BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Oude koeien... Magrao!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
har
 har - woensdag 16 september 2009 - 23:21   quote  deeplink  
Mooi weer, Magrao (geruild voor topspits Fred) ook al niet goed genoeg voor ons maar wel voor dynamo kiev en de champions League!
Frustrerend om iets te vaak vroeg afgeschreven ex feyenoorders met succes in de champions league te zien!
Ik weet het: het zijn oude koeien, maar wil het toch even kwijt!
har
 har - woensdag 16 september 2009 - 23:24   quote  deeplink  
Oh ja, ook nog Michel Bastos, Lyon!!
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 16 september 2009 - 23:47   quote  deeplink  
jij hebt echt geen verstand van voetbal
Joost Broerse, niet goed genoeg voor FCUtrecht
Speelt wel in de champions league
Is die nu in eens ook goed?
craven
 craven - woensdag 16 september 2009 - 23:56   quote  deeplink  
nee, laten we eerlijk zijn je moet ook wat geluk hebben...
har
 har - donderdag 17 september 2009 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2009 - 23:47 schreef Phyxsius het volgende:
jij hebt echt geen verstand van voetbal
Joost Broerse, niet goed genoeg voor FCUtrecht
Speelt wel in de champions league
Is die nu in eens ook goed?
OOOH, dus Kiev en Lyon zijn prutsclubs die incidenteel meedoen aan de Champions League??
Nee natuurlijk, ik had het eerst even aan jou moeten vragen!!!
PieterBos
 PieterBos - donderdag 17 september 2009 - 06:10   quote  deeplink  
Daarom wordt / blijft Leo Beenhakker ook TD.
Zodat dit iets minder vaak voor gaat komen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 17 september 2009 - 06:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 september 2009 - 00:40 schreef har het volgende:

[..]

OOOH, dus Kiev en Lyon zijn prutsclubs die incidenteel meedoen aan de Champions League??
Nee natuurlijk, ik had het eerst even aan jou moeten vragen!!!
nee het zijn clubs die mee doen aan de cl omdat ze kampioen van hun land zijn. Maar het zijn nou niet echt aan sprekende competities, die van frankrijk en de oekraïne.
Rovert
 Rovert - donderdag 17 september 2009 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2009 - 23:21 schreef har het volgende:
Mooi weer, Magrao (geruild voor topspits Fred) ook al niet goed genoeg voor ons maar wel voor dynamo kiev en de champions League!
Frustrerend om iets te vaak vroeg afgeschreven ex feyenoorders met succes in de champions league te zien!
Ik weet het: het zijn oude koeien, maar wil het toch even kwijt!
Pfff, wat een ge-emmer. Feyenoord is de enige club op de heeeeeeeeeeeeeeeele wereld die dit overkomt. Natuurlijk.
Tim89
 Tim89 - donderdag 17 september 2009 - 08:23   quote  deeplink  
Magrao was in zijn tijd bij Feyenoord gewoon niet goed genoeg. Dat heeft iedereen zelf kunnen zien. Toen is hij terug gegaan naar Brazilie en heeft zich goed ontwikkeld. Dit is gewoon domme pech en meer niet! Ze kunnen zo'n jongen niet de kans blijven geven.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 17 september 2009 - 08:47   quote  deeplink  
Nee, dat zijn dure leerjaren met t risico dat t niets word (speler buiten de EU, daar kan je 3 wijnaldum's en 2 Fer's voor laten ballen)
Morpheus79
 Morpheus79 - donderdag 17 september 2009 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 september 2009 - 06:48 schreef hotjumper het volgende:

[..]

nee het zijn clubs die mee doen aan de cl omdat ze kampioen van hun land zijn. Maar het zijn nou niet echt aan sprekende competities, die van frankrijk en de oekraïne.
Beide clubs zijn helaas wel veel sterker dan Feyenoord. Lyon werkt met een begroting van 200 miljoen Euro (meer dan zes keer onze begroting) en ze zijn tussen 2002 en 2008 zeven keer op rij landskampioen van Frankrijk geworden. Als zo'n club 18 miljoen Euro betaald voor Michel Bastos dan kan die jongen echt wel voetballen en is hij zeker goed genoeg voor onze club. Dinamo Kiev werkt met een begroting van 100 miljoen Euro. De Franse competitie is veel sterker en de Oekraïnse competitie doet ook zeker niet onder voor de Eredivisie. Als Magrao en Bastos goed genoeg zijn voor clubs als Dinamo Kiev en Olympique Lyon dan zijn ze zeker goed genoeg voor Feyenoord. De Franse competitie is naar jouw mening niet echt een aansprekende competitie maar Babovic blijkt voor ons wel van meerwaarde te zijn terwijl die jongen op de bank zat in de Franse Ligue 2.
F.L.E
 F.L.E - donderdag 17 september 2009 - 10:18   quote  deeplink  
Babovic blijkt voor ons wel van meerwaarde te zijn ..

Dat moet eerst nog eens blijken, en als het zo'n aansprekende competitie is waarom gaan alle Europese topspelers daar dan niet naar toe?
Dat er meer geld in omgaat wil niet zeggen dat een competitie aansprekender is, dan zou de competitie in de Verenigde Emiraten ook een aansprekende competitie zijn.
SFey
 SFey - donderdag 17 september 2009 - 10:40   quote  deeplink  
Met succes in de champions league vind ik wel erg overdreven. Dit zeg je aan de hand van een samenvatting van twee minuten en omdat hij daarin scoort. Toegegeven hij zat er heerlijk in! Maar hij is ook geen vaste waarde in het elftal van Kiev. Hij speelde slechts twee wedstrijden (van de zes) in de competitie.
Maar waar ik het wel met je eens ben is dat enkele spelers te snel worden afgeschreven. Maar goed elk jaar worden er spelers gekocht en omdat er anders te veel komen moeten er enkele spelers worden verkocht. Er moet beter worden gekeken welke spelers worden aangetrokken: dat ze ook meerwaarde voor het elftal zijn en niet in het tweede gaan spelen. Hierin heb ik wel vertrouwen met Beenhakker!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 17 september 2009 - 11:13   quote  deeplink  
volgens mij is het toch een tijd geleden dat de franse clubs echt iets in de melk te brokkelen hadden in europa.
En laten we wel wezen naar de Oekraïne ga je ook niet voor je lol, Kiev rendeerde het beste onder het oude sovjet systeem toen het, onder de grote Lobanovski, mijnsinziens, één van de beste teams ter wereld was.
Morpheus79
 Morpheus79 - donderdag 17 september 2009 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 september 2009 - 10:18 schreef F.L.E het volgende:
Babovic blijkt voor ons wel van meerwaarde te zijn ..

Dat moet eerst nog eens blijken, en als het zo'n aansprekende competitie is waarom gaan alle Europese topspelers daar dan niet naar toe?
Dat er meer geld in omgaat wil niet zeggen dat een competitie aansprekender is, dan zou de competitie in de Verenigde Emiraten ook een aansprekende competitie zijn.
Dat Babovic van meerwaarde lijkt te zijn baseer ik niet op mijn eigen mening. Ik citeer de woorden van Mario Been voordat Babovic was gecontracteerd: "Babovic heeft een uitstekende techniek en zou een versterking voor ons zijn". Hij zegt dat het een versterking is voor Feyenoord en ik denk dat Mario er meer verstand van heeft dan jij (met alle respect).

Wat ik heb over de Franse competitie heb gezegd is dat deze sterker is dan de Eredivisie en dat blijkt ook wel uit de Uefa rankings. De Franse competitie staat vierde na de Engelse, Spaanse en Italiaanse competitie. Nederland staat negende. In de Franse competitie spelen aanzienlijk meer topspelers dan in de Eredivisie. Spelers als Fernando Morientes, Lisandro Lopèz, Fabio Grosso, Gabriel Heinze, Lucho González, Claude Makélélé, Ludovic Giuly, Nenê en Eidur Gudjohnsen zijn maar een paar voorbeelden van spelers die echt niet zitten te wachten op de Eredivisie. Je gaat toch niet serieus beweren dan de Nederlandse competitie net zo sterk is als de Ligue 1 hè.

Ik heb trouwens ook nooit beweerd dat geld een graadmeter is voor een aansprekende competitie. Wat ik wel beweer is dat de begroting van een club een goede graadmeter is voor succes en grootheid van een club. Met andere woorden verdraai mijn woorden niet en verzin er geen uitspraken bij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 september 2009 door Morpheus79 --
Morpheus79
 Morpheus79 - donderdag 17 september 2009 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 september 2009 - 11:13 schreef hotjumper het volgende:
volgens mij is het toch een tijd geleden dat de franse clubs echt iets in de melk te brokkelen hadden in europa.
En laten we wel wezen naar de Oekraïne ga je ook niet voor je lol, Kiev rendeerde het beste onder het oude sovjet systeem toen het, onder de grote Lobanovski, mijnsinziens, één van de beste teams ter wereld was.
Je hebt gelijk als je zegt dat het lange tijd geleden is dat Franse clubs succes hebben gehad in Europa maar als dat het uitgangspunt is dan zijn alleen de Engelse en Spaanse competitie sterk. Zij domineren het Europese voetbal. Volgens mij zijn de Engelse en Spaanse competitie de absolute topcompetities in Europa en volgt dan een subtop met de Italiaanse, Franse en Duitse competitie. Dat is gewoon de top vijf. Daarna komen op gepaste afstand de competities uit Portugal, Roemenië, Nederland, Oekraïne, Rusland, Griekenland etc.
Thomas
 Thomas - donderdag 17 september 2009 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 september 2009 - 12:39 schreef Morpheus79 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk als je zegt dat het lange tijd geleden is dat Franse clubs succes hebben gehad in Europa maar als dat het uitgangspunt is dan zijn alleen de Engelse en Spaanse competitie sterk. Zij domineren het Europese voetbal. Volgens mij zijn de Engelse en Spaanse competitie de absolute topcompetities in Europa en volgt dan een subtop met de Italiaanse, Franse en Duitse competitie. Dat is gewoon de top vijf. Daarna komen op gepaste afstand de competities uit Portugal, Roemenië, Nederland, Oekraïne, Rusland, Griekenland etc.
UEFA Country Ranking 2010
Daar kun je vrij bijgewerkt zien hoe de huidige stand van zaken is. Daar is idd te zien dat Frankrijk tot de top van Europa behoort, gebaseerd op resultaten in Europa. En dan loopt Nederland er een aardig stuk op achter.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 17 september 2009 - 13:33   quote  deeplink  
Klopt, maar dat is al ingezet in 1999. Zelfs het jaar dat we europees af en toe meededen tot halve finales(AZ) en als hoogtepunt de winst in 2002 voor Feyenoord, zijn we nauwelijks gestegen.
Overigens zie ik wel een patroon gelijkenis met de neergang van Feyenoord en de neergang van NL in Europa...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 17 september 2009 - 13:50   quote  deeplink  
ps ik weet niet iemand gisteren een stuk van die kaasjoden heeft gezien?
Wat een armoe...
SFey
 SFey - donderdag 17 september 2009 - 15:55   quote  deeplink  
Ik heb een stuk zitten kijken, maar het was niet om aan te zien. En dan zegt meneer mulder dat AZ Olympiakos in de tang had en dat ze alleen even moesten scoren. Ik geloof dat ze 2x hebben geschoten op goal. Dat is toch niet CL waardig zou ik zo zeggen en dat tegen een club met een trainer die net is opstapt en in de eerste helft weer een nieuwe krijgt :S
moa
 moa - donderdag 17 september 2009 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 september 2009 - 13:33 schreef Stylzz het volgende:
Klopt, maar dat is al ingezet in 1999. Zelfs het jaar dat we europees af en toe meededen tot halve finales(AZ) en als hoogtepunt de winst in 2002 voor Feyenoord, zijn we nauwelijks gestegen.
Overigens zie ik wel een patroon gelijkenis met de neergang van Feyenoord en de neergang van NL in Europa...
Omdat het berekend wordt op basis van de prestaties van alle Nederlandse ploegen,
Zolang wij teams als Nac en Heerenveen europa in moeten sturen, wordt het natuurlijk niet zo veel.

Overigens begrijp ik niet dat je AZ in de halve finale uefacup als HET hoogtepunt ziet, waarschijnlijk ben je vergeten dat psv ook nog een halve finale CL heeft gespeeld tegen ac.
Daarnaast hebben zowel de joden als psv en feyenoord verschillende malen de poulefase CL overleefd in de voorbije jaren. (Na de joden jaren 95/96/97)
MMM
 MMM - donderdag 17 september 2009 - 16:15   quote  deeplink  
Har, trek je haar maar uit je hoofd met dit soort topics..
har
 har - donderdag 17 september 2009 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 september 2009 - 09:33 schreef Morpheus79 het volgende:

[..]

Beide clubs zijn helaas wel veel sterker dan Feyenoord. Lyon werkt met een begroting van 200 miljoen Euro (meer dan zes keer onze begroting) en ze zijn tussen 2002 en 2008 zeven keer op rij landskampioen van Frankrijk geworden. Als zo'n club 18 miljoen Euro betaald voor Michel Bastos dan kan die jongen echt wel voetballen en is hij zeker goed genoeg voor onze club. Dinamo Kiev werkt met een begroting van 100 miljoen Euro. De Franse competitie is veel sterker en de Oekraïnse competitie doet ook zeker niet onder voor de Eredivisie. Als Magrao en Bastos goed genoeg zijn voor clubs als Dinamo Kiev en Olympique Lyon dan zijn ze zeker goed genoeg voor Feyenoord. De Franse competitie is naar jouw mening niet echt een aansprekende competitie maar Babovic blijkt voor ons wel van meerwaarde te zijn terwijl die jongen op de bank zat in de Franse Ligue 2.
Dank u voor de steun!
har
 har - donderdag 17 september 2009 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 september 2009 - 16:15 schreef MMM het volgende:
Har, trek je haar maar uit je hoofd met dit soort topics..
Zal echt heeeeel lastig worden voor mij!!
Morpheus79
 Morpheus79 - donderdag 17 september 2009 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 september 2009 - 17:28 schreef har het volgende:

[..]

Dank u voor de steun!
Graag gedaan ;-)
fredsan
 fredsan - donderdag 17 september 2009 - 19:10   quote  deeplink  
over ouwe koeie gesproken

is het misschien verstandig om oud intern. Fernando Ricksen te halen, dani gebl. misschien een goede tijdelijk oplossing voor de rechts back positie?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 17 september 2009 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 september 2009 - 19:10 schreef fredsan het volgende:
over ouwe koeie gesproken

is het misschien verstandig om oud intern. Fernando Ricksen te halen, dani gebl. misschien een goede tijdelijk oplossing voor de rechts back positie?
leeft die nog dan?
MMM
 MMM - donderdag 17 september 2009 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 september 2009 - 19:10 schreef fredsan het volgende:
over ouwe koeie gesproken

is het misschien verstandig om oud intern. Fernando Ricksen te halen, dani gebl. misschien een goede tijdelijk oplossing voor de rechts back positie?
Nee
har
 har - donderdag 17 september 2009 - 20:36   quote  deeplink  
Theo L. heeft toch nog geen club?
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - donderdag 17 september 2009 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 september 2009 - 20:36 schreef har het volgende:
Theo L. heeft toch nog geen club?
stop jij even vlug een stuk ZEEP in je mond............................hoe durf je.......
har
 har - donderdag 17 september 2009 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 september 2009 - 20:43 schreef De koi hoek.nl het volgende:

[..]

stop jij even vlug een stuk ZEEP in je mond............................hoe durf je.......
Als ik dit serieus zou menen, dan zou ik zelf wel een kilopak vaatwastabletten opvreten!!!
MMM
 MMM - donderdag 17 september 2009 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 september 2009 - 21:07 schreef har het volgende:

[..]

Als ik dit serieus zou menen, dan zou ik zelf wel een kilopak vaatwastabletten opvreten!!!
Film het
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 17 september 2009 - 22:01   quote  deeplink  
hahahaha........
hotjumper
 hotjumper - donderdag 17 september 2009 - 22:34   quote  deeplink  
bartje gaat het toch worden
har
 har - donderdag 17 september 2009 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 september 2009 - 21:52 schreef MMM het volgende:

[..]

Film het
Als ik het zou doen, dan kan ik de hele Arena volschijten met bellen!!
Ook dit kan uiteraard gefilmd worden!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 18 september 2009 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 september 2009 - 22:34 schreef hotjumper het volgende:
bartje gaat het toch worden
bartje?

nm.. gevonden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 september 2009 door Stylzz --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5941
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Oude koeien... Magrao!









0.0072178