|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Landzaat! |
|
|
|
ovi
|
|
|
--------Darley--------- Leerdam--Vlaar--Bahia--Gio -------Fer---De Guzman---- Slory----Tomasson---Biseswar ------------Cisse---------
Uitslag 0-2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 september 2009 door Thomas -- |
|
|
|
|
Robbb
|
|
|
-------------Darley---------------- Leerdam----Vlaar---Bahia----De Cler ----------Fer-------Gio------------ ------------De Guzman-------------- Slory-------Tomasson-------Biseswar
2-2 gok ik! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 september 2009 - 15:29 schreef ovi het volgende:--------Darley--------- Leerdam--Vlaar--Bahia--Gio -------Fer---De Guzman---- Slory----Tomasson---Biseswar ------------Cisse--------- Uitslag 0-2 helemaal eens |
|
|
|
|
RoyLegioen
|
|
|
zelfde opstelling als afgelopen zondag, ik zou darley nog niet erin zetten, v. Dijk doet het iig niet slecht, laat darley maar lekker tegen rkc sparta vvv spelen en dan zien we wel. eventueel babovic voor el ahmadi erin zetten. ik zeg 1-3, maar het wordt niet makkelijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 september 2009 door RoyLegioen -- |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
----------Darley---------- -Vlaar-Ignjatovic-Bahia-Gio- -----Leerdam-----Fer----- ---------Babovic--------- -Slory--Tomasson--Cisee
Bank: Van Dijk-Hofland-Leerdam-Wijnaldum-Makaay-deGuzman-de Cler
Ik denk (hoop) op 0-2.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 september 2009 door johan mansveld -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 september 2009 - 18:02 schreef johan mansveld het volgende:----------Darley---------- -Vlaar-Ignjatovic-Bahia-Gio- -----Leerdam-----Fer----- ---------Babovic--------- -Slory--Tomasson--Cisee Bank: Van Dijk-Hofland-Leerdam-Wijnaldum-Makaay-deGuzman-de Cler Ik denk (hoop) op 0-2. Vlaar als back??? |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
Waarom heeft iedereen Darley weer op doel?
Gewoon Van dijk Leerdam-Vlaar-Bahia-Gio ---Fer-El'Ahmadi-- ----De Guzman---- Slory-Tomasson-Cissé |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
quote: En De Guzman die altyd speelt en belangrijk is op de bank? En Babovic die je nog niet aan het werk heb gezien in de basis? |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 september 2009 - 18:16 schreef dennis het volgende:[..] En De Guzman die altyd speelt en belangrijk is op de bank? En Babovic die je nog niet aan het werk heb gezien in de basis? Vlaar is door feyenoord gekocht toen hij enkel back gespeeld had, babovic is goed genoeg. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 september 2009 - 18:02 schreef johan mansveld het volgende:----------Darley---------- -Vlaar-Ignjatovic-Bahia-Gio- -----Leerdam-----Fer----- ---------Babovic--------- -Slory--Tomasson--Cisee Bank: Van Dijk-Hofland-Leerdam-Wijnaldum-Makaay-deGuzman-de Cler Ik denk (hoop) op 0-2. De Guzman op de bank???????
-----------Darley---------- Ignjatovic-Vlaar-Bahia-de Cler ---------Fer---Gio--------- Slory----de Guzman----Cisse (mits weer 100% anders Babovic) ---------Tomasson----------
Bank: v. Dijk-Hofland-Leerdam-Wijnaldum-Manteiga-Makaay-Castaignos
En de uitslag: 1-3
Wat is er trouwens met Bruins gebeurd??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 september 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
weer gedegradeerd tot bankzitter/tribuneklant lijke me??? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ignjatovic.. Mensen hebben hem nog nooit zien spelen maar toch in de opstelling plaatsen, knap. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik heb hem wel zien spelen bij zijn oude club!! Als je even op internet zoekt kan je hem ook zien spelen! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Been vertelde dat ignjatovic aardig kan verdedigen alleen kan hij niet voetballen! hahahaha |
|
|
|
|
SFey
|
|
|
Zet er dus een opbouwend sterke speler in de buurt en dat is dan opgelost. Maar hij is niet binnengehaald als back en over het centrale duo ben ik tevreden. dus... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Been zegd dat hij niet kan voetballen!!! een pass over 5 meter is al moeilijk! voor hem. ik kan ook wel aardig hakken maar zet vlaar naast me en ik kan nog steeds niet mee op dat niveau. |
|
|
|
|
serge-fr
|
|
|
En wat hebben jullie al van Ignjatovic gezien??? Hij heeft(had) van aanpassingsproblemen maar nu hij er een landgenoot( Babovic) bij heeft gekregen (toeval?) kan dat weleens positief uitpakken, voor beide spelers. En over Babovic zou ik me geen zorgen maken, dat is een goede, die moet je langzaam brengen, en klaarmaken als de Guzman vertrekt in de winterstop, goede opvolger. |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 september 2009 - 18:02 schreef johan mansveld het volgende:----------Darley---------- -Vlaar-Ignjatovic-Bahia-Gio- -----Leerdam-----Fer----- ---------Babovic--------- -Slory--Tomasson--Cisee Bank: Van Dijk-Hofland-Leerdam-Wijnaldum-Makaay-deGuzman-de Cler Ik denk (hoop) op 0-2. Biseswar Thuis laten of op de tribune ! !@? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wedstrijd gaat misschien niet door.. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Gewoon et leger inzetten XD |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Verbouwing aan het stadion ofzo..
Eigenlijk moet de knvb ons een reglementaire 0-3 overwinning geven. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: zo iets als laatst in het psv stadion |
|
|
|
|
SFey
|
|
|
quote: Helemaal mee eens. En NAC 3 punten in mindering |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja.. Kan je wel bijdehand doen, maar het is pas 5 minuten bekend. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Idiot, ga maar lekker bang zijn dat het afgelast wordt door een paar losse stenen in het wegdek. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ik help je even op weg:
quote:
BREDA - Het is nog onzeker of de wedstrijd NAC-Feyenoord van zondag door kan gaan. Door een verbouwing, waarvan het tijdschema is overschreden, is de vraag of het Rat Verlegh Stadion veilig genoeg is als locatie voor een risicowedstrijd. Vandaag wordt door de lokale autoriteiten een laatste controle gehouden, waarna over het al dan niet doorgaan van de wedstrijd wordt beslist.
Dankzij dit soort komkommer journalistiek zijn kindertjes zoals jij bang dat er een wedstrijd niet doorgaat..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 september 2009 door moa -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mijn berichten over het nieuwsbericht wat jij plaatst waren:
Wedstrijd gaat misschien niet door..
En:
Verbouwing aan het stadion ofzo..
Eigenlijk moet de knvb ons een reglementaire 0-3 overwinning geven.
In deze 2 berichten laat ik alleen zien dat er een kans was dat het duel niet door zou gaan en wat ik ervan zou vinden als het niet door zou gaan + eventuele consequenties voor Nac vanuit mijn standpunt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 september 2009 door MMM -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 september 2009 - 19:26 schreef MMM het volgende:Mijn berichten over het nieuwsbericht wat jij plaatst waren: Wedstrijd gaat misschien niet door.. En: Verbouwing aan het stadion ofzo.. Eigenlijk moet de knvb ons een reglementaire 0-3 overwinning geven. In deze 2 berichten laat ik alleen zien dat er een kans was dat het duel niet door zou gaan en wat ik ervan zou vinden als het niet door zou gaan + eventuele consequenties voor Nac vanuit mijn standpunt. Prima, maar je had toch niet serieus verwacht dat ze het zouden afgelasten? Dat kost veel meer dan een paar hampelmannen laten spijkeren straten en verven.
Het gaat hier om een klusje van hooguit 10 dagen, dus veel meer dan een beetje klein onderhoud zal het niet geweest zijn, dat ronden ze echt wel op tijd af, mede daardoor was het eerdere bericht over dat de wedstrijd onzeker was geworden al van een bedenkelijk (lachwekkend) niveau. (Verhaaltje van de Gele raaf gok ik?) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 september 2009 - 19:30 schreef moa het volgende:[..] Prima, maar je had toch niet serieus verwacht dat ze het zouden afgelasten? Dat kost veel meer dan een paar hampelmannen laten spijkeren straten en verven. Het gaat hier om een klusje van hooguit 10 dagen, dus veel meer dan een beetje klein onderhoud zal het niet geweest zijn, dat ronden ze echt wel op tijd af, mede daardoor was het eerdere bericht over dat de wedstrijd onzeker was geworden al van een bedenkelijk (lachwekkend) niveau. (Verhaaltje van de Gele raaf gok ik?) Ik ben het deze keer wél met je eens! Al hield ik wel een kleine slag om de arm omdat je het tegenwoordig nooit meer weet.. Vorig jaar werd de wedstrijd van FC Twente tegen PSV, een dag verschoven (zaterdag i.p.v zondag) omdat de grasmat vervangen werd. Misschien wel een iets andere situatie maar toch gingen mijn gedachten daar even naar uit. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
----------Darley---------- -Leerdam-Vlaar-Bahia-Gio- ------Fer----El Ahmadi----- ---------Guzman--------- -Slory--Tomasson--Biseswar
3-1
2x Biseswar 1x Fer 1x Lurling (tjaa )
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 september 2009 door Darryl1997 -- |
|
|
|
|
RUDE BOY
|
|
|
Feijenoord1908 wat is jou opstelling?? |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
--------------V Dijk--- Leerdam - Vlaar - Bahia - Gio -----Landzaat --- Fer------- ---------Tomasson----------- Slory----Makaay----Babovic
Reserve veldspelers Hofland, De Cler, De Guzman, Castaignos |
|
|
|
|
moa
|
|
|
----------Dijk---------- -Leerdam-Vlaar-Bahia-Gio- ------Fer----El Ahmadi----- ---------Guzman--------- -Slory--Tomasson--Biseswar
Wijnaldum en Babovic verwacht ik in de 2e helft. |
|
|
|
|
RUDE BOY
|
|
|
----------Dijk---------- -Leerdam-Vlaar-Bahia-Gio- -Wijnaldum-Guzman--Fer ----- ---------Tomasson--------- makaay--Biseswar
Na het matige spel van vorige week vind k dat nu andere aan de beurt zijn... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Yes weer 3 punten...
en van PSV, kutzooi, dan waren we ongeslagen ;-) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
terug kijken heeft nu geen zin... |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
is landzaat geschorst volgende week wan zowel dan zitten we mogelijk met een probleem ! landzaat-geschorst el ahmadi-Gebleseerd Fer-Geschorst
dan moet je met babovic en nog iemand gaan spelen ! |
|
|
|
|
FR12-1908
|
|
|
el ahmadi kan volgende week gewoon weer meedoen hoor! |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Volgende week met Babo................ja, moet kunnen toch? Verder gelukkig goede overwinning vandaag, enne.......Leerdam.........? goed gespeeld, komt goed met die jongen! |
|
|
|
|
supahfeyenoord you m
|
|
|
|
|
|
MarkFR
|
|
|
Tegen RKC qwerto, dat moet wel lukken met Babovic inderdaad. Is Fer ook echt geschorst? |
|
|
|
|
FR12-1908
|
|
|
|
|
|
FR12-1908