BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom blijft mario die elhadrama maar opstellen?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 21 september 2009 - 02:42   quote  deeplink  
Ik niet begrijpen dat been die gozer blijft opstellen.Elke boeren lul kan toch zien dat hij de zwakke schakel in het team van feyenoord is.Haast elke wedsrijd verlies je de slag op het middenveld door hem.Als been zegt dat hij feyenoord beter wil laten voetballen,moet hij die eldrama niet opstellen bij mij komt hij dan niet geloofwaardig over.Iedereen waar mee ik praat ziet het ook die eldrama eruit.Als been wilt dat feyenoord verder groeit moet hij beginnen die gozer op de bank te gaan zetten.En er zijn er nog een paar die niets extra,s brengen.....Liever 3 jaar bouwen aan een goed team dan elk jaar weer dat zelfde gezeik.LEVE FEYENOORD
[FR]ico
 [FR]ico - maandag 21 september 2009 - 06:53   quote  deeplink  
misschien gio toch maar op het middenveld dan?
johan mansveld
 johan mansveld - maandag 21 september 2009 - 07:59   quote  deeplink  
Niet alleen Karin (Tikkie terug Jaap) El Ahmadi was slecht. Kijk de wedstrijd maar eens terug dan zie je echt goed waar het aan schort. Fer vergeet de gehele wedstrijd Toivonen te dekken, hij laat hem steeds lopen. Jaap vergeet de hele wedstrijd Engelaar te dekken, de enige op het middenveld die nog enigszins iets nuttigs deed in verdedigend opzicht was DeGuzman, die schakelde (op de goal na) Bakkal uit. Verder had het duo Vlaar Bahia een off-day. Ze lieten constant Koevermans vrij, die 2e goal was niet de schuld van Fer, want het is zijn man niet! De buitenspelers trokken ook te veel naar binnen, dus ook die konden niet bereikt worden.

Al met al was het in verdedigend opzicht een slechte wedstrijd, maar ergers nog was dat het tactisch een drama was.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 september 2009 door johan mansveld --
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 september 2009 - 08:14   quote  deeplink  
omdat als je iedereen die kut speelt volgende week niet meer opstelt, we over drie weken met A1 spelen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 september 2009 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2009 - 07:59 schreef johan mansveld het volgende:
Verder had het duo Vlaar Bahia een off-day. Ze lieten constant Koevermans vrij, die 2e goal was niet de schuld van Fer, want het is zijn man niet! De buitenspelers trokken ook te veel naar binnen, dus ook die konden niet bereikt worden.

pleur toch op man, hij liep er nota bene naast! Mag het je man niet zijn, had gewoon mee moeten lopen.
Royaal
 Royaal - maandag 21 september 2009 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2009 - 06:53 schreef [FR]ico het volgende:
misschien gio toch maar op het middenveld dan?
ik weet niet of jij laatste wedstrijden heb gekeken maar Gio staat precies goed
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 21 september 2009 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2009 - 02:42 schreef rene rotterdam het volgende:
Ik niet begrijpen dat been die gozer blijft opstellen.Elke boeren lul kan toch zien dat hij de zwakke schakel in het team van feyenoord is.Haast elke wedsrijd verlies je de slag op het middenveld door hem.Als been zegt dat hij feyenoord beter wil laten voetballen,moet hij die eldrama niet opstellen bij mij komt hij dan niet geloofwaardig over.Iedereen waar mee ik praat ziet het ook die eldrama eruit.Als been wilt dat feyenoord verder groeit moet hij beginnen die gozer op de bank te gaan zetten.En er zijn er nog een paar die niets extra,s brengen.....Liever 3 jaar bouwen aan een goed team dan elk jaar weer dat zelfde gezeik.LEVE FEYENOORD
Ben ik dan dommer dan een boerenlul?
Ik vind hem namelijk wel positief opvallen
Ik heb tot nu toe alle thuiswedstrijden in de Kuip gezeten en de uitwedstrijden op Eredivisie Live gezien
Hij valt mij de laatste tijd op door zijn positieve acties en het feit dat hij overal op het veld te vinden is
Hij meld zich in de 16 van de tegenstander en als het nodig is in de onze
Hij moet alleen in de 16 van de tegenstander minder lang wachten
Als hij eerder op doel schiet of de bal eerder afgeeft had hij al een aantal goals en assists kunnen hebben

Ik vind het prachtig om te zien hoe hij als kleine dreumus een grote jongen neerlegt en blijft aanvallen
Zijn slidings op Engelaar vond ik geweldig zondag
Maar ook zondag was hij te traag in de 16 van de tegenstander

Al met al vind ik dat hij zeker niet de zwakste schakel was
Alleen zijn handelingssnelheid is in aanvallend opzicht vaak iets te laag

Cisse vond ik erger
Kwam geen man voorbij en heb hem amper zien rennen
Dat zie ik hem de laatste wedstrijden verrekte weinig doen
Van iemand met zijn snelheid had ik dat wel wat vaker verwacht
Wat heb je aan snelheid als je er niks mee doet?
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 21 september 2009 - 11:50   quote  deeplink  
PSV speelde het slim en goed. Veel overtredingen op de helft van Feyenoord maken waarmee snelle opbouw onmogelijk werd gemaakt. Er werd bij de doelpunten niet kort genoeg op de man gespeeld maar dat kan gebeuren. El Ahmadi speelde niet geweldig maar tot nu toe deed hij het aardig. Het moet gewoon allemaal wat sneller. Als Babovic wat is kan die op links, Cisse in de spits en Tomasson daar weer achter. Ik vond dat Wijnaldum, Biseswar en Makaay niks toevoegden als wissel
jo3h
 jo3h - maandag 21 september 2009 - 12:18   quote  deeplink  
wat hebben mensen toch tegen el ahmadi is hij nu zo slecht of ben ik nu achterlijk ik vindtniet eens de slechtste maar net wat stylzz zegt dadelijk lopen we met de a1 en dan is het ook niet goed onze internatiaal is goed zeg zoals hij bij het nederlands elftal voetbalt heeft hij bij feyenoord nog nooit gedaan maar daar mag je niks van zeggen zielig hoor
Marciano
 Marciano - maandag 21 september 2009 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2009 - 06:53 schreef [FR]ico het volgende:
misschien gio toch maar op het middenveld dan?
Waarom dat? We hebben Wijnaldum nog kan de Guzman midmid en Wijnaldum en Fer buiten
Djee
 Djee - maandag 21 september 2009 - 12:31   quote  deeplink  
Hoe was het ook weer......?
Feyenoord is aan het bouwen toch, of.............?
El Ahmadi slecht.......?
Heb gisteren heel het 11-tal een onvoldoende gegeven, maar met uitzondering van Fer,
die kreeg van mij nog een 6!
KariM..........ja, toch een 5,5 hoor!
Maar ja............da's mijn mening hoor!
Vond overigens ook, dat van Dijk (net als vorige week) liep te klooien, maar ja.......blijft MIJN mening he!
craven
 craven - maandag 21 september 2009 - 12:56   quote  deeplink  
El ahmadi draait vaak de problemen in, dan kan er wel gezegd worden dat hij geen afspeelmogelijkheden heeft, maar dat was gisteren toch niet het geval. Er waren wel degelijk afspeelmogelijkheden alleen vaak in de verdediging.
Kadaver
 Kadaver - maandag 21 september 2009 - 13:03   quote  deeplink  
Waarom wordt El-Ahmadi continu gesingletarget? Die kerel speelt echt niet opvallend slechter dan de rest van het team. Het begint nogal een irritante hype te worden.
eddie1988
 eddie1988 - maandag 21 september 2009 - 13:03   quote  deeplink  
ah jongens we kunne hier hoog of laag over springe.
maar ik zie hem nu al 7 weke elke bal verlieze die die krijg.
hij krijgt zat afspeel mogelijkheden, maar nee meneer wil eerst draaien en struikeld dan over de bal en dan hoopt die op de vrije trap.
krijft die een openings mogelijkheid denkt dat die maar terug moet draaien en temporiseren. ik weet niet wat het is maar hij doet alles tegen overgesteld van wat die moet doen. (dit gaat niet alleen over psv want iedereen speelde bijna gewoon kut natuurlijk, maar ja dat hoord er bij)
maar alsjeblieft passeer die jonge snel want hij is de zwakste schakel.
craven
 craven - maandag 21 september 2009 - 13:05   quote  deeplink  
mine point exactly, gisteren is de slag op het middenveld verloren...
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 september 2009 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2009 - 13:03 schreef eddie1988 het volgende:
kansloos gebrabbel
Je bent niet goed wijs.
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 september 2009 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2009 - 13:05 schreef craven het volgende:
mine point exactly, gisteren is de slag op het middenveld verloren...
valt me tegen van je.
Marsco
 Marsco - maandag 21 september 2009 - 13:15   quote  deeplink  
El Ahmadi werd, net als eigenlijk alle Feyenoord spelers, het voetbal onmogelijk gemaakt. Opbouwend was Feyenoord in zijn geheel teleurstellend zwak. Uit balbezit liep iedereen uit zijn positie, in balbezit werd er niet bewogen. Als je dan naar El Ahmadi zijn situatie kijkt, is het dan moeilijk voetballen aangezien van hem wordt verwacht de vrije man te vinden. Maar die waren er niet! Dit is al jaren het manco bij Feyenoord en is niet van de ene op de andere dag verholpen. Geduld, als Feyenoord weet hoe ze zich moeten wapenen tegen een ploeg als PSV, die continu druk zette op Feyenoord gisteren over het hele veld, komt El Ahmadi ook bovendrijven.
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 21 september 2009 - 13:17   quote  deeplink  
Waarom reageert iedereen over feyenoord-psv ik heb het over heel het seizoen tot nu toe,en vorig jaar erbij.Nogmaals elhamdrama speelt nu al twee jaar voor ONS FEYENOORD FEITEN:1.1 doelpunt in twee jaar tijd.2 Kappen en draaien.3 Geen normale bal in iemand zijn voeten kunnen spelen.4 Voeg totaal niets toe aan het elftal.5 VERTRAGEN VERTRAGEN VERTRAGEN.6 Een wedstrijd wordt beslist op het middenveld,met hem vergeet het maar.7 Laat constant zijn man lopen en dekt verkeerd.8 En hij kan niet schieten op goal.Dat zijn feiten.Daar moet je op reageren en niet over feyenoord-psv want gisteren was heel feyenoord KUT.We moeten is op houden om tweede rangs voetballers te halen die totaal niets aan feyenoord toevoegen.En goede spellers gratis of voor een appel en een ei de kuip uit laten lopen.Ik zeg dat is feyenoord onwaardig.Ik ga elke uit en thuiswedstijd al 32 jaar maar zoals het de laatste tijd gaat is bizar.Als mensen dat niet willen zien sorry ,maar dan durf ik te zeggen dan hou je niet echt van feyenoord.Zet je rood en witte bril nu eens af(sommige supporters) en wees eens eerlijk.Als het goed is dan is het ook goed,maar als het slecht is moet je het ook durven zeggen.Ik hoop dat ons FEYENOORD weer terug komt aan de top want dat verdient ons feyenoord.LEVE FEYENOORD
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 september 2009 - 13:28   quote  deeplink  
Rene, ik ben het gewoon niet met je eens. Als El Ahmadi meer beweging om hen heeft kan hij de bal kwijt en zal hij niet hoeven kappen, draaien en vertragen om de oplossing te vinden. Deze man is een begaafd tacticus. Heeft overigens nooit veel gescoord, ook niet bij Schalke 2.

Sterker nog ik vind hem 1 van de betere spelers in de selectie.
Kadaver
 Kadaver - maandag 21 september 2009 - 13:54   quote  deeplink  
Ten eerste Rene, het is heel zwak om je medesupporters van minder Feyenoordliefde te betichten omdat ze het niet eens zijn met je bekrompen visie. Het lijkt me heel lastig voor je dat je na 32 jaar voetbalwedstrijden bezoeken, nog steeds niet door heb dat voetbal geen individuele sport maar een groepsgebeuren is, met hier en daar natuurlijk zwakke en sterke schakels. Dat jij dat niet ziet, is jouw probleem, maar vertel mij dan niet dat ik mijn zogenaamde bril af moet doen.

Ten tweede, wil je een discussie winnen, ga dan niet met onwaarheden smijten en ze vervolgens als feiten bestempelen. Zo speelt El Ahmadi nog geen twee jaar bij ons, is het volgens onderzoek van VI (2009) bewezen dat juist WEL elke bal goed in de voeten wordt gespeeld, heeft hij juist het overzicht en voegt hiermee wel degelijk iets toe aan het elftal. Kappen en draaien doet hij niet in een open ruimte, maar juist in een gesloten, zoals elke andere speler doet. Kijk als hij nou, net zoals Wijnaldum gisteren, in de 86e minuut, op een moment dat een steekbal nodig is, een driedubbele schaar gaat doen en vervolgens de bal kwijt raakt, heb je recht van spreken, maar dit komt zelden bij hem voor. Het enige, wat ik wel toe moet geven, is dat hij te veel loopt met de bal, terwijl de mogelijkheden er zijn om de bal eerder af te geven. Maar ook dit zie ik bij zat andere spelers.

Kap met de hype en moedig gewoon je ploeg aan. LEVE FEYENOORD
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 21 september 2009 - 14:23   quote  deeplink  
Dit is nu wat ik bedoel.Juist omdat het een groepsgebeuren is moet je de juiste spelers neer zetten die wat toevoegen aan je elftal en dat doet hij niet.Ik smijt niet met onwaarheden(vertel mij maar wat voor onderzoek dat is geweest ben al jaren lid van de vi)Laat me niet lachen overzicht,weet jij en dat zijn feiten(vi)hoeveel slechte ballen hij geeft per wedstrijd,dus hij voegt niets toe.Het eerste wat je leert bij voetballen is dat je met de bal open moet draaien dat doet hij juist niet,hij zoekt nooit naar de makkelijke oplossing.En ik vind het zielig dat je wijnaldum erbij gaat halen niemand speelde gisteren een goede wedstrijd en wijn aldum is wel een speler die iets toevoegt en veel beter is dan el ahmadi.En dat wijnaldum een fout maakt dat mag maar niet zeggen dat het bij el ahmadi zelden gebeurt dan zit jij toch naar een andere voetbalwedstrijd te kijken.tuurlijk zie ik dat ook bij andere spelers maar bij hem bijna altijd.En het is geen hype maar een constatering.En als er eentje altijd zijn club aanmoedigd den ik dat wel,dus niet zo uit de hoogte doen en mij proberen de les te lezen vriend.LEVE FEYENOORD
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 21 september 2009 - 14:27   quote  deeplink  
EN stylzz misschien is het handig om een keer naar PEARL te gaan.En geef jij is de definitie van een begaafd tacticus,dat zou ik graag willen weten.
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 september 2009 - 14:33   quote  deeplink  
Rene, u maakt een mopje, leuk!

Normaliter is juist El ahmadi de man die de openingen ziet en het spel kan verleggen. Maar dan moeten ze er wel zijn! Maar goed, ik kan een heel verhaal doen verder, u heeft toch last van tunnelvisie, dus dat heeft geen enkele zin.
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 21 september 2009 - 14:49   quote  deeplink  
Dan kan je gelijk el ahmadi meenemen naar PEARL.Wat lul je nou man over dat hij de openingen ziet.En nogmaals geef mij nou is de definitie van een begaafd tacticus,anders moet je gewoon je mond dicht houden vriend.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 21 september 2009 - 14:51   quote  deeplink  
begrijp ik ook niks van...been geeft hem te veel krediet
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 21 september 2009 - 14:53   quote  deeplink  
DANK je wel.Ik wil nu wel eens weten,wie vind el ahmadi een drama en wie niet?
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 21 september 2009 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2009 - 14:53 schreef rene rotterdam het volgende:
DANK je wel.Ik wil nu wel eens weten,wie vind el ahmadi een drama en wie niet?
Geen drama als je 14 punten uit 7 wedstrijden haalt. Biseswar en Wijnaldum creerden gisteren geen diepgang.
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 september 2009 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2009 - 14:49 schreef rene rotterdam het volgende:
.En nogmaals geef mij nou is de definitie van een begaafd tacticus,anders moet je gewoon je mond dicht houden vriend.
Ik geef je net een stukje van wat ik de definitie vind. En je reageert meteen al zoals ik verwacht had: tunnelvisie.

Jij vindt El ahmadi ruk, ik niet, prima toch?

Of moet ik nu tegen jou gaan roepen dat je beter naar de EYEWISH kan?
Iedereen die je mening niet deelt, is blind of geen echte Feyenoorder.
fredje
 fredje - maandag 21 september 2009 - 15:03   quote  deeplink  
Op donderdag 20 augustus 2009 - 18:15 schreef fredje het volgende:
http://www.sportweek.nl/voetbal/107277/Feyenoorder_Denny_Landzaat_wil_voor_plek_vechten

Ondanks alle kritiek die deze man gehad heeft, is het nog niemand gelukt mij te overtuigen dat hij slechter is dan El Ahmadi.
Ik vind dat El Ahmadi de aanval enorm vertraagd hij is de gene die de ballen komt opvragen, en wat hij er mee doet, cirkeltjes maken en de bal op een sierlijke manier beschermen. Hij is in geen van de 3 wedstrijden nadrukkelijk aanwezig geweest (opbouwend).
Been vind wel van dat hij zijn eerste keus is, maar ik denk dat het tij gauw gaat keren.
Het zal me niet verbazen als Landzaat invalt na weer de zoveelste sierlijke balbeschermde aktie van El-al-maddieen weer zonder doorslag.
ik vond hem alle 3 wedstrijden onzichtbaar.
Ik heb altijd al meer vertrouwen gehad in Landzaad.
Hij krijgt zijn kans wel.
En dat is alleen maar goed voor Feyenoord.
Ronneke
 Ronneke - maandag 21 september 2009 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2009 - 06:53 schreef [FR]ico het volgende:
misschien gio toch maar op het middenveld dan?
Ik zou dit ook een goede optie vinden, verdedigend maar zeker aanvallend veel beter.
De Cler op links. Wat heb je hiermee te verliezen de komende 3 wedstrijden.
Kees010
 Kees010 - maandag 21 september 2009 - 15:44   quote  deeplink  
Als je reeel bent moet je toch constateren dat El Ahmadi vaker het spel vertraagt,
dan dat hij snel openingen ziet en het spel verlegt.
Altijd 1st wegdraaien en mocht hij dan nog de opening vinden speelt hij hem wel af.
Maar 7 vd. 10 keer wordt iedereen dan weer afgedekt.
Dan is het ook niet zo raar dat mensen vaak niet meer goed aanspeelbaar zijn.

En ik zie zeer zeker liever El Ahmadi goed spelen, dan een Landzaat op het veld
en dan ook nog in Fey.kostuum. Maar ik denk dat ze niet erg veel voor elkaar onderdoen momenteel.
Van der Kuip
 Van der Kuip - maandag 21 september 2009 - 16:21   quote  deeplink  
De vraag was waarom Been El Ahmadi blijft opstellen. Lijkt me duidelijk: vorig jaar hebben ze vijf miljoen voor hem betaald; als je hem op de bank zet, is hij niks meer waard. Dan probeer je hem, tot je het zeker weet.
craven
 craven - maandag 21 september 2009 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2009 - 13:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

valt me tegen van je.
je kan niet ontkennen dat de slag niet op het middenveld is verloren gisteren. Bij omschakeling ging daar het een en ander mis, ik zeg niet dat el ahmadi niet kan voetballen, maar mijns inziens functioneerd hij nog niet zoals hij dat zou moeten doen. kan zijn door de balans op het middenveld of het niet constant aanspeelbaar zijn van zijn medespelers.
craven
 craven - maandag 21 september 2009 - 17:08   quote  deeplink  
functioneert
Kadaver
 Kadaver - maandag 21 september 2009 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2009 - 14:53 schreef rene rotterdam het volgende:
DANK je wel.Ik wil nu wel eens weten,wie vind el ahmadi een drama en wie niet?
Waarom? Word je een beetje onzeker als je geen medestanders hebt?

quote:
Op maandag 21 september 2009 - 14:23 schreef rene rotterdam het volgende:
Ik smijt niet met onwaarheden(vertel mij maar wat voor onderzoek dat is geweest ben al jaren lid van de vi)Laat me niet lachen overzicht,weet jij en dat zijn feiten(vi)hoeveel slechte ballen hij geeft per wedstrijd,dus hij voegt niets toe.Het eerste wat je leert bij voetballen is dat je met de bal open moet draaien dat doet hij juist niet,hij zoekt nooit naar de makkelijke oplossing.
Staaf jij eerst maar jouw feiten, dan zoek ik dat artikeltje voor je op, deal?

quote:
En ik vind het zielig dat je wijnaldum erbij gaat halen niemand speelde gisteren een goede wedstrijd en wijn aldum is wel een speler die iets toevoegt en veel beter is dan el ahmadi.
Vertel mij eens waarom het wel zielig is om een andere voorbeeldje te geven van het collectieve foutenfestival en dat het wel gerechtvaardigd is om op El Ahmadi te spuien, terwijl hij gisteren in een hele wedstrijd minder ergernis bij mij heeft opgewekt dan Wijnaldum.

quote:
En dat wijnaldum een fout maakt dat mag maar niet zeggen dat het bij el ahmadi zelden gebeurt dan zit jij toch naar een andere voetbalwedstrijd te kijken.
Laatste keer dat ik checkte zag ik geen eredivisie live op scherm in de Kuip.

quote:
tuurlijk zie ik dat ook bij andere spelers maar bij hem bijna altijd.En het is geen hype maar een constatering.En als er eentje altijd zijn club aanmoedigd den ik dat wel,dus niet zo uit de hoogte doen en mij proberen de les te lezen vriend.LEVE FEYENOORD
Ik ben je vriend niet en met éénzijdige, medestandzoekende berichten, kan je dit soort reacties verwachten.

Tunnelvisie.

Leve Feyenoord
hotjumper
 hotjumper - maandag 21 september 2009 - 18:26   quote  deeplink  
Als je liever een jood in het elftal ziet dan el ahmadi, kan ik je echt niet serieus nemen.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 21 september 2009 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2009 - 17:11 schreef Kadaver het volgende:

[..]

Waarom? Word je een beetje onzeker als je geen medestanders hebt?

[..]

Staaf jij eerst maar jouw feiten, dan zoek ik dat artikeltje voor je op, deal?

[..]

Vertel mij eens waarom het wel zielig is om een andere voorbeeldje te geven van het collectieve foutenfestival en dat het wel gerechtvaardigd is om op El Ahmadi te spuien, terwijl hij gisteren in een hele wedstrijd minder ergernis bij mij heeft opgewekt dan Wijnaldum.

[..]

Laatste keer dat ik checkte zag ik geen eredivisie live op scherm in de Kuip.

[..]

Ik ben je vriend niet en met éénzijdige, medestandzoekende berichten, kan je dit soort reacties verwachten.

Tunnelvisie.

Leve Feyenoord
Leve Feyenoord 1
FTID!!!
 FTID!!! - maandag 21 september 2009 - 18:49   quote  deeplink  
Voor dat geld is El Dramadi een van de grootste miskopen van de afgelopen jaren.
hotjumper
 hotjumper - maandag 21 september 2009 - 22:31   quote  deeplink  
ik zeg, laat die babovic maar een paar wedstrijdjes spelen op die plek dat neemt ook de druk wat weg bij El Ahmadi.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 september 2009 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2009 - 22:31 schreef hotjumper het volgende:
ik zeg, laat die babovic maar een paar wedstrijdjes spelen op die plek dat neemt ook de druk wat weg bij El Ahmadi.
Lijkt mij een prima plan....
Jeli
 Jeli - maandag 21 september 2009 - 22:54   quote  deeplink  
De vraag is terecht, maar de timing niet. Tegen PSV was El Ahmadi juist één van de betere spelers (zegt ook wat over de rest). Ik wil graag Wijnaldum op die plek zien, naast Fer.
ovi
 ovi - dinsdag 22 september 2009 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2009 - 22:54 schreef Jeli het volgende:
De vraag is terecht, maar de timing niet. Tegen PSV was El Ahmadi juist één van de betere spelers (zegt ook wat over de rest). Ik wil graag Wijnaldum op die plek zien, naast Fer.
El Ahmadi 1 van de beste ben ik het zelf niet mee eens .
1 Hij lijd te veel en op crussiale momenten balverlies.
2 Afwerken een drama .
3 Laat heel vaak z n man lopen en dan moet Fer het weer oplossen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 22 september 2009 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2009 - 22:54 schreef Jeli het volgende:
De vraag is terecht, maar de timing niet. Tegen PSV was El Ahmadi juist één van de betere spelers (zegt ook wat over de rest). Ik wil graag Wijnaldum op die plek zien, naast Fer.
vond Leerdam het beste
Dick
 Dick - dinsdag 22 september 2009 - 11:56   quote  deeplink  
Hallo noem er is een die geen balvlies lijd.
Als dat niet zo was dan werden we zeker eerste.
Rest dan alleen waar zijn de afmakers.
Makaay loopt op elke bal die hij krijgt buitenspel.
En dan die kans die tomasson kreeg alleen voor de keeper die hij recht in de handen van de keeper kopte in plaats van een hoek te nemen.
En dan de fouten van vlaar en bahia niet gezien zeker.
En dan Leerdam nog lang niet rijp voor het eerste.
En heb ook helemaal geen uitstraling.
Lijkt meer op een liftboy staat hem denkelijk wel goed ook met zo`n petje op zijn hoofd
De betere loopt nu bij Twente goed gedaan Feyenoord.
legrande
 legrande - dinsdag 22 september 2009 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2009 - 09:53 schreef Royaal het volgende:

[..]

ik weet niet of jij laatste wedstrijden heb gekeken maar Gio staat precies goed
Gio is bar en boos slecht dit jaar speelt echt kut. Wordt steeds hand boven het hoofd gehouden maar scahnde dat hij nog in nederlandselftal speelt. Dan leerdam leuke jeugdspeler maar veel te slecht als rechtsback. de backs bij feyenoord zijn gewoon heel slecht. Verder blijktnvan Dijk toch te oud. stompt alles door het midden. te zwak.
fredje
 fredje - dinsdag 22 september 2009 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2009 - 18:26 schreef hotjumper het volgende:
Als je liever een jood in het elftal ziet dan el ahmadi, kan ik je echt niet serieus nemen.
Dan maar liever met een Jood naar de berg dan met een moslim naar de afgrond.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 september 2009 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 - 11:56 schreef Dick het volgende:
De betere loopt nu bij Twente goed gedaan Feyenoord.
Ja tiendalli die was pas goed!

Laat me niet lachen man.
ovi
 ovi - dinsdag 22 september 2009 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 - 12:15 schreef fredje het volgende:

[..]

Dan maar liever met een Jood naar de berg dan met een moslim naar de afgrond.
Dit is de slimste reactie aller tijden.(NOT)
Kadaver
 Kadaver - dinsdag 22 september 2009 - 12:52   quote  deeplink  
Thread-Crap-Jesus_Cry.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5140
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom blijft mario die elhadrama maar opstellen?









0.0071301