|
|
KKL
|
|
|
Voor de directie van Pathé zijn de ongeregeldheden geen reden voor extra maatregelen. Ook in voorgaande jaren zorgde Marokkaanse jeugd met het Suikerfeest voor problemen in de bioscoop. ,,We gaan dit evalueren, maar ik kan me niet voorstellen dat we hier conclusies uit trekken,'' zegt Pathé-woordvoerder Youry Bredewold. ,,Onrust tijdens het Suikerfeest is standaard. Als de jongeren na het vasten ineens suiker eten, leidt dit tot agressie.''
Jullie lezen het goed.....niet alcohol, drugs of andere pepmiddelen is de schuld van agressie.....nee gewoon suiker!!!
Dus voor een suikervrije Kuip!!!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Whhahaahahahahaa!!!! Als Aboutaleb nu zo eerlijk is laat hij 5 jaar geen moslims meer in de bioscoop!!! |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Aboutaleb en eerlijk die 2 dingen gaan niet samen! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 september 2009 - 13:17 schreef KKL het volgende:Voor de directie van Pathé zijn de ongeregeldheden geen reden voor extra maatregelen. Ook in voorgaande jaren zorgde Marokkaanse jeugd met het Suikerfeest voor problemen in de bioscoop. ,,We gaan dit evalueren, maar ik kan me niet voorstellen dat we hier conclusies uit trekken,'' zegt Pathé-woordvoerder Youry Bredewold. ,,Onrust tijdens het Suikerfeest is standaard. Als de jongeren na het vasten ineens suiker eten, leidt dit tot agressie.''Jullie lezen het goed.....niet alcohol, drugs of andere pepmiddelen is de schuld van agressie.....nee gewoon suiker!!! Dus voor een suikervrije Kuip!!!!! dus het is toch poedersuiker wat die gasten allemaal snuiven.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 september 2009 - 13:17 schreef KKL het volgende:Voor de directie van Pathé zijn de ongeregeldheden geen reden voor extra maatregelen. Ook in voorgaande jaren zorgde Marokkaanse jeugd met het Suikerfeest voor problemen in de bioscoop. ,,We gaan dit evalueren, maar ik kan me niet voorstellen dat we hier conclusies uit trekken,'' zegt Pathé-woordvoerder Youry Bredewold. ,,Onrust tijdens het Suikerfeest is standaard. Als de jongeren na het vasten ineens suiker eten, leidt dit tot agressie.''Jullie lezen het goed.....niet alcohol, drugs of andere pepmiddelen is de schuld van agressie.....nee gewoon suiker!!! Dus voor een suikervrije Kuip!!!!! dus het is toch poedersuiker wat die gasten allemaal snuiven.... |
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Natrena! van die pilletjes, weet je wel? |
|
|
|
|
WDO
|
|
|
Tjah of het nou aan moslims zelf ligt of aan de suiker weet ik niet. Want ze zijn altijd bezig. Misschien snuiven ze altijd wel suiker. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: als ze die namen had het wel het aspertaam feest geheten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: je hebt ook hele zure ipv zoete: a-spartaan. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: bekend onder de schimpnaam "hugo borst"
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 september 2009 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Voor jullie mij gaan verdenken: Ik geloof (nog) niet................................................... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Voor jullie mij gaan verdenken: Ik geloof (nog) niet................................................... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
moet je ons dubbel overtuigen???......... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Nieuwe lay-out word toch tijd.................................................................................................................................................................................
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 september 2009 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
als wij feyenoorders dat in de bioscoop doen krijgen we gevangenisstraf en stadionverbod. Wat krijgen die marokanen nu dan voor straf of beter gezegt wat voor maatregelen gaat aboutaleb stink marokaan nemen tegen ze landgenoten?????????????? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De plitcie zit er vlak naast???? Maar is suiker verslavend dan ;) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 september 2009 - 13:17 schreef KKL het volgende:Voor de directie van Pathé zijn de ongeregeldheden geen reden voor extra maatregelen. Ook in voorgaande jaren zorgde Marokkaanse jeugd met het Suikerfeest voor problemen in de bioscoop. ,,We gaan dit evalueren, maar ik kan me niet voorstellen dat we hier conclusies uit trekken,'' zegt Pathé-woordvoerder Youry Bredewold. ,,Onrust tijdens het Suikerfeest is standaard. Als de jongeren na het vasten ineens suiker eten, leidt dit tot agressie.''Jullie lezen het goed.....niet alcohol, drugs of andere pepmiddelen is de schuld van agressie.....nee gewoon suiker!!! Dus voor een suikervrije Kuip!!!!! Dan maar die gasten weren in de bioscopen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Aboutaleb moet ff overleggen met cohen wat voor maatregelen ze nemen, het blijven vriendjes. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Als hij een rechte lijn trekt "vijf jaar geen moslims in bioscoop". |
|
|
|