|
|
craven
|
|
|
vreemd, ik betaal niks voor de decoder... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ja is tegenwoordig idd zo....maar was eerst niet...... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Hufters hahaha geen reclame voor hun zelf... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
en we zijn principeel tegen ziggo, omdat we een keer een maand geen internet hadden...
kwam omdat je 2 verschillende klantnummer had en me pa had het automatisch op 1 klantnummer gezet, wordt je doodleuk afgesloten voor een maand....... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
wij hebben nu 20mb/s van kpn voor €60 per maand heb ik effe gekeken en dan is het onbeperkt bellen naar vast en mobiel......... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
dat was dan weer wel een mooie actie:D |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ja heb weleens problemen gehad met ziggo, alles werd automatischafgeschreven behalve sport 1. Kreeg er ook geen acceptgiro's voor, na 5 maanden ineens een rekening met het berichtje dat ze niet me juiste bankrekening hadden. ik gebeld: Dat vindt ik knap, want de andre onderdelen worden wel van me "juiste" rekening afgehaald... wat een Rukkers daar |
|
|
|
|
craven
|
|
|
dat is zeker wel een mooie actie :) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 september 2009 - 14:51 schreef Jappie_FEY het volgende:en we zijn principeel tegen ziggo, omdat we een keer een maand geen internet hadden... kwam omdat je 2 verschillende klantnummer had en me pa had het automatisch op 1 klantnummer gezet, wordt je doodleuk afgesloten voor een maand....... Hou je hart maar vast mocht je dat ooit met KPN moeten doen...
M'n vader wilde een snelheidsverhoging bij KPN, gevolg: 3 maanden geen internet, daarna alles stopgezet wat met KPN te maken had. Kennis van me wilde een extra telefoonlijn aanvragen (isdn ipv analoog), gevolg: 2 maanden geen internet. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 september 2009 - 14:54 schreef craven het volgende:ja heb weleens problemen gehad met ziggo, alles werd automatischafgeschreven behalve sport 1. Kreeg er ook geen acceptgiro's voor, na 5 maanden ineens een rekening met het berichtje dat ze niet me juiste bankrekening hadden. ik gebeld: Dat vindt ik knap, want de andre onderdelen worden wel van me "juiste" rekening afgehaald... wat een Rukkers daar ja behoorlijk idd.........draadloos internet ook zo kansloos daar. hadden ze een router meegestuurd die niet goed werkte. kwamen we achter na ongeveer 4 dagen....
en dan nog het lef hebben om voor hun mooie 0900 nummer toendertijd 0,20cent per minuut te vragen. rekening voor alleen 0900 nummer: €90,-!!!!!!!!
toen maar lekker laten afsluiten:P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 september 2009 door Jappie_FEY -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 september 2009 - 14:55 schreef Boudewijn het volgende:[..] Hou je hart maar vast mocht je dat ooit met KPN moeten doen... M'n vader wilde een snelheidsverhoging bij KPN, gevolg: 3 maanden geen internet, daarna alles stopgezet wat met KPN te maken had. Kennis van me wilde een extra telefoonlijn aanvragen (isdn ipv analoog), gevolg: 2 maanden geen internet. hebben het nu ruim een jaar, maar nog geen problemen gehad. gaan we over 3 maanden verhuizen, dus dat wordt weer opletten geblazen;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ook zo flikkerig bij ziggo, je kan alleen gratis bellen naar ziggo abonnees.........heb je ook geen ruk aan |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ja dan ben je er idd wel klaar mee |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 september 2009 - 14:51 schreef Jappie_FEY het volgende:en we zijn principeel tegen ziggo, omdat we een keer een maand geen internet hadden... kwam omdat je 2 verschillende klantnummer had en me pa had het automatisch op 1 klantnummer gezet, wordt je doodleuk afgesloten voor een maand....... Ik ben van de KPN nu een jaar terug overgestapt naar ziggo... Heeft zijn voordelen Jappie,ik kan bijvoorbeeld wel het topic Feyenoordsupporters en hun muzieksmaak openen hahahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ken ik ook, maar hij moet effe laden......maar duurt niet lang ofzo
eerst scrolde ik meteen naar beneden en dan ging ie lopen trippen, maar als je hem eerst laat laden is het zo gepiept;) |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
waarom word er over mijn puddings buks gelult.................. sorry maar ik heb HET en ik heb ONLINE......................... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 september 2009 - 18:38 schreef De koi hoek.nl het volgende:waarom word er over mijn puddings buks gelult.................. sorry maar ik heb HET en ik heb ONLINE......................... Nee je blubberkanon ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 september 2009 - 18:38 schreef Jappie_FEY het volgende:ken ik ook, maar hij moet effe laden......maar duurt niet lang ofzo eerst scrolde ik meteen naar beneden en dan ging ie lopen trippen, maar als je hem eerst laat laden is het zo gepiept;) Oei een gevoelig onderwerp dat ZIGGO hahahaha die Jappie ;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou speciaal voor jou Jappie ZIGGO is kut :P |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
ssssssssssssssssmmmmmmmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkk |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ben je weer een karpertje op de bek aan het pakken???....... |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
ja maar jij doet het met leon...................... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
kaarten en koffie drinken??? ja klopt |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
gaat niet de goede kant op hiero hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahahaha nee tis niet best hahahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahaha.......hoezo niet????
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
toch weer wel hé, ouwe viespeuk:) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mag je de kaarten ook in je mond nemen??? :P |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
alleen als jappie geeft........................ |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Laat dan maar zitten hehehe Beter dat we weer eens gaan darten Koi :) |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
dat is zeker........................ha ha ha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Nou niet ouwehoeren maar plakken hahahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: als je een potje wint mag jij er 1 af bijten |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
zie je wel ik wist het al........................... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
wat??? dat ik van strippoker hou met mooie vrouwtjes??? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
quote: ps................leon is een man hoor........................ |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: ps................dat klopt hoor............................. |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
quote: maar zijn vrouw vult sportpooler in..................ha ha ha ha ha ha ha ha......... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als ik jou was zou ik het maar ff aan je vrouw vragen. Omdat ik opeens boven jou sta,kijk maar uit dat ik geen drol laat vallen ha ha ha ha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 september 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven