|
sportdwaas
|
|
|
Hier mijn voorspellingen voor de KNVB Beker (2e ronde). Ik verwacht enkele verrassing en als de reserves van Ajax zich in de kijker willen spelen krijgt AZ het nog moeilijk.
Feyenoord gaat naar de Harkemase Boys en dit zullen ze wel winnen maar we zijn benieuwd met wat voor een opstelling Mario voor de dag komt na de teleurstelling tegen PSV. De Eindhovense club krijgt de Graafschap op bezoek en onderschatting van de in de Jupiler League soepel draaiende Superboeren lijkt niet op zijn plaats. Twente kan eindelijk een beetje uitrusten tegen Joure, de verliezend finalist van vorig jaar zal erop gebrand zijn de beker dit jaar te pakken. Cuphouder Heerenveen zou verder moeten komen tegen Putten.
Toppers in deze ronde zijn Willem II - NAC, FC Utrecht - FC Groningen en AZ - Jong Ajax. Ook de wedstrijd tussen het Sparta van Adelaar en Volendam kan emotioneel worden.
Hier mijn tips. Slechts winnaar. Voor bookmaker odds zie o.a. www.betfair.com.
AFC34 -Emmen Voorproefje voor een Topklasse duel. AFC34 wint
Haaglandia - Excelsior Excelsior met Feyenoord jeugd gaat door.
Leerdam - Roosendaal RBC wint
ASWH - GVV U mag het zeggen. Ik ga voor GVV
Dordrecht - Fortuna Sittard Het ziet er relaxed uit bij de Fortunezen. Sittard na strafschoppen (ns)
Excelsior Maassluis - Bennekom Bennekom bekert verder
FC Eindhoven - NEC Nijmegen NEC met moeite. Na verlenging (nv)
Omniworld - Helmond Sport Ze moeten de naam toch weer veranderen in de Zwarte Schapen, FC Flevoland, AVV (Almere Voetbal Vereniging) om serieus genomen te worden. Helmond wint.
Heracles - RKC Heracles wint
Jong de Graafschap - Cambuur Kijk aan kunnen de Superboeren 2 teams opstellen... Cambuur wint ns
Spakenburg - Maastricht Spakenburg bekert verder
Telstar - Haarlem Telstar met Plet in hoofdrol
Vitesse - FC Oss Vitesse bekert verder
Volendam - Sparta Rotterdam Sparta is toch te sterk voor de Votowners
AZ - Jong Ajax AZ bekert verder nv of ns
Rijnsburgse Boys - Go Ahead Eagles Rijnsburgse Boys ns
SC Joure - Twente Weer naar Fryslan weer winst
SDC Putten - Heerenveen De vloek van Sollied kan Hearenfean nog lang blijven achtervolgen maar Putten pakken ze.
Sparta Nijkerk - FC Zwolle Bible belt wedstrijd. Zwolle wint
AFC - WHC Ik zou kunnen gaan kijken en wie weet doe ik het wel. AFC wint
Baronie - Barendrecht Barendrecht wint
Capelle - Westlandia Capelle met de vingers in de neus
De Treffers - Veendam Veendam wint
FC Lisse - FC den Bosch Lisse nv
Ijsselmeervogels - Roda JC Roda wint
Utrecht - Groningen Groningen wint
VVV - ADO Den Haag ADO met een hoofdrol voor Ricky
Willem II - NAC Breda NAK Kupfighter
PSV - de Graafschap Juiste namen op het wedstrijdformulier. PSV wint
Harkemase Boys - Feyenoord Castoignes, Babovich, Ignatovich, Bruins in de basis. We zullen het zien. Er moet gewonnen worden. Feyenoord na een moeizame eerste helft.
Achilles 29 - Gemert Ik weet het niet en de bookmakers ook niet. Achilles klinkt net wat sterker dan Gemert. Achilles 29 nv
AGOVV - Ajax Jol durft Suarez geen rust te geven. Ajax wint
Disclaimer:Sportdwaas is kritisch Feyenoord supporter en Kameraadje, heeft een abonnement op het Parool (tegen wil en dank) en Eredivisie-live. Sportdwaas volgt voetbal en American Football actief en beschouwt het aandeel Ajax vooralsnog niet koopwaardig. Sportdwaas heeft geen betaalde functies binnen de sportwereld in het algemeen en voetbal in het bijzonder en is van mening dat alle Nederlandse troepen onmiddellijk teruggeroepen moeten worden uit Afghanistan |
|
|