|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zaterdag was er eindelijk weer sfeer. Bekijk mijn nieuwe topic hierover!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2009 - 14:02 schreef KKL het volgende:[..] Een groep 'oudere garde' wil meer sfeer en vooral dat er 90 minuten lang actie op de tribunes komt. Vak X neemt het voortouw en hopelijk volgt de rest heel erg snel! Helemaal goed |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Hahaha, wordt je betaald per keer dat we je je topic lezen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2009 - 12:11 schreef Rovert het volgende:Toch merk ik langzaam aan dat er een andere sfeer ontstaat dan ik de afgelopen jaren heb beleefd. Er is weer van alles aan de hand op de tribunes met prettig gestoorde mensen. ja was lekker melig hahahahahaha |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Dat moeten we erin houden |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
zekers.. meer baco's voor kkl |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
en meer opblaasbare dingen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik heb een opblaas fles van corona bier ding is 2,5 meter hoog |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
meenemen, die wil ik wel over de gele zijde zien gaan... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
maar ik wil hem wel terug |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dan kan je hem beter thuis laten.... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Waarom? Gewoon van te voren goed afspreken met zijn allen; dat ding is van Rovert en die geven we strakjes netjes terug, onbeschadigd en zonder dat ik erom hoef te vragen. En speciaal tegen de die dame met dat donkere haar in vak x, ook zonder bruine vlekken op de dop van de fles |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2009 - 20:44 schreef Rovert het volgende:Waarom? Gewoon van te voren goed afspreken met zijn allen; dat ding is van Rovert en die geven we strakjes netjes terug, onbeschadigd en zonder dat ik erom hoef te vragen. En speciaal tegen de die dame met dat donkere haar in vak x, ook zonder bruine vlekken op de dop van de fles hahahahahaha, die heeft ook een hoop van de wedstrijd gezien, zocht ze jou ofzo op S |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Geen idee, ik bukte wel elke keer als ze onze kant op keek. Voor alle zekerheid |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
alimentatie niet meer betaald? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Das bij die anderen, nee joh, voor je het weet komt ze om je nummer vragen en zit je aan der vast |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2009 - 20:51 schreef Rovert het volgende:Das bij die anderen, nee joh, voor je het weet komt ze om je nummer vragen en zit je aan der vast en dat vindt je vrouw natuurlijk weer niet goed |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
jawel, maar mijn vriendin niet |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
en dat is nogal een felle |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Misschien moeten ze zoiets maar voor de wedstrijd doen, bv uit bij heerenveen als die met hun krunk volkslied bezig zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 oktober 2009 door hotjumper -- |
|
|
|
|
SFey
|
|
|
haha heerlijk idee, ik zie het al voor me. Maar dan van die dunne mannetjes als Stoch ofzo hahaha daar wordt je dus niet echt bang van |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Stoch, speelt die bij ons? |
|
|
|
|
SFey
|
|
|
Als ze in de kuip spelen wel. Maar het gaat er om dat je de tegenstander imponeert en ik zeg van zo'n mannetje (is een voorbeeld) wordt je nou niet echt bang als die het zo'n dansje zou doen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord neemt meeste uitsupporters mee
Net als de afgelopen twee jaar is Feyenoord kampioen uitsupporters, maar de voorsprong op de achtervolgers slinkt. Voor het derde jaar op rij verkopen de Rotterdammers alle beschikbare kaarten, maar voor het derde jaar op rij zijn dat er fors minder dan eerder. Feyenoord komt dit seizoen op 729 uitsupporters gemiddeld, bijna honderd minder dan twee seizoenen geleden.
Bron: Indehekken.nl |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Mm.. Wel een afname maar iig een positief gegeven |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
we zijn we nog wel in aantal, maar vocaal wordt het steeds minder. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En bedankt he, ik zing verdomme altijd de longen uit mijn lijf.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Minder blowen, blijven je longen ook wat beter zitten ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Wat is er mis met een blowtje op zijn tijd.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Niks, het gaat om het zingen Wim2, wel bijblijven he.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wie bedoelen ? Die randdebielen of de 'echte' supporters die ook respect voor andermans eigendommen hebben ... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op maandag 12 mei 2014 - 17:40 schreef lijdensweg het volgende:Wie bedoelen ? Die randdebielen of de 'echte' supporters die ook respect voor andermans eigendommen hebben ... +1 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ah...de +1tjes hebben elkaar weer gevonden |
|
|
|