quote: AMSTERDAM - Op Hyves was vrijdag te lezen dat Huub en Claire, bekend het van het programma De Gouden Kooi, uit elkaar zijn. Huub zou gerommeld hebben met een andere vrouw...
Om 18:37 uur verscheen het volgende bericht op de Hyves-pagina van Claire: "Lieve mensen, ik heb droevig nieuws. Huub en ik zijn uit elkaar. Huub is weer vreemdgegaan. En nu werd het me echt te veel. Ik hou het liever voor familie, maar ik vind niet dat we moeten gaan spelen dat het goed gaat. Het ergste vind ik het voor ons prinsesje Sophie, maar we lossen dit goed op. Huub het was een mooi avontuur. Kus Claire."
Het stel heeft echter aan RTL Boulevard laten weten dat ze nog steeds dolgelukkig zijn samen. Iemand heeft ingebroken op de Hyves-pagina van Claire en vervolgens het bericht geplaatst. Huub laat via zijn Twitter weten: "Verhaal van Claire haar Hyves is niet waar, een of andere debiel heeft haar Hyves gehackt. Trieste figuren, opsluiten die eikels. En al die mensen die meteen vooraan stonden om mij af te branden, fuck you all. Get a life!"
|