BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum:ik moet minder door de ondergrens zakken!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 19 september 2009 - 11:42   quote  deeplink  
Wijnaldum: 'Ik moet minder door de ondergrens zakken'
Geschreven op zaterdag, 19 september om 10:38

Georgino Wijnaldum is een van de groeibriljanten die Feyenoord dit seizoen op de loonlijst heeft staan. De middenvelder van de Rotterdammers werd deze zomer met tal van buitenlandse clubs in verband gebracht, maar koos ervoor om bepalender te worden in Rotterdam-Zuid. "Ik moet minder vaak door de ondergrens zakken", stelt de jeugdinternational in een vraaggesprek op de officiële website van de KNVB.
"Ik stond volop in de schijnwerpers", vertelt de achttienjarige Wijnaldum over zijn eerste maanden bij de A-selectie van de Kuipbewoners. "Iedereen had plots een mening over mij, heel raar. Eigenlijk ben ik iemand die liever op de achtergrond blijft, maar er was geen ontkomen aan. Op straat werd ik aangesproken door kinderen die mij zelfs hun idool noemden. Dat doet veel met een jonge jongen."

Door blessureleed kampte Wijnaldum dit seizoen met enkele tegenslagen. "Dat was nogal zuur. Ik trainde om fit te worden in plaats van toe te werken naar een wedstrijd. Voelde me minder betrokken bij het team. Maar ja, je hebt nu eenmaal geen vat op blessures. Mijn doel is en blijft een vaste basisplaats afdwingen." Wijnaldum stond vorig seizoen 33 keer in de basis, dit lopende jaargang slechts één keer.

Met een tweede stek presteert Feyenoord dit seizoen boven verwachting. Een zege op PSV is een garantie voor de koppositie. "Ik zie overal blije gezichten. Het is moeilijk aan te geven wat nu precies het verschil is met vorig seizoen. Het belangrijkste aspect is waarschijnlijk toch dat er nu weinig blessures zijn. Aan Gertjan Verbeek heeft het in mijn ogen nooit gelegen. We deden het met zn allen fout.

Vermoedelijk begint Wijnaldum zondag op de bank bij de topper met PSV. Hij wil zich terugknokken in de basis, maar beseft dat alles niet vanzelf gaat. "Er valt nog zoveel te verbeteren aan mijn spel. Mijn linkerbeen moet bijvoorbeeld beter en ik verwacht meer goals van mezelf. Bovendien wil ik constanter worden. Ik moet minder vaak door de ondergrens zakken. Er is wat dat betreft nog veel winst te boeken."

Bron: www.fr12.nl wijnaldum.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 september 2009 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 19 september 2009 - 11:44   quote  deeplink  
Kijk een jongen die maar al te goed beseft dat hij er nog niet is..
Gini komt er wel:)
kamper
 kamper - zaterdag 19 september 2009 - 12:15   quote  deeplink  
als die jongen zo door gaat is hy over un jaar en goeie en complete speler voor feyenoord
craven
 craven - zaterdag 19 september 2009 - 12:28   quote  deeplink  
Mee eens heeft zelfkennis en een rotterdamse mentaliteit...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 19 september 2009 - 12:39   quote  deeplink  
kan niet beter...
Harm 023
 Harm 023 - zaterdag 19 september 2009 - 13:42   quote  deeplink  
Wereld gast!!, die komt er wel, want hij heeft een gezonde kijk op het voetbal en zichzelf.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum:ik moet minder door de ondergrens zakken!!!









0.0070960