|
|
thewin
|
|
|
Is het geen idee om een hit uit te brengen net zoals paar jaar geleden van Feyenoord is het toverwoord alleen nu voor eigen kas. Of denken jullie dat dit niet winstgevend zal zijn. Ik denk van wel want ik had toen ook de singel en de cd gekocht. |
|
|
|
|
XTENDER
|
|
|
WHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAAHHAHAHA |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Heel goed idee!!!
Laten we dan samen een nummer opnemen met Marco Borsato!
Zitten toch allebei in het zelfde schuitje!
'Vandaag is rood de kleur van ons saldoooooo!!!!' |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Hahaha, volgens mij heeft dat toen weinig opgelevert. |
|
|
|
|
Coz
|
|
|
Marco Borsato - Ik ben binnen
nieuwe uitgave : - Ik was binnen....................... - Ik moet pinnen, maar heb geen saldo...........
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 september 2009 door Coz -- |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
de selectieee : We hebben miljoenen op de bank en tonnen in de jeugd maar Feyenoord Kampioen is waar iedereen op verheugd
zoiets |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
beetje kansloos idee zie je makaay en tomasson al zingen hahaha |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
leuk dan kan landzaat het gaan zingen op het volgende jordaanfestival |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: hahahaha
'De meeste dromen zijn bedrog Maar als ik wakker wordt dan scoort El Ahmadi toch' |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hahahaha.....plaats er maar ff geen slotje op hahaha.... |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
Zouden wij geen single opnemen een aantal maanden terug? |
|
|
|
|
SFey
|
|
|
Ik heb laatst nog een stuk op Feyenoord TV gezien waarbij Wijnaldum, Fer en Biseswar te zien waren. Zij zijn geregeld samen naast de training en dan gaat het vaak over muziek. Beetje goede tekst, aanpassen in de studio, op CD rotten en voor enkele euries bij de kuip verkopen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Rovert kom er maar in.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Wat door de boeren al continu gezongen word. Niet orgineel meer. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: een single is niets, ik zit zelf te denken aan een een cd met een stuk of 10 nummers. 1500 stuks van laten drukken, die ben je zo kwijt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
selectie moet eerst maar eens gaan presteren en prijzen geen pakken |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: precies, pas als ze 8 keer op rij landskampioen zijn geworden mogen ze wat gaan zeggen |
|
|
|
|
SFey
|
|
|
Nou nou laten we rustig bij 1 beginnen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: En wanneer mogen ze dan wat gaan zingen? |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
er schiet me nu opeens een vraag te binnen...
Ik moest 8 jaar geleden met mijn klasgenoten een feyenoordliedje zingen. dat was natuurlijk het Hand in Hand... Dat was ook het moment dat ik het voor het eerst hoorde.
alleen, dat was een speciale versie... een versie "gezongen door allochtonen", zoals mijn lerares toen kakelde.
ik kan die versie niet meer terugvinden en ik zou m graag weer is willen horen. weet iemand welk liedje ik bedoel? |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
quote:Op zondag 27 september 2009 - 17:27 schreef fey21 het volgende:er schiet me nu opeens een vraag te binnen... Ik moest 8 jaar geleden met mijn klasgenoten een feyenoordliedje zingen. dat was natuurlijk het Hand in Hand... Dat was ook het moment dat ik het voor het eerst hoorde. alleen, dat was een speciale versie... een versie "gezongen door allochtonen", zoals mijn lerares toen kakelde. ik kan die versie niet meer terugvinden en ik zou m graag weer is willen horen. weet iemand welk liedje ik bedoel? Bij mij op de voetbalclub ligt de cd, is een cd van Rotterdamse nummers gezongen door allochtonen...Ik zal ff kijken of die cd er nog ligt, zo ja dan hoor je nog van me. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote:Op zondag 27 september 2009 - 17:52 schreef Madhopfc het volgende:[..] Bij mij op de voetbalclub ligt de cd, is een cd van Rotterdamse nummers gezongen door allochtonen...Ik zal ff kijken of die cd er nog ligt, zo ja dan hoor je nog van me. tnx
ik zal ook nog ff zoeken op google. weet je hoe de CD heet? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Achter de tralies voor Feyenoord! |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: Je verwart Feyenoord liedjes nu met die van ajax..
die gasten in de bijlmerbajes hebben gelukkig geen copyright op hun werk staan.. nou ja, 'gelukkig'... Wie weet dat ze dit persoonlijk met je komen afhandelen :D |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Toen wij uit Rotterdam vertrokken................... |
|
|
|