BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Daily Mail: Villa wil de Guzman

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
SFey
 SFey - donderdag 17 september 2009 - 10:58   quote  deeplink  
Aston Villa wil zich in de winterstop of in de zomer van 2010 versterken met Feyenoorder Jonathan De Guzman (foto). Dat bericht The Daily Mail in haar donderdageditie.

Volgens de tabloid overweegt manager Martin ONeill van Villa in de winterpauze een bod van vijf miljoen pond, een kleine zes miljoen euro, uit te brengen op De Guzman. De club uit Birmingham is al maanden driftig op zoek naar een spelmaker. Pogingen om Rafael van der Vaart of Wesley Sneijder over te nemen van Real Madrid mislukten vorige maand.

De Guzmans contract bij Feyenoord loopt halverwege 2010 af. Willen de Rotterdammers een transfervergoeding voor de geboren Canadees incasseren, dan moet hij in januari van de hand worden gedaan. Chelsea en Manchester City zouden ook op het vinkentouw zitten voor De Guzman, die eind augustus een overgang naar Valencia zag afketsen. (MA)
---

Zes miljoen, nemen we daar genoegen mee? Ik hoop dat Feyenoord hem kan ompraten zodat hij een nieuw contract tekent. Lukt dit niet, dan is 6 miljoen in de winterstop in mijn ogen een redelijk bod met nog maar een contract van een half jaar. Maar goed met een langerlopend contract is 6 miljoen dus gewoon even helemaal k*t. Zeker als Feyenoord punten zou verliezen als de Guzman er niet meer is en daardoor bijvoorbeeld geen CL behaalt (en dat is meer dan 6 miljoen euro;) )
SFey
 SFey - donderdag 17 september 2009 - 10:59   quote  deeplink  
Uw mening graag opnieuw met deze nieuwe ontwikkeling?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 17 september 2009 - 11:05   quote  deeplink  
ben de strik al aan het strijken, denk dat 6 miljoen het hoogst haalbare is dit moment, mooie club voor de Guzman en wie weet is Babovitch een goeie vervanger voor hem.
craven
 craven - donderdag 17 september 2009 - 11:09   quote  deeplink  
je geeft t antwoord eigenlijk zelf al: 6 miljoen is voor nog een half jaar durend contract best veel. Geloof zelf niet dat Guzman zijn contract nog gaat verlengen, er is genoeg belangstelling, vooral als hij straks transfervrij is. ik denk dat Aston Villa hem in de winterstop wil halen omdat als ze moeten wachten tot Guz transfervrij is, ze achter het net vissen...
SFey
 SFey - donderdag 17 september 2009 - 11:30   quote  deeplink  
Die laatste gedachte is mooi. Als er meerdere clubs zijn, zouden ze deze clubs tegen elkaar uit kunnen spelen met het gevolg dat ze meer geld kunnen binnenhalen.
Nadeel is dat de clubs afhaken en dan loop Guz transfervrij weg. Ik denk dat feyenoord op 'save' gaat spelen en hem verkoopt. Dit hadden ze het liefst al enkele weken terug gedaan! Waar was Villa toen? Maar goed ik ben blij dat hij nog wat punten gaat binnenhalen voor FEYENOORD!
R()b
 R()b - donderdag 17 september 2009 - 11:38   quote  deeplink  
Mooi verpatsen in de winterperiode!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 17 september 2009 - 11:48   quote  deeplink  
moet ik m brengen?
SFey
 SFey - donderdag 17 september 2009 - 11:53   quote  deeplink  
Ashton Villa FC
Villa Park
Birmingham
B6 6HE

Neem jij de 5 miljoen pond weer mee terug dan? En wel netjes afdragen een Feyenoord. Je krijgt nog wel een kleine onkostenvergoeding
bram
 bram - donderdag 17 september 2009 - 12:07   quote  deeplink  
denk dat we fer ook niet houden,wat een klasbak is dat
Djee
 Djee - donderdag 17 september 2009 - 14:37   quote  deeplink  
@Hotjumper, idd............vergeet de strijkbout niet uit te zetten he!
En ik hoop idd dat Babo een erg goeie word/is.
Heb er wel vertrouwen in!
Nut1908
 Nut1908 - donderdag 17 september 2009 - 15:09   quote  deeplink  
Het is idd best een hoop geld, maar we kunnen beter ff afwachten tot de winterstop met het oog op evt. behalen van kampioenschap en dan dus ook verzekert van CL..!

Verkoop sw guzman is +/- 6 miljoen in de winterstop!
Kampioenschap betekent inkomsten + verzekert van CL = minimaal 8 miljoen!
2e plek + v CL en miss hoofdtoernooi betekent ook weer een aantal miljoenen.

Ik vind dat we het moeten afwachten tot de winterstop en als we mee kunnen doen om de titel dan de guzman houden en er vol voor gaan zodat we meer miljoenen innen met de inkomsten van het behalen van de CL!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 september 2009 door Nut1908 --
SFey
 SFey - donderdag 17 september 2009 - 15:59   quote  deeplink  
Dat is inderdaad de rekensom die gemaakt moet worden in de winterstop. En hopelijk hebben we met Babovic de vervanger alvast in huis, maar dat is nog even afwachten. Anders hebben we er 6 miljoen bij en als Babovic de rol van Guz over kan nemen hebben we plek 1 of 2. Dan hebben we ze allebei dus!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 17 september 2009 - 20:59   quote  deeplink  
Ze mogen in de winterstop 6 miljoen neer leggen om hem in de zomer op te halen.
6 miljoen en als de Guzman wil komt hij in de zomer...

De nieuwe manier van handelen.
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 19 september 2009 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 september 2009 - 15:09 schreef Nut1908 het volgende:
Het is idd best een hoop geld, maar we kunnen beter ff afwachten tot de winterstop met het oog op evt. behalen van kampioenschap en dan dus ook verzekert van CL..!

Verkoop sw guzman is +/- 6 miljoen in de winterstop!
Kampioenschap betekent inkomsten + verzekert van CL = minimaal 8 miljoen!
2e plek + v CL en miss hoofdtoernooi betekent ook weer een aantal miljoenen.

Ik vind dat we het moeten afwachten tot de winterstop en als we mee kunnen doen om de titel dan de guzman houden en er vol voor gaan zodat we meer miljoenen innen met de inkomsten van het behalen van de CL!
Ik vind dat je op safe moet spelen
Je kunt niet gokken op de Champions Leage
Ik zie het dan anders
Een De Guzman houden kan je chanpions leage opleveren
Die levert rond de 8 miljoen op
Als je hem verkoopt krijg je sowieso al 6
Je weet nooit zeker of je hem dankzij de Guzman kan halen
Hou je hem en haal je de CL niet dan ben je 6 miljoen kwijt
Doe je hem weg en haal je hem niet heb je als nog 6 miljoen
Doe je hem weg en haal je wel de CL > JACKPOT

Ik zeg lekker weg doen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Daily Mail: Villa wil de Guzman









0.0053551