BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Uitslag NAC Breda - Feyenoord (27-09-2009): 0-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Robbb
 Robbb - zondag 27 september 2009 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2009 - 16:46 schreef MarkFR het volgende:
Maar je bent bij 3 gele kaarte nog niet geschorst toch..
nee pas bij je 5e dacht ik!
ar
 ar - zondag 27 september 2009 - 16:50   quote  deeplink  
volgens mij bij 5 kaarten.
MarkFR
 MarkFR - zondag 27 september 2009 - 16:52   quote  deeplink  
Ja, dat was idd ook wat ik dacht en Theo Reitsma zei bij de gele kaart van Fer ook niks van geschorst zijn.
ar
 ar - zondag 27 september 2009 - 16:53   quote  deeplink  
en nu ook maar leerdam uit de basis halen! dit is al de derde keer dat hij een verkeerde sliding inzet, mazzel dat vink het niet zag!
craven
 craven - zondag 27 september 2009 - 16:59   quote  deeplink  
na 5 gele kaarten, daarna 7...
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 27 september 2009 - 16:59   quote  deeplink  
Fer is wél geschorst
R()b
 R()b - zondag 27 september 2009 - 16:59   quote  deeplink  
NAK publiek probeerde het legioen te imiteren :D

3 punten in de zak mee naar Rotterdam !!!
craven
 craven - zondag 27 september 2009 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2009 - 16:53 schreef ar het volgende:
en nu ook maar leerdam uit de basis halen! dit is al de derde keer dat hij een verkeerde sliding inzet, mazzel dat vink het niet zag!
dat wel, maar voor de rest redelijk...
supahfeyenoord you m
 supahfeyenoord you m - zondag 27 september 2009 - 17:01   quote  deeplink  
Overige wetenswaardigheden
> NAC Feyenoord werd 42 keer eerder gespeeld in de eredivisie. NAC won 12 keer en Feyenoord 22 keer.
> NAC en Feyenoord hebben dit seizoen 11 van de 12 oudste basisopstellingen geleverd in de eredivisie.
> NAC verloor de laatste 2 eredivisieduels zonder zelf te scoren. Bovendien incasseerde de ploeg 8 treffers.
> NAC speelde dit seizoen pas 2 thuisduels, met NEC het minst van alle eredivisieclubs. SC Heerenveen daarentegen speelde al 5 keer voor eigen publiek. Overigens hielden de Bredanaars dit seizoen wel 2 keer de nul thuis.
> Feyenoord heeft dit seizoen alleen gewonnen in eredivisieduels waarin Jon Dahl Tomasson scoort. Als de Deen niet scoort, winnen de Rotterdammers ook niet dit seizoen.
> Tomasson scoorde al 8 keer in 12 eredivisieduels met NAC.
> Andwélé Slory is jarig op 27 september. Hij kan na Jonathan De Guzman de tweede Feyenoorder worden die dit seizoen scoort op zijn verjaardag.
> Leroy Fer (4) staat op scherp en wordt bij een volgende gele kaart geschorst.
FR12-1908
 FR12-1908 - zondag 27 september 2009 - 17:01   quote  deeplink  
hij had 4 kaarten dit is zijn 5e
las ik in krant zaterdag
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 27 september 2009 - 17:02   quote  deeplink  
> Feyenoord heeft dit seizoen alleen gewonnen in eredivisieduels waarin Jon Dahl Tomasson scoort. Als de Deen niet scoort, winnen de Rotterdammers ook niet dit seizoen.
> Tomasson scoorde al 8 keer in 12 eredivisieduels met NAC.
> Andwélé Slory is jarig op 27 september. Hij kan na Jonathan De Guzman de tweede Feyenoorder worden die dit seizoen scoort op zijn verjaardag.
> Leroy Fer (4) staat op scherp en wordt bij een volgende gele kaart geschorst.
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 27 september 2009 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2009 - 16:32 schreef Djee het volgende:
Volgende week met Babo................ja, moet kunnen toch?
Verder gelukkig goede overwinning vandaag, enne.......Leerdam.........? goed gespeeld, komt goed met die jongen!
Vond hem onopvallend spelen en verdedigend zat hij er een aantal keer goed tussen, aanvallend niet gezien. Hij had natuurlijk wel mazzel dat hij geen penalty tegen kreeg bij die sliding tegen Kolka. Ook Hofland zwijnde maar dat vond ik minder een penalty dan die van Leerdam.
MMM
 MMM - zondag 27 september 2009 - 17:10   quote  deeplink  
HEERLIJK!
Emile
 Emile - zondag 27 september 2009 - 17:14   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Landzaat!

@ dat over landzaat:

ik vond hem wel lekker spelen, in iedergeval beter dan ik had verwacht
jammer voor die rode kaart

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 september 2009 door Emile --
fredje
 fredje - zondag 27 september 2009 - 17:22   quote  deeplink  
Toch goed voor de jongens dat enkele feyenoord aanhangers alsnog in het stadion kwamen.
Voor mij belangerijke momenten
De redding van Landzaat ( speelde degelijk mocht wat meer lengte in zijn spel maar jammer van zijn rode kaart)
Het doelpunt van Slory (hele mooie voorzet op maat)
De tackle van Leerdam (was een pure strafschop)
Fraai doelpunt van Fer jammer dat die moet brommen.
Biseswar....blijft mijn mannetje degelijk, geen belangerijk moment helaas maar hoeft niet elke wedstrijd.
Gio.. had het ff moeilijk in het begin maar stond er wel al was het af en toe met vallen en opstaan.
Maar wat een lekker gevoel!!!!!!Met FER.
Die zet in zijn eentje de wedstrijd op slot!!
MMM
 MMM - zondag 27 september 2009 - 17:22   quote  deeplink  
Landzaat speelde onopvallend en dat is goed. El Ahmadi speelt altijd opvallend maar in negatieve zin.

Landzaat had alleen wat mindere passes af en toe, verder wel tevreden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 september 2009 door MMM --
realgert
 realgert - zondag 27 september 2009 - 17:39   quote  deeplink  
volgens mij pas bij de vijfde
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 27 september 2009 - 21:49   quote  deeplink  
Andwélé Slory had na afloop van de wedstrijd tegen NAC Breda in de kleedkamer wat te bespreken met Jonathan De Guzman. De rappe buitenspeler deed in het duel met de Bredanaars hetzelfde als de geboren Canadees enkele weken eerder tegen Willem II deed: scoren op zijn verjaardag. Een mooi cadeau, maar het belangrijkste zijn de drie punten, zei Slory. NAC-uit is voor alle ploegen in de eredivisie een moeilijk te winnen wedstrijd. Wij hebben het gedaan.

Was het tegen Willem II nog Slory die na een snelle uitval Jon Dahl Tomasson bij de tweede paal bereikte en zag scoren, in het Rat Verlegh Stadion waren bij de 0-1 de rollen omgedraaid. De blijdschap na het openingsdoelpunt was groot binnen de Rotterdamse ploeg, die hun feestvreugde beantwoord zag worden met een vijandige reactie van het thuispubliek.

Wij vieren een doelpunt daar waar we scoren, zei Slory. We wilden de NAC-supporters absoluut niet provoceren, maar waren gewoon ontzettend blij. Hadden we dan heel het veld over moeten steken om onze eigen supporters op te zoeken? Die waren weggestopt op een plek waar we ze niet eens konden zien.

De Feyenoord-spelers hadden de steun van het legioen al voor de wedstrijd gemist. Normaal gesproken horen we ze al tijdens de warming-up, zei Slory. Nu was die steun er aanvankelijk niet en dat hebben we gemist. Voor de wedstrijd zeiden we dan maar voor de mensen thuis voor de buis. Want de supporters zijn belangrijk voor ons. Laat dat duidelijk zijn. Het was mooi dat ze tijdens de wedstrijd er toch opeens waren. Dat gaf ons een impuls.

Slory noemde de overwinning in Breda terecht, maar zag dat er nog genoeg zaken voor verbetering vatbaar zijn. We speelden lange tijd te onrustig en dat moet er uit, keek hij terug. Maar na de voorsprong hebben we het professioneel uitgespeeld. Dit elftal maakt stappen.

De aanvaller maakt zelf ook een goede periode door. Slory geniet het vertrouwen van Mario Been en betaalt dat terug op het veld. Want daar ligt de waarheid, besloot hij. Ik voel me vrij, weet dat ik na een mislukte actie niet direct gewisseld word. Dat vertrouwen doet me goed.

Bron: Feyenoord.nl

PS dit was het eerste doelpunt van Slory dit seizoen dat er lekker inzat.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 september 2009 door Thomas --
Els
 Els - maandag 28 september 2009 - 00:22   quote  deeplink  
Heeft Fer dan nog kaarten van vorig seizoen staan?
Darryl1997
 Darryl1997 - maandag 28 september 2009 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2009 - 16:46 schreef MarkFR het volgende:
Maar je bent bij 3 gele kaarte nog niet geschorst toch..
4de Geel
hotjumper
 hotjumper - maandag 28 september 2009 - 08:44   quote  deeplink  
Was een goeie overwinning, landzaat goeie redding op de lijn, verder niet gezien op die stomme 2de kaart na.
Fer was erg goed
Leerdam speelde goed, sliding was niks aan de hand volgens mij. Stond degelijk te spelen, weinig weg gegeven.
vond Gio helaas niet al te sterk, maar Leonardo is natuurlijk moeilijk af te stoppen, gelukkig laat hij nog steeds het koppie hangen als zijn actie langere tijd geen rendement hebben.
Van Dijk eerste helft onzeker.

Verder is NAC natuurlijk een grafclub en dat maakt de overwinning alleen maar mooier.

Verder voor al na de 0-1 goed uitgespeeld met een paar nutige overtredingen.

En ik moet toevoegen dat ik Bieseswar goed vond spelen, ook goeie verdedigende acties (nooit verwacht dat ik het ooit zou zeggen)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 september 2009 door hotjumper --
SFey
 SFey - maandag 28 september 2009 - 11:28   quote  deeplink  
Fer is inderdaad geschorst van het weekend. Maar die gele kaart gaat helemaal nergens over! Die scheids heeft zeker naar Adebayor gekeken en vond dit ook provocerend naar de fans. Nou dan moet 80% van de doelpuntenmakers geel krijgen na een doelpunt. Wat een bullshit. Maar hij heeft het wel goed gemikt. Beter tegen RKC niet spelen :D Kan hij met een schoon blaadje verder tegen de andere ploegen!
Els
 Els - dinsdag 29 september 2009 - 00:20   quote  deeplink  
5 gele kaarten in 8 wedstrijden is wel veel. Heb me echt niet gerealiseerd, dat er maar 3 wedstrijden zijn geweest, waarin Fer geen kaart kreeg
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 29 september 2009 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 - 00:20 schreef Els het volgende:
5 gele kaarten in 8 wedstrijden is wel veel. Heb me echt niet gerealiseerd, dat er maar 3 wedstrijden zijn geweest, waarin Fer geen kaart kreeg
toont in ieder geval zn inzet, die kaart van afgelopen zondag was natuurlijk een lachtertje
maarja dan staat ie er met de komende moeilijke wedstrijden wel weer gewoon.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Uitslag NAC Breda - Feyenoord (27-09-2009): 0-2









0.0086209