|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'FC Barcelona overweegt bod op Suarez in winterstop' (AjaxF-side.nl)
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 september 2009 - 15:50 schreef PSVMocro het volgende:[..] Dat was vroeger misschien zo...maar tegenwoordig hebben spelers en zaakwaarnemers toch echt de macht. Als een speler kost wat kost weg wil, dan is hij (helaas) niet te behouden. volledig onzin wat je zegt, als een club een speler gewoon aan zijn contract houd dan kan dat best, ja suarez kan dan een arbitragezaak aanspannen alleen werkt dat met europese wet iets anders dan de nederlandse wet. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zondag 27 september 2009 - 16:25 schreef remco k het volgende:[..] volledig onzin wat je zegt, als een club een speler gewoon aan zijn contract houd dan kan dat best, ja suarez kan dan een arbitragezaak aanspannen alleen werkt dat met europese wet iets anders dan de nederlandse wet. Jij hebt het over theorie, ik heb het over de praktijk. Als een speler een breuk wil forceren dan staat een club met de rug tegen de muur. Theoretisch kun je iemand aan zijn contract houden, maar de mogelijke gevolgen daarvan weerhouden veel clubs om zich hard op te stellen. Vandaar dat de macht toch echt bij de spelers en zaakwaarnemers ligt. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op donderdag 24 september 2009 - 14:46 schreef Daan het volgende:Ajax zou idd. al haar sportieve ambities wederom langszij leggen, besluiten zij in de winsterstop suarez te doen verkopen voor een dik zak met geld. Ik denk daarom dat Suarez ook gewoon blijft in de winterstop. Vorig jaar was 't Huntelaar die weg ging naar Real Madrid, wat heeft 't ajax uiteindelijk opgeleverd? Niks, Nada, Noppes.... doordat ze de CL mis liepen, waren de inkomsten van de transfer slechts een compensatie van het verlies wat er geleden is, door geen CL te spelen. We hebben die nu in 't verleden mee gemaakt met Sneijder en Huntelaar... laat ajax alsjeblieft een lesje geleerd hebben en laat Suarez dit seizoen bij ajax afmaken. Suarez in de winsterstop weg = weer geen CL! huntelaar was op moment dat hij werd verkocht al tijdje afwezig door zijn blessure. en de wedstrijden dat hij vorig seisoen wel heefd gespeeld was hij nou ook niet in zo`n blakende vorm. denk dus ook niet dat dat ajax nou echte schade daardoor heefd gehad. want denk niet dat huntelaar iets had kunnen veranderen aan het falende gestuntel van mvb. sneijder werd op de laatste transfer dag verkocht door het oude bestuur wat nou niet echt slim was. want er kon op dat moment geen vervanger meer worden aangetrokken. dat we suares niet kunnen behouden is wel heel zeker. maar geloof niet dat dit bestuur hem al in de winterstop laat gaan. maar deze zomer zal hij denk wel vertrekken voor de hoofdprijs. er lopen dan ook enkele contracten af zodat de salaris uitgaven wat minder word. en hoop dan dat ze dat geld goed gebruiken om de aanval teversterken. want zoals het nu gaat is ajax veel te afhankelijk van suares. die ook zijn schorsingen of blessures zal krijgen. een sulejmani waar ik nog steeds in geloof heefd nog steeds niet de vorm die hij zou moeten hebben. een dario waar ik van dacht dat die het wel zou maken vind ik steeds meer tegenvallen. pantelic heefd vandaag zijn klasse wel iets meer laten zien en hoop dat hij dat doorzet zodat we zijn contract dat eind dit seisoen weer afloopt kunnen verlengen. kennedy komt duidelijk tekort en ook rommedael is alleen bruikbaar als je keertje diepgang wil in het spel maar komt als basisspeler ook tekort. en buiten bodul die nu ervaring opdoet bij sparta hebben we weinig meer die het vertrek van suares kan opvangen voorin. wat psvmocro zegt is natuurlijk wel waar. een speler die tegen zijn zin word behouden heefd weinig of geen nut meer. die is dan ongemotiveerd. maar denk dat als ajax afspraken met suares maakt dat hij pas van de zomer mag vertrekken. zal dit probleem denk ook niet komen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 september 2009 door bully -- |
|
|
|
|
Tenic
|
|
|
het zou na die russische aankoop weer een aankoop zijn die de motor nog laten lopen. saurez kaneen half jaartje prima wennen aan t niveau en zou een prima stand in zijn voor henry/zlatan. en tegen de tijd dat henry gaat is saurez er helemaal klaar voor. maar is het nou zo dat jol hem niet boven de 8miljoen verkoopt? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 september 2009 - 20:28 schreef PSVMocro het volgende:[..] Jij hebt het over theorie, ik heb het over de praktijk. Als een speler een breuk wil forceren dan staat een club met de rug tegen de muur. Theoretisch kun je iemand aan zijn contract houden, maar de mogelijke gevolgen daarvan weerhouden veel clubs om zich hard op te stellen. Vandaar dat de macht toch echt bij de spelers en zaakwaarnemers ligt. Dat is inderdaad waar als een speler van een subtopper naar een topper gaat, alleen ligt dat iets gevoeliger bij de Europse topclubs en ja dat is ajax nog steeds, ik kan ook niet 123 voorbeelden bedenken dat het bij de topclubs wel is gebeurd via commisies of wat dan ook, hij zal gewoon bij ajax blijven dit seizoen en volgend jaar voor een kleine 30 miljoen weggaan. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op maandag 28 september 2009 - 17:33 schreef remco k het volgende:[..] Dat is inderdaad waar als een speler van een subtopper naar een topper gaat, alleen ligt dat iets gevoeliger bij de Europse topclubs en ja dat is ajax nog steeds, ik kan ook niet 123 voorbeelden bedenken dat het bij de topclubs wel is gebeurd via commisies of wat dan ook, hij zal gewoon bij ajax blijven dit seizoen en volgend jaar voor een kleine 30 miljoen weggaan. 10 jaar geleden. Broertjes de Boer die weigerden voor Ajax te spelen om naar Barcelona te gaan en naar de rechter stapten om onder hun contract uit te komen...ze hadden de zaak verloren en vertrokken alsnog naar Barcelona. Eigenlijk op een soortgelijke manier hoe Suarez via Groningen bij Ajax is belandt. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
suarez gaat niet in winterstop,maar zal dan wel een contract tekenen bij barcelona...voor het nieuwe seizoen..dat snapt barcelona ook wel dat ajax m niet kan laten gaan in winterstop,of ze moeten inderdaad voor een half jaar een speler naar ajax brengen van kaliber om te compenseren....dus waarom niet henry of krikic?????is wel te realiseren in samenwerking met barcelona(lees salaris voor half jaar)....barcelona is een nette club met respect voor ajax,dus dat komt wel goed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 september 2009 - 18:23 schreef PSVMocro het volgende:[..] 10 jaar geleden. Broertjes de Boer die weigerden voor Ajax te spelen om naar Barcelona te gaan en naar de rechter stapten om onder hun contract uit te komen...ze hadden de zaak verloren en vertrokken alsnog naar Barcelona. Eigenlijk op een soortgelijke manier hoe Suarez via Groningen bij Ajax is belandt. 1 voorbeeld in 10 jaar en dat was niet in de winterstop maar na de competitie dat zegt me niet zoveel. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 28 september 2009 - 23:29 schreef remco k het volgende:[..] 1 voorbeeld in 10 jaar en dat was niet in de winterstop maar na de competitie dat zegt me niet zoveel. het principe is natuurlijk het zelfde of het nou winterstop is of voor de competitie. als een speler weg wil is hij gewoon niet meer tehouden. want aan een ongemotiveerde speler die niet meer presteerd heefd niemand wat aan. maar denk dat ajax als het zover is suares echt wel beloofd in zomer weg temogen als hij het seisoen afmaakt. dus geloof er heilig in dat suares na de winterstop nog gewoon bij ons aller ajax voetbalt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
dat bedoel ik, ajax zorgt er gewoon voor dat ie blijft. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op maandag 28 september 2009 - 23:29 schreef remco k het volgende:[..] 1 voorbeeld in 10 jaar en dat was niet in de winterstop maar na de competitie dat zegt me niet zoveel. Het zegt mij dat zelfs rasechte Ajacieden, mag ze gerust clubiconen noemen, voor een overgang naar Barcelona tegen Ajax juridische stappen wilden ondernemen. Als een droomclub eenmaal voor een speler komt, dan weet je niet wat je kan verwachten. Dus Ajacieden kunnen beter hopen op geen interesse, dan hopen op dat Suarez blijft indien Barcelona echt voor hem aanklopt. Maar goed...ik heb van mijn kant in dit topic zo objectief mogelijk aan proberen te geven hoe ik denk dat het zal lopen. De toekomst zal uitwijzen wie gelijk gaat krijgen. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op maandag 28 september 2009 - 23:36 schreef bully het volgende:[..] het principe is natuurlijk het zelfde of het nou winterstop is of voor de competitie. als een speler weg wil is hij gewoon niet meer tehouden. want aan een ongemotiveerde speler die niet meer presteerd heefd niemand wat aan. maar denk dat ajax als het zover is suares echt wel beloofd in zomer weg temogen als hij het seisoen afmaakt. dus geloof er heilig in dat suares na de winterstop nog gewoon bij ons aller ajax voetbalt. Maar wie zegt dat Barcelona dan nog voor hem komt. Ik kon me een interview in het Parool herinneren van Suarez. Heb het net gegoogled...dateert van 03-2009. Hier een quote:
"Toen ik Uruguay verliet, heb ik me voorgenomen elke kans te grijpen om mijn droom te verwezenlijken. Ik wil naar een Spaanse topclub. Liefst Barcelona."
Voor de straatjongen uit Montevideo staat alles in het teken van zijn zelfverkozen missie en daarbij ontwaart hij een cultuurverschil met veel Nederlanders. "Ik grijp elke kans, maar jullie niet. Er komt nog wel een tweede kans, denken veel Nederlanders. In Uruguay denkt niemand zo."
I rest my case... :-P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 september 2009 door PSVMocro -- |
|
|
|
|
Tenic
|
|
|
geef hem is ongelijk. en barca kan hem echt prima gebruiken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
volgens mij loopt kirkic daar rond en henry, het is niet echt dat ze hem nodig hebben, ik kijk iedere wedstrijd van barca en daar word ook zonder suarez het beste voetbal van deze planeet gespeeld, ze hebben hem dus gewoon niet nodig, ik snap wel dat als hij de kans zou krijgen dat hij er dan ook voor gaat, alleen niet in de winterstop, EEN KAPITEIN VERLAAT NOOIT Z'N SCHIP ALS IE OP ZEE IS. met andere woorden hij behoort gewoon het seizoen af te maken, punt. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Barca zou Ajax het niet aandoen.. een arbitragezaak dan he.. waarom niet ? de trainer van Barca is een grootfan van Ajax.. dan word het een constructie kopen in de winter overgang in de Zomer.. en misschien wel met een goeie speler inruil + wat geld |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 28 september 2009 - 20:20 schreef bahbah het volgende:suarez gaat niet in winterstop,maar zal dan wel een contract tekenen bij barcelona...voor het nieuwe seizoen..dat snapt barcelona ook wel dat ajax m niet kan laten gaan in winterstop,of ze moeten inderdaad voor een half jaar een speler naar ajax brengen van kaliber om te compenseren....dus waarom niet henry of krikic?????is wel te realiseren in samenwerking met barcelona(lees salaris voor half jaar)....barcelona is een nette club met respect voor ajax,dus dat komt wel goed. wat ik dus eigenlijk al zei maar lees dit nu pas :d |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
nou tsja jammer als het zo is..
Kan der nu niks mee laten we gaan winnen en punten pakken zien we van de winter wel weer..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 september 2009 door freakie -- |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Mensen, Let op mijn woorden, Suarez vertrekt nog niet in de winterstop. dus Ajax heeft nog drie kwart jaar om vervangers/het voorin te herstellen zodat we niet met legen handen staan in de voorste linie als hij vertrekt..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 september 2009 door Johnnyafca -- |
|
|
|
|
Tenic
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 september 2009 - 16:16 schreef remco k het volgende:volgens mij loopt kirkic daar rond en henry, het is niet echt dat ze hem nodig hebben, ik kijk iedere wedstrijd van barca en daar word ook zonder suarez het beste voetbal van deze planeet gespeeld, ze hebben hem dus gewoon niet nodig, ik snap wel dat als hij de kans zou krijgen dat hij er dan ook voor gaat, alleen niet in de winterstop, EEN KAPITEIN VERLAAT NOOIT Z'N SCHIP ALS IE OP ZEE IS. met andere woorden hij behoort gewoon het seizoen af te maken, punt. ik zie ook elke minuut van barca. en ik ben nog nooit zo fan geweest van een bepaalde style als dat van hun. maar nogmaals:
na messi henry en zlatan is er aanvallend niet veel. die boban heb ik geen hoge pet van op. dus zou hij(saurez) aan zat minuten komen en dan heeft hij nog een half jaar om tot een volwaardig opvolger van henry ui te groeien. en als hij in de winterstop gaat dan heeft hij een half jaar om te wennen aan barca en barca heeft zn opvolger voor henry in huis.
dus vanuit barca` s oogpunt kan ik t begrijpen als ze van de winter saurez halen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 september 2009 door Tenic -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
dus jij wil zeggen dat jij niet gechameerd bent van Bojan zijn stijl ???????? omdat hij toevallig gezakt is qua score in fifa 2010 ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 september 2009 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Tenic
|
|
|
fuck the playstation..my bil dont haeve vacation. en ja ik vink boban van waterverf niveau en saurez schat ik veel hoger in.
dus om saurez in de toekomst te zien is toch echt een sport1 abontje nodig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 september 2009 - 18:52 schreef Tenic het volgende:fuck the playstation..my bil dont haeve vacation. en ja ik vink boban van waterverf niveau en saurez schat ik veel hoger in. dus om saurez in de toekomst te zien is toch echt een sport1 abontje nodig. de hele wereld wil bojan hebben maar jij vind hem niet goed, lol.
En mijn engels is zeer goed maar wat jij schrijft, daar kan ik geen tabak van maken..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 september 2009 door remco k -- |
|
|
|
|
Tenic
|
|
|
ok omdat jij t wilt vind ik boban een geweldenaar.
en ik daalde af naar jouw niveau met mn reactie op je fifa2010(is dat niet zo een computergame?) |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
Verkopen en dan huren van barca tot henry weg is |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Het is een afleidingsmaneuvre van Barcelona. Ze hebben juist belangstelling voor Pantelic en Rommedahl. Want zonder die 2 is Luis natuurlijk ook geen schim van zichzelf |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 september 2009 - 22:59 schreef Tenic het volgende:ok omdat jij t wilt vind ik boban een geweldenaar. en ik daalde af naar jouw niveau met mn reactie op je fifa2010(is dat niet zo een computergame?) ik heb het nooit over fifa gehad dus wat is je punt.. |
|
|
|
|
Tenic
|
|
|
you tolkin to me?
ik heb t tegen iemand anders ;) |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2009 - 17:22 schreef sportdwaas het volgende:Het is een afleidingsmaneuvre van Barcelona. Ze hebben juist belangstelling voor Pantelic en Rommedahl. Want zonder die 2 is Luis natuurlijk ook geen schim van zichzelf haha je humor is goed |
|
|
|