BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eens of oneens

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Rovert
 Rovert - donderdag 24 september 2009 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 10:46 schreef KKL het volgende:

[..]

En wie mag jij zijn?

De pratende endeldarmtoerist van flh ofzo??

Sommige zijn hier nog triester dan ik mij ooit kon voorstellen hahahahaha

Ik zet hier een verhaal neer waarop je kan reageren EENS of ONEENS!
Dus met andere woorden: Het is een STELLING!!!

Dat ik het nog ga uitleggen hahahaa
Wat een sukkelige reactie is dit zeg
hotjumper
 hotjumper - donderdag 24 september 2009 - 20:45   quote  deeplink  
goed he
voetballer55
 voetballer55 - donderdag 24 september 2009 - 21:47   quote  deeplink  
oneens
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 24 september 2009 - 22:03   quote  deeplink  
Gio is opbouwend redelijk maar hij staat er natuurlijk op de eerste plaats om te verdedigen.
Gio is wel 1 van mijn helden maar ik zie toch liever een type Fernandez op links..
El Ackchaoui zou een eerste welkome aankoop zijn .....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 september 2009 door Leon FR1908 --
kb
 kb - donderdag 24 september 2009 - 22:27   quote  deeplink  
6 doelpunten tegen in 7 wedstrijden vind ik niet rampzalig. 12 doelpunten scoren in 7 wedstrijden is volgens mij wel zorgwekkend weinig, vooral ook omdat er door de meesten van jullie wel opbouwende kwaliteiten worden gezien. Dus veel meer zorg over het scorend vermogen. Mee eens of niet?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 24 september 2009 - 22:39   quote  deeplink  
eens.........heel erg eens.....
Milo
 Milo - vrijdag 25 september 2009 - 10:30   quote  deeplink  
Ik vind gio matig bij feyenoord op de linksback positie daar integen speelt hij wel goed in het ned elftal.
De Spot
 De Spot - vrijdag 25 september 2009 - 10:39   quote  deeplink  
Gio is als die tegen een echt rechtsbuiten speelt erg kwetsbaar, en als die de bal heeft peert die vaak altijd lang naar voren wat weer leid tot balverlies!!
Op het middeveld komt die tekort...
moa
 moa - vrijdag 25 september 2009 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 22:03 schreef Leon FR1908 het volgende:
Gio is opbouwend redelijk maar hij staat er natuurlijk op de eerste plaats om te verdedigen.
Gio is wel 1 van mijn helden maar ik zie toch liever een type Fernandez op links..
El Ackchaoui zou een eerste welkome aankoop zijn .....
Helemaal mee eens, en als dat nog miljoenen bezuinigt ook is het helemaal prachtig.
Bovendien is Gio volgend jaar al 35, hij vind het dan echt niet erg om een rol als assistent trainer te overwegen.

Hetzelfde geld voor Landzaat bijv. aflopend contract, 1.2 miljoen per jaar, voetballend niet nodig vanwege ons grote aantal middenvelders. Het enige dat bruikbaar is, is zijn ervaring, misschien vind hij het leuk die over te dragen op de A1? Of heeft ie een neusje voor talent zoeken? DAAR moet feyenoord dit soort mensen inzetten, niet in het veld.

Makaay precies hetzelfde, Hofland en Cler zouden misschien een nieuw contract kunnen krijgen, maar voor lang niet zo veel geld als ze nu verdienen.. zijn beide 30 jaar en degelijke invallers..
moa
 moa - vrijdag 25 september 2009 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 - 10:30 schreef Milo het volgende:
Ik vind gio matig bij feyenoord op de linksback positie daar integen speelt hij wel goed in het ned elftal.
Dat is ook niet zo moeilijk tegen Andorra en Ijsland, + een middenveld bestaande uit Bommel, Sneijder en de Jong.
moa
 moa - vrijdag 25 september 2009 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 22:27 schreef kb het volgende:
6 doelpunten tegen in 7 wedstrijden vind ik niet rampzalig. 12 doelpunten scoren in 7 wedstrijden is volgens mij wel zorgwekkend weinig, vooral ook omdat er door de meesten van jullie wel opbouwende kwaliteiten worden gezien. Dus veel meer zorg over het scorend vermogen. Mee eens of niet?
Je kan moeilijk zeggen dat je Gio er goed uit vond zien de laatste wedstrijden, alle aanvallen komen over zijn kant.
Rovert
 Rovert - zaterdag 26 september 2009 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 - 12:06 schreef moa het volgende:

[..]

Je kan moeilijk zeggen dat je Gio er goed uit vond zien de laatste wedstrijden
geen idee of hij er goed uitzag, was er wat mis met zijn kapsel?
Els
 Els - zondag 27 september 2009 - 11:53   quote  deeplink  
Is mij niet opgevallen, volgens mij zat z'n haar prima.
SFey
 SFey - zondag 27 september 2009 - 12:33   quote  deeplink  
Oneens. Er stak een pluk de lucht in, maar met een beetje spuug bracht hij het weer in gelit en zag Gio der weer goed uit.
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 september 2009 - 08:29   quote  deeplink  
Gio kwam gisteren ook weer tekort.
hotjumper
 hotjumper - maandag 28 september 2009 - 09:03   quote  deeplink  
helaas ben ook bang dat de tegenstanders er zich op in gaan stellen, door snelle buitenspellers op hem te zetten. Vind de Cler overigens verdedigend niet beter, dus begint een beetje een probleem positie te worden.
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 september 2009 - 09:05   quote  deeplink  
De cler is sowieso sneller. ik denk dat als de Cler de kans krijgt en het vertrouwen, dat er wel eens t zelfde kan gebeuren als met Slory.
hotjumper
 hotjumper - maandag 28 september 2009 - 09:07   quote  deeplink  
de Cler is te vaak bezig met acties naar voren en is dan vaak niet op tijd terug.
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 september 2009 - 09:12   quote  deeplink  
Daar heb je nu een coach/trainer voor.
KKL
 KKL - dinsdag 29 september 2009 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 20:40 schreef Rovert het volgende:

[..]

Wat een sukkelige reactie is dit zeg
sorry
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 29 september 2009 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 - 10:58 schreef KKL het volgende:

[..]

sorry
Fer ben jij dat
KKL
 KKL - dinsdag 29 september 2009 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 - 11:27 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Fer ben jij dat
Nee, sorry maar dat ben ik niet.
SFey
 SFey - dinsdag 29 september 2009 - 12:00   quote  deeplink  
sorry voor het vragen
Ronneke
 Ronneke - dinsdag 29 september 2009 - 17:15   quote  deeplink  
Volgens mij is elke speler wel even uit vorm en dit geld misschien ook voor Gio. Makkelijk om zo'n speler dan direct af te schrijven. Aan zijn fitheid is niets te merken. Hij kan volgens mij nog makkelijk 3 jaar mee. Gezeik dat negatieve gedoe als iemand een mindere periode kent. Er lopen verdedigers van eind in de dertig bij grote topclubs rond die het ook prima doen. Gio is 34 jaar, dus ............
KKL
 KKL - donderdag 01 oktober 2009 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 - 17:15 schreef Ronneke het volgende:
Volgens mij is elke speler wel even uit vorm en dit geld misschien ook voor Gio. Makkelijk om zo'n speler dan direct af te schrijven. Aan zijn fitheid is niets te merken. Hij kan volgens mij nog makkelijk 3 jaar mee. Gezeik dat negatieve gedoe als iemand een mindere periode kent. Er lopen verdedigers van eind in de dertig bij grote topclubs rond die het ook prima doen. Gio is 34 jaar, dus ............
Realistisch en objectief wordt door veel blindgangers direct in verband met negativiteit!

Stel dat ik dit vorig seizoen had geschreven over bv Lucius dan was het niet negatief maar realistisch...
Maar omdat Gio (alle respect voor hem als speler en mens) een icoon is mag je hem niet bekritiseren en enkelt met fluwele handschoentjes oppakken?

Echt niet!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 oktober 2009 door KKL --
SFey
 SFey - donderdag 01 oktober 2009 - 17:58   quote  deeplink  
En 34 voor een linksback gaat al richting 'oud' in mijn ogen. Dat is op zich geen probleem als hij nog super presteert. Er wordt alleen geconcludeerd dat hij het niet meer haalt om elke keer naar voren en weer terug te rennen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eens of oneens









0.0081448