|
|
KKL
|
|
|
Racisten!!!
Allebei een ban voor het leven, Stylzz en hotjumper!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik ben geen racist, ik gun iedereen bananen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik ook niet, ik heb gewoon een hekel aan de mensheid opzich. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ben jij bokito?... jumper. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Een van de rechtse partijen in ieder geval. Wilders moet nooit geen premier worden maar als kleinere partij in de coalitie zie ik het wel zitten. Mooie coalitie toch VVD, PVV, Trots op Nederland!!!! Er moet toch duidelijk wat gebeuren en die linkse kutzooi heeft zijn kans gehad. Het is alleen maar slechter geworden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 oktober 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Als je overigens nog links stem stem dan inderdaad SP. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 oktober 2009 - 11:55 schreef Feyenoord till i die het volgende:Een van de rechtse partijen in ieder geval. Wilders moet nooit geen premier worden maar als kleinere partij in de coalitie zie ik het wel zitten. Mooie coalitie toch VVD, PVV, Trots op Nederland!!!! Er moet toch duidelijk wat gebeuren en die linkse kutzooi heeft zijn kans gehad. Het is alleen maar slechter geworden. kijk even naar de rode draad van de coalities van de laatste jaren, dat is steeds het CDA geweest, dat kan je toch moeilijk een linkse partij noemen, denk dat uit eindelijk paars zo slecht nog niet was. En dat je rechts moet zijn om trots op je land te zijn is een redenatie die ik al helemaal niet snap. Ik snap niet dat mensen op de pvv stemmen, dat is een partij van ego's die hun idealen net zo gemakkelijk inruilen als de crackhoeren die ze voor twintig euro uitwonen. Jullie worden toch ook niet opeens voor de joden als het je ff beter uitkomt. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Voetbal/Feyenoord is liefde
Politiek is een persoonlijke keuze voor 4 jaar beleid in Nederland
Maar het maakt ook geen ene reet uit op wie of wat je stemt in Nederland, het is allemaal compromissen sluiten en vriendjespolitiek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 oktober 2009 door KKL -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 oktober 2009 - 12:51 schreef KKL het volgende:Voetbal/Feyenoord is liefde Politiek is een persoonlijke keuze voor 4 jaar beleid in Nederland Maar het maakt ook geen ene reet uit op wie of wat je stemt in Nederland, het is allemaal compromissen sluiten en vriendjespolitiek. dat dan weer wel |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
dat meent hij wel! Ik heb de vorige keer rutten gestemt omdat ik niet wilde dat verdonk te veel macht zou krijgen omdat ik rillingen van haar krijg. Deze was dus tactisch en kijk waar verdonk is geeindigt....
dus het maakt wel degelijk uit op wie je stemt. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Jou stem gaf het goede voorbeeld!
Ik ben trots op je! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: *emotioneel moment* |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
craven heeft moeite met emotie? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
niet alleen craven,hahahaha...... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zeker niet alleen craven........ |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
ojee, pubers hebben moeite om emoties uit te spreken |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: aha rovert noemt ons pubers, waar baseer je dat op? emotioneel was dit niet, meer kinderlijk... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Rovert