BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eens of oneens

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
KKL
 KKL - donderdag 24 september 2009 - 09:59   quote  deeplink  
Gelukkig kreeg ik afgelopen zondag mijn gelijk toen de hier alom bejubelde GIO [de nieuwe mister Feyenoord waarover je geen kwaad woord mag laten vallen] volledig door de mand viel. De man is op, heeft een mooie loopbaan achter de rug bij vele topclubs, maar is nu echt aan het afbouwen. En dat hebben we niet nodig.
Gretige jonge spelers wel. Maar al eerder constateerde ik dat dit het zoveelste overgangsjaar gaat worden.
Dit hele matige elftal mist kwaliteit en zal wederom in de middenmoot gaan eindigen.
Niet alleen PSV is een maatje te groot. Volgend jaar verdwijnen alle oudere spelers en hopelijk ook de postbode, want dat is echt een verschrikking op het middenveld.
Een nog grotere miskoop dan Lazovic destijds.
Vanavond wordt het nog een lastige bekerwedstrijd.
Thomas
 Thomas - donderdag 24 september 2009 - 10:03   quote  deeplink  
Waar vraag je nu een eens of oneens over? Dat Gio door de mand valt? Of dat fretige jonge spelers nodig zijn? Of dat het elftal matig is en in de middenmoot gaat eindigen? Of dat het een lastige bekerwedstrijd gaat worden?

M.a.w: je bent niet geheel duidelijk waar je nou echt een mening over wilt horen.
ovi
 ovi - donderdag 24 september 2009 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 09:59 schreef KKL het volgende:
Gelukkig kreeg ik afgelopen zondag mijn gelijk toen de hier alom bejubelde GIO [de nieuwe mister Feyenoord waarover je geen kwaad woord mag laten vallen] volledig door de mand viel. De man is op, heeft een mooie loopbaan achter de rug bij vele topclubs, maar is nu echt aan het afbouwen. En dat hebben we niet nodig.
Gretige jonge spelers wel. Maar al eerder constateerde ik dat dit het zoveelste overgangsjaar gaat worden.
Dit hele matige elftal mist kwaliteit en zal wederom in de middenmoot gaan eindigen.
Niet alleen PSV is een maatje te groot. Volgend jaar verdwijnen alle oudere spelers en hopelijk ook de postbode, want dat is echt een verschrikking op het middenveld.
Een nog grotere miskoop dan Lazovic destijds.
Vanavond wordt het nog een lastige bekerwedstrijd.
Wat btreft Gio heb je wel een beetje gelijk, hij is zeker op het eind van zijn loopbaan.
Ik ben het echter niet eens met jou mening over een overgangs jaar,want wij eindigen dit jaar gewoon in de top 3.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 24 september 2009 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 10:03 schreef Thomas het volgende:
Waar vraag je nu een eens of oneens over? Dat Gio door de mand valt? Of dat fretige jonge spelers nodig zijn? Of dat het elftal matig is en in de middenmoot gaat eindigen? Of dat het een lastige bekerwedstrijd gaat worden?

M.a.w: je bent niet geheel duidelijk waar je nou echt een mening over wilt horen.
hij vraagt gewoon of je het met zijn verhaal eens bent
hotjumper
 hotjumper - donderdag 24 september 2009 - 10:24   quote  deeplink  
eens
KKL
 KKL - donderdag 24 september 2009 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 10:03 schreef Thomas het volgende:
Waar vraag je nu een eens of oneens over? Dat Gio door de mand valt? Of dat fretige jonge spelers nodig zijn? Of dat het elftal matig is en in de middenmoot gaat eindigen? Of dat het een lastige bekerwedstrijd gaat worden?

M.a.w: je bent niet geheel duidelijk waar je nou echt een mening over wilt horen.
Sorry dat ik te moeilijk voor je ben.

Dan maar in Jip en Janneke taal, speciaal voor jou.

"Frans Bauer moet de nieuwe Topper worden."

Eens of oneens...
Thomas
 Thomas - donderdag 24 september 2009 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 10:29 schreef KKL het volgende:

[..]

Sorry dat ik te moeilijk voor je ben.

Dan maar in Jip en Janneke taal, speciaal voor jou.

"Frans Bauer moet de nieuwe Topper worden."

Eens of oneens...
Uiteraard eens ;)
de flh
 de flh - donderdag 24 september 2009 - 10:32   quote  deeplink  
Beste linksback van de eredivisie.
El Ahmadi moet beter gaan spelen, dat ziet iedereen.
Lazovic geeft leuke voorzetten.
Elke wedstrijd is lastig.
We gaan ruim boven de middenmoot eindigen.

Je bent een azijnzeikert
KKL
 KKL - donderdag 24 september 2009 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 10:32 schreef de flh het volgende:

Je bent een azijnzeikert
Waarom vind je mij een azijnzeikert?
jozo
 jozo - donderdag 24 september 2009 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 10:38 schreef KKL het volgende:

[..]

Waarom vind je mij een azijnzeikert?
Omdat je na 1 verliesparty gelijk begint te janken misschien????
jozo
 jozo - donderdag 24 september 2009 - 10:45   quote  deeplink  
negatief gelul allemaal. En daar ben ik het mee oneens...om je vraag te beantwoorden
KKL
 KKL - donderdag 24 september 2009 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 10:39 schreef jozo het volgende:

[..]

Omdat je na 1 verliesparty gelijk begint te janken misschien????
En wie mag jij zijn?

De pratende endeldarmtoerist van flh ofzo??

Sommige zijn hier nog triester dan ik mij ooit kon voorstellen hahahahaha

Ik zet hier een verhaal neer waarop je kan reageren EENS of ONEENS!
Dus met andere woorden: Het is een STELLING!!!

Dat ik het nog ga uitleggen hahahaa
jozo
 jozo - donderdag 24 september 2009 - 10:47   quote  deeplink  
1 minuut te laat
piet
 piet - donderdag 24 september 2009 - 10:49   quote  deeplink  
eens!!
wat betreft gio: gio kan niet meer bijbenen, maar de cler is ook niet echt alternatief. Weet iemand, of er een linksback aankomt vannuit de jeugd of gaan we weer kopen!??
jozo
 jozo - donderdag 24 september 2009 - 10:49   quote  deeplink  
Je zet een verhaal neer met negatief gelul en daar heeft geen enkele feyenoorder wat aan. Pleurt op naar je eigen site joh
jozo
 jozo - donderdag 24 september 2009 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 10:49 schreef piet het volgende:
eens!!
wat betreft gio: gio kan niet meer bijbenen, maar de cler is ook niet echt alternatief. Weet iemand, of er een linksback aankomt vannuit de jeugd of gaan we weer kopen!??
Allemaal mensen die het beter weten dan Mario Been en Bert v. Marwwijk...
SFey
 SFey - donderdag 24 september 2009 - 10:52   quote  deeplink  
Eens over Gio, maar hij is ons beste alternatief op die positie en belangrijk als aanvoerder. Ik zeg in de winterstop de investeerders nog eenmaal lief aankijken en een goede linksback halen. Dan kan Gio op de plaats van El ahmadi en als dit geen succes is, dan mag hij de rest moreel ondersteunen
piet
 piet - donderdag 24 september 2009 - 10:53   quote  deeplink  
iedereen heeft een eigen mening
jozo
 jozo - donderdag 24 september 2009 - 10:53   quote  deeplink  
Niet meer bijbenen..door de mand viel...hahaha Volgens Mario is hij een voorbeeld voor de groep! Dat zegt ie niet voor niets. We mogen blij zijn als hij bij tekent
jozo
 jozo - donderdag 24 september 2009 - 10:55   quote  deeplink  
Triest dat jullie je eigen aanvoerder na 1 verlies party afvallen. negatief en zielig
piet
 piet - donderdag 24 september 2009 - 10:59   quote  deeplink  
afvallen??? volgens mij word gewoon een mening gegeven. En het is niet na 1 wedstrijdje..........
ga lekker naar je joden forum
michaelvld
 michaelvld - donderdag 24 september 2009 - 10:59   quote  deeplink  
ach ja gio word wat traag maar hij is nooit echt snel geweest je moet ook zien dat hij het spelletje verdeelt he en dat hij goed mee opkomt, en je moet ook niet vergeten dat hij geen echte linksback is ja en dan vergeet je wel eens wat als er snel omgeschakeld word bij de tegenstander , maar niet elke ploeg speelt zo gerafineerd als psv dus ik denk dat het wel goedkomt
michaelvld
 michaelvld - donderdag 24 september 2009 - 11:00   quote  deeplink  
gio is mijn held en dat zal hij altijd blijven you never walk alone gio
michaelvld
 michaelvld - donderdag 24 september 2009 - 11:01   quote  deeplink  
alles beter als de cler
piet
 piet - donderdag 24 september 2009 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 11:01 schreef michaelvld het volgende:
alles beter als de cler
Eens!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 24 september 2009 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 10:55 schreef jozo het volgende:
Triest dat jullie je eigen aanvoerder na 1 verlies party afvallen. negatief en zielig
waar slaat dat nou op. Hij valt hem toch helemaal niet af, hij zegt toch nergens dat Gio nooit wat gepresteerd heeft of niks voor de club heeft betekend. Ik hoop dat hij zijn oude vorm hervindt. Met jullie bekrompen redenering kan je ook zeggen dat ze van Hanegem weer moeten op stellen want dat is de beste middenvelder die we ooit gehad hebben.
michaelvld
 michaelvld - donderdag 24 september 2009 - 11:04   quote  deeplink  
ja toch piet we kunnen wel gaan lopen zeiken maar met dit moeten we het doen
R()b
 R()b - donderdag 24 september 2009 - 11:11   quote  deeplink  
Oneens
moa
 moa - donderdag 24 september 2009 - 11:18   quote  deeplink  
Volgend jaar gewoon Gio met de andere oudjes er uit gooien, bespaart ons direct bijna 10 miljoen euro aan salaris, waarmee we ons goed kunnen versterken.

Makaay kan op de bank vervangen worden door Castaignos/Erasmus/Pedro
Voor de links back positie haalt Beenhakker we een topper + schuiven we een jeugd speler door.
Centraal achterin hebben we nu Bahia, Vlaar, Ignjatovic + Jeugd (Nieveld o.a.) Waardoor ook Hofland overbodig is.
En voor de laatste ouwe (Landzaat) hoeft al helemaal geen vervanger te worden gehaald, want we hebben voldoende goede spelers op het middenveld.

Volgend jaar geen: Makaay, Gio, Hofland, Cler en Landzaat, bespaart ons vele miljoenen!
Overigens vind ik wel dat we de heren moeten proberen bij de club te houden, bijv. als scout of voor de juegdopleiding. Gio en Makaay hebben natuurlijk verschrikkelijk veel ervaring die van onschatbare waarde kan zijn in de jeugdopleiding, voetballend in het eerste brengen ze helaas niets meer.
bram
 bram - donderdag 24 september 2009 - 11:26   quote  deeplink  
gio forever
moa
 moa - donderdag 24 september 2009 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 11:26 schreef bram het volgende:
gio forever
Ja maar liever ff niet in het veld.
bram
 bram - donderdag 24 september 2009 - 11:55   quote  deeplink  
gio is nog steeds een van de beste linkerverdedigers van europa
michaelvld
 michaelvld - donderdag 24 september 2009 - 11:58   quote  deeplink  
qua opbouw wel
michaelvld
 michaelvld - donderdag 24 september 2009 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 11:18 schreef moa het volgende:
Volgend jaar gewoon Gio met de andere oudjes er uit gooien, bespaart ons direct bijna 10 miljoen euro aan salaris, waarmee we ons goed kunnen versterken.

Makaay kan op de bank vervangen worden door Castaignos/Erasmus/Pedro
Voor de links back positie haalt Beenhakker we een topper + schuiven we een jeugd speler door.
Centraal achterin hebben we nu Bahia, Vlaar, Ignjatovic + Jeugd (Nieveld o.a.) Waardoor ook Hofland overbodig is.
En voor de laatste ouwe (Landzaat) hoeft al helemaal geen vervanger te worden gehaald, want we hebben voldoende goede spelers op het middenveld.

Volgend jaar geen: Makaay, Gio, Hofland, Cler en Landzaat, bespaart ons vele miljoenen!
Overigens vind ik wel dat we de heren moeten proberen bij de club te houden, bijv. als scout of voor de juegdopleiding. Gio en Makaay hebben natuurlijk verschrikkelijk veel ervaring die van onschatbare waarde kan zijn in de jeugdopleiding, voetballend in het eerste brengen ze helaas niets meer.
ik zou gio nog een jaartje houden voor ervaring want als alle oudjes in 1 keer wegzijn komt het ook niet goed , wij weten niet van wat voor waarde die jongens achter de schermen hebben he
moa
 moa - donderdag 24 september 2009 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 11:55 schreef bram het volgende:
gio is nog steeds een van de beste linkerverdedigers van europa
In mijn herinneringen ook, echter blijkt hij niet opgewassen tegen spelers als Zijler, en zelfs niet tegen de grootste miskoop van Feyenoord aller tijden: lazovic.

Ik vind het werkelijk een drama om die vent te moeten zien spelen elke week.
Qua inzet is hij goed, belangrijk voor de jonkjes, stabiel in de opbouw... (balletje laten rollen)
Maar als het neerkomt op power, snelheid of balletjes afpakken dan is het echt een drama met Gio.
Ik zie veel liever een nieuwe links back die buitenspelers opvreet, Gio heeft daar de passie en de kwaliteit helaas gewoon niet meer voor.

Naar mijn mening kan Gio beter volgend jaar aan gaan sluiten in de technische staf, jeugd opleiding, assistent coach o.i.d. Voor de 2 miljoen euro die hij kost per jaar kunnen we makkelijk een vervanger halen, uiteraard met een mindere status maar met meer kwaliteit en potentie.
moa
 moa - donderdag 24 september 2009 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 12:00 schreef michaelvld het volgende:

[..]

ik zou gio nog een jaartje houden voor ervaring want als alle oudjes in 1 keer wegzijn komt het ook niet goed , wij weten niet van wat voor waarde die jongens achter de schermen hebben he
Dat kan hij ook langs de zijlijn doen he... zelfde geldt voor Makaay..
En dan hoeft het lang geen 2,1 + 1,7 miljoen euro te kosten per jaar.... Is gewoon te veel geld voor slecht voetballende mentoren.
SFey
 SFey - donderdag 24 september 2009 - 14:51   quote  deeplink  
Je noemt alle oudjes, maar van mij hoeft Hofland niet weg. In mijn ogen gewoon een goede vervanger voor Bahia of Vlaar als ze geschorst of geblesseerd zijn
moa
 moa - donderdag 24 september 2009 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 14:51 schreef SFey het volgende:
Je noemt alle oudjes, maar van mij hoeft Hofland niet weg. In mijn ogen gewoon een goede vervanger voor Bahia of Vlaar als ze geschorst of geblesseerd zijn
Ze hebben allemaal een aflopend contract, ook hofland verdient ruim een miljoen per jaar.
Feyenoord kan zich gewoon geen bankzitters veroorloven die miljoenen opstrijken.
SFey
 SFey - donderdag 24 september 2009 - 15:05   quote  deeplink  
Nee maarja zonder spelers wordt ook lastig. En met enkele uit de jeugd erbij worden we ook geen kampioen. Er moet wel geinvesteerd worden om uiteindelijk het doel te behalen. Er moet alleen een goede afweging worden gemaakt. Is een speler dat salaris waard! Inderdaad een miljoen per jaar is te veel voor Hofland, maar het blijft een bruikbare speler!
Marsco
 Marsco - donderdag 24 september 2009 - 15:15   quote  deeplink  
De wedstrijd tegen NAC in Breda zal uitwijzen of je gelijk hebt of niet. We hebben afgelopen zondag namelijk verloren van de aanstaande kampioen met een niveau waar dit Feyenoord nog niet tegen bestand is. Dat Gio verdedigend gezien niet een beste linksback is, wisten we van tevoren. PSV speelde goed over de flanken en daar zijn onze backs (Gio en Leerdam) niet tegen bestand. Gio houdt ervan om in de zone te verdedigen, 1-1 is het niets, zeker als de rugdekking ontbreekt. Opbouwend en voetballend is Gio nog steeds erg belangrijk voor dit Feyenoord. Wat mij betreft gaat hij weer op het middenveld spelen en krijgt De Cler een nieuwe kans. Naar mijn mening iemand die met vetrouwen en met een goed draaiend team nog steeds één van de beste links backs kan zijn van Nederland.
MMM
 MMM - donderdag 24 september 2009 - 15:15   quote  deeplink  
Gio is over the hill.
de flh
 de flh - donderdag 24 september 2009 - 15:30   quote  deeplink  
Welke linksback is beter dan?

Noem namen?

Pieters?
Salcido?

Atouba?
Emanuelson?

Pocongoli?

Popov?

Edman?

El Akchaoui?

Carney?

ER BESTAAN BIJNA GEEN GOEDE LINKSBACKS.

Moeilijkste positie in een elftal om op te vullen.

Dat wij er nou toevallig 2 hebben die bij de beste van Nederland zitten.

Schrijf je eigen spelers nou eens niet zo af man.
kuipje
 kuipje - donderdag 24 september 2009 - 15:34   quote  deeplink  
ik vind dat de cler gewoon iets meer vertrouwen moet hebben, is in ieder geval een stuk sneller dan V bronckhorst..
bram
 bram - donderdag 24 september 2009 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 15:30 schreef de flh het volgende:
Welke linksback is beter dan?

Noem namen?

Pieters?
Salcido?

Atouba?
Emanuelson?

Pocongoli?

Popov?

Edman?

El Akchaoui?

Carney?

ER BESTAAN BIJNA GEEN GOEDE LINKSBACKS.

Moeilijkste positie in een elftal om op te vullen.

Dat wij er nou toevallig 2 hebben die bij de beste van Nederland zitten.

Schrijf je eigen spelers nou eens niet zo af man.
en zo is het
El
 El - donderdag 24 september 2009 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 10:32 schreef de flh het volgende:
Beste linksback van de eredivisie.
El Ahmadi moet beter gaan spelen, dat ziet iedereen.
Lazovic geeft leuke voorzetten.
Elke wedstrijd is lastig.
We gaan ruim boven de middenmoot eindigen.

Je bent een azijnzeikert
Hier ben ik het volkomen mee eens!
Of was dat de vraag niet?
DY
 DY - donderdag 24 september 2009 - 16:31   quote  deeplink  
ik zou de cler op linksback zetten als hij in vorm komt is het gewoon een bruikbare speler en dan gio ergens op het middeveld el ahmadi op de bank en misschien bruins nog ergens op het middeveld zetten want ik vond dat ie een goede indruk maakte net zoals die eerste wedstrijd tegen vvv toen wijnaldum,fer en bruins toch echt de uitblinkers waren.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 24 september 2009 - 16:46   quote  deeplink  
Oneens!! Een slechte wedstrijd en gelijk alleen weer negativiteit!!
Roelof16
 Roelof16 - donderdag 24 september 2009 - 16:50   quote  deeplink  
Laat Been gewoon dit seizoen zijn ding doen en aan het eind van het seizoen de hele selectie evalueren. En daarna pas investeren. Dan heeft iedereen de kans gehad. Want ook de oudjes (niemand uitgezonderd) hebben we dit seizoen nog hard nodig.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 24 september 2009 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 16:46 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Oneens!! Een slechte wedstrijd en gelijk alleen weer negativiteit!!
ik spreek kkl regelmatig die loopt altijd te zeiken over Gio...
moa
 moa - donderdag 24 september 2009 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 16:46 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Oneens!! Een slechte wedstrijd en gelijk alleen weer negativiteit!!
Trust me, ik ben 100% positief over DIT feyenoord,
Alleen zie ik Gio op dit moment als DE zwakke schakel in het basis elftal.
Hofland, Cler en Makaay zijn idd. bruikbaar op de bank, maar dan moeten ze wel flink salaris inleveren.

Als je dus miljoenen kan bezuinigen op een paar reserve spelers vind ik dat je dat moet doen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eens of oneens









0.0075280