|
|
Royaal
|
|
|
Vaak word er gezegd dat 020 kapsones heeft, vaak is het overdreven maar ik zat toevallig te kijken op ajax headliner en kwam op een site met een poll erop, de vraag is Hoeveel is Suarez waard.. neem zelf maar een kijkje..
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/4173 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je kan nooit toevallig kijken op ajax headliner... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
Red
|
|
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
Je gaat toch niet dat soort 'polls' serieus nemen? ;) Aangezien er geen onderbouwing wordt gevraagd, kan iedereen maar wat aanklikken. En ja... Als de media aangeeft dat Ajax 50 miljoen zou willen hebben voor hem, dan is iedereen ineens overmoedig en lijkt het een normaal bedrag.
Stel dat er een poll komt met hoeveel Wijnaldum moet opleveren en in de media is het gerucht gekomen (waar of niet) dat Feyenoord 30 miljoen voor hem zou vragen. Dan kun je er donder op zeggen dat veel hem dat bedrag ook waard vinden. Het is leven bij de waan van de dag... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op maandag 21 september 2009 - 11:21 schreef Thomas het volgende:Je gaat toch niet dat soort 'polls' serieus nemen? ;) Aangezien er geen onderbouwing wordt gevraagd, kan iedereen maar wat aanklikken. En ja... Als de media aangeeft dat Ajax 50 miljoen zou willen hebben voor hem, dan is iedereen ineens overmoedig en lijkt het een normaal bedrag. Stel dat er een poll komt met hoeveel Wijnaldum moet opleveren en in de media is het gerucht gekomen (waar of niet) dat Feyenoord 30 miljoen voor hem zou vragen. Dan kun je er donder op zeggen dat veel hem dat bedrag ook waard vinden. Het is leven bij de waan van de dag... de enige serieuse reactie, telekids niveau hierzo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: joh, wat wil je dan.....
overigens, elke fansite zou dat soort polls houden over hun top speler. Volgens mij ook al gezien over wijnaldum met ook exorbitante bedragen.
Is de waan van de dag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vind je het gek als je zo'n debiel topic opent.. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
alstie straks alles afscheurt istie niks meer waard |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Ik denk datie minimaal 200 ML waard is. In Japense eh... Yens? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Een Waseliwski tekkel zou bij hem niet misstaan. Misschien moeten wij Witsel maar kopen .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 september 2009 door ovi -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
ajaxlife.nl??
telekids???
in welke wereld leef jij?? |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
ik wil wel eens zien wat er gebeurd als Suaarpest een blessure krijgt :P hoeveel scoord die kut club dan nog ?? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 september 2009 - 21:14 schreef qwerto het volgende:ik wil wel eens zien wat er gebeurd als Suaarpest een blessure krijgt :P hoeveel scoord die kut club dan nog ?? Wie is suaarpest?
Als je suarez bedoelt, grow up |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|