|
|
sportdwaas
|
|
|
Sportdwaas denkt dat het mee kan vallen. Zie elders op dit headliner forum of www.sportdwaas.nl |
|
|
|
|
twentechamps
|
|
|
wat is dit voor een forum. slaat nergens op. en we luisteren heus niet naar iemand die sportdwaas heet. doe maar gouw eenslot op dit forum |
|
|
|
|
FR12-1908
|
|
|
ach joh. ga toch huilen man iemands mening over de wedstrijd jij zal zeker ook allemaal meninge hebben over andere ploegen |
|
|
|
|
Erwin FCT
|
|
|
Wij zitten gewoon niet te wachten op Feyenoorders die voorspellingen doen op een Twenteforum. Klaar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De eerste reacties op dit forum was dus van sportdwaas 2 jaar terug. Nu komen der een paar Twente (supportertjes)hem vertellen dat hij niet meer mag posten. hahahaha Zelfs het 020 forum is begonnen met posts van Sportdwaas.. Als hij voorspeld dat Twente gaat verliezen in Heerenveen is dat zijn goed recht.
Mijn voorspelling Heerenveen Twente 3-1 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
PS de helft van de gopende topics is geopend door een Feyenoorder.. Feyenoorders hebben Twente in leven gehouden op dit forum.. Nu de Twente supporters zelf nog:) |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Ik voorspel een 1-1 en ik zal blijven publiceren op alle fora om discussie uit te lokken en zo mijn stukjes en voorspellingen te verbeteren.
Ik sta open voor kritiek en suggesties maar wegblijven doe ik niet |
|
|
|
|
twentechamps
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2009 - 15:51 schreef Leon FR1908 het volgende:PS de helft van de gopende topics is geopend door een Feyenoorder.. Feyenoorders hebben Twente in leven gehouden op dit forum.. Nu de Twente supporters zelf nog:) twente supproters zijn geen zielige supporters die over hun club twijfelene en daarom maar op forums gaan zitten schrijven. echte twente supporters willen zo min mogelijk gezeik over hun club horen en daarom is het juist goed dat er niet zo veel van die zieliege topics zijn..... wij hoeven al die meningen van andere supporters. TWENTE = TWENTE |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2009 - 19:22 schreef twentechamps het volgende:[..] twente supproters zijn geen zielige supporters die over hun club twijfelene en daarom maar op forums gaan zitten schrijven. echte twente supporters willen zo min mogelijk gezeik over hun club horen en daarom is het juist goed dat er niet zo veel van die zieliege topics zijn..... wij hoeven al die meningen van andere supporters. TWENTE = TWENTE Behalve als ik het met jou eens ben zoals met N`kufo,dan is het wel goed??? Kortzichtig en hypocriet noem ik dat.
twentechamps - dinsdag 15 september 2009 - 21:37 quote deeplink
quote: Op dinsdag 15 september 2009 - 21:24 schreef Leon FR1908 het volgende:
[..]
hahahaha dus jij gaat nu beweren dat alleen de mensen in vak-p slim zijn;)
hahahahaha niceee....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 september 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
twentechamps
|
|
|
dat was gewoon een mooie opmerking.. |
|
|
|
|
nameric
|
|
|
Toch benieuwd nu naar de reacties die naar aanleiding van deze Topic gaan komen vanwege de uitslagen zoals nu bekend:
SC Heerenveen - Fc Twente 0-2, achteloze overwinning van Twente Feyenoord - PSV 1-3, dank zij collectief PSV
Toch hele mooie uitslagen. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Goede overwinningen van PSV en Twente, met Ajaz momenteel de grootste kanshebbers voor de titel. Mariodonna en Don Leo moeten even terug naar de tekentafel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2009 - 20:57 schreef sportdwaas het volgende:Goede overwinningen van PSV en Twente, met Ajaz momenteel de grootste kanshebbers voor de titel. Mariodonna en Don Leo moeten even terug naar de tekentafel Goede overwinningen van PSV en Twente met PSV momenteel de grootste kanshebber voor de titel.En ja het klopt betreft de tekentafel:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ben niet boos als jij het ook niet bent :P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Wandering Spirit
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2009 - 17:11 schreef sportdwaas het volgende:Ik voorspel een 1-1 en ik zal blijven publiceren op alle fora om discussie uit te lokken en zo mijn stukjes en voorspellingen te verbeteren. Ik sta open voor kritiek en suggesties maar wegblijven doe ik niet Je blijft posten om je site te promoten, geeft niets hoor doe ik ook kijk maar www.fc-twente.info Oja moet je vooral het stukkie van (El Salvador)onze eigen verlosser lezen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 september 2009 door Wandering Spirit -- |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote: Die clubs sites bieden interessante inside info. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Twente speelt op dit moment over de hele line constant. En dat is verrassend te noemen gezien het zware programma vis à vis de aderlatingen. 2 jaar terug toen Brandts NAC leidde dacht ik elke week nu is het over, maar ze bleven goed totdat ze in de play-offs instorten. Bij Twente denk ik al weken gaan ze volhouden. De overwinning in Turkije was natuurlijk prachtig. Veel van het succes van Twente is te danken aan N´Kufo en aan de durf van Munsterman. Perez en Janssen (bij Vitesse nooit goed in conditie) en McLaren als trainer zijn goede grepen. Als het zo doorgaat spelen ze lang mee om de titel en dat is goed en leuk voor het Nederlands voetbal. |
|
|
|
|
Wandering Spirit
|
|
|
sportdwaas, zeker je stukjes blijven schrijven en plaatsen waar je maar wilt (iedereen kan er voor kiezen ze dan wel, of niet te lezen) toch stoor ik me aan het feit dat je op zijn minst de suggestie wekt objectief te zijn. 'Behoudens hoe je de artikelen schrijft' kun je als je goed zoekt op de site vinden dat je Feyenoord supportert, bij mijn site is het in de url www.fc-twente.info al gelijk duidelijk dat je op een site van een FC Twente supporter te bent, vind ik persoonlijk iets duidelijker en ze verwachten niet op een objectieve site te zitten.
Nog even een tip; zo te zien heb je de site in wordpress gemaakt, het is vrij eenvoudig om die zoekmachine vriendelijk te maken.
Als je het op prijs stelt wil ik wel een link (als eerste niet Twente site) naar jou site op de mijne zetten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 september 2009 door Wandering Spirit -- |
|
|
|
|
twentechamps
|
|
|
is dit een discussie die nodig is op dit forum? |
|
|
|
|
Wandering Spirit
|
|
|
quote: En dan moet je nagaan dat jij hem eigenlijk begonnen bent.
Ciao, Wandering Spirit www.fc-twente.info
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 september 2009 door Wandering Spirit -- |
|
|
|