma gio
bommel de zeeuw
persie sneijder robben
van nis |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
je meot gokken in de verdediging omdat je met de namen die we nu hebben sowieso te kort komen, vlaar en bruma hebben veel meer potentie en met een beetje geluk zijn ze na het wk 10 mil meer waard.. ik zie het zomaar gebeuren, sowieso is het nu een goede mix tussen jong en oud |
|
|
|
|
bobby ovie
|
|
|
van dijk
schenkeveld vlaar de vrij gio
fer
leerdam bruins