BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar is de "oude" Wijnaldum?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 24 september 2009 - 21:25   quote  deeplink  
Ik maak me zorgen om Wijnaldum. Hij krijgt geen vertrouwen en dat is af te zien aan zijn spel. Wat speelt die jongen slecht. Hij werkt zich een slag in de rondte, maar aan de bal is hij zo onzeker en ongelukkig. Geen schim meer van de Wijnaldum die we kennen.

Ik vraag me af of dit nog goed gaat komen. Hij staat nu in elk geval stil in zijn ontwikkeling..
hotjumper
 hotjumper - donderdag 24 september 2009 - 21:26   quote  deeplink  
ff rustig met hem doen, hij heeft 2 seizoenen op zijn top gespeeld.
Jeli
 Jeli - donderdag 24 september 2009 - 21:31   quote  deeplink  
Hij komt wel terug. Hoewel ik mij altijd bij hem afvraag waar hij het best tot zijn recht komt. In ieder geval niet als rechtsbuiten en ook niet achter de spits. Daarvoor heeft hij te weinig echte dreiging naar de goal toe. Ook in zijn goede tijd was hij zelden betrokken bij een doelpunt. Het liefst zie ik hem op de plaats van El Ahmadi spelen, naast Fer.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 24 september 2009 - 21:57   quote  deeplink  
komt wel goed..........fer zal ook nog wel zo'n periode krijgen
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 25 september 2009 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2009 - 21:31 schreef Jeli het volgende:
Hij komt wel terug. Hoewel ik mij altijd bij hem afvraag waar hij het best tot zijn recht komt. In ieder geval niet als rechtsbuiten en ook niet achter de spits. Daarvoor heeft hij te weinig echte dreiging naar de goal toe. Ook in zijn goede tijd was hij zelden betrokken bij een doelpunt. Het liefst zie ik hem op de plaats van El Ahmadi spelen, naast Fer.
Volgens mij was het juist één van de spelers waar veel dreiging van uit ging vorig seizoen en ook zeer regelmatig betrokken bij de schamele doelpunten van Feyenoord vorig seizoen.

"Dit jaar speelde de Rotterdammer vaak als rechtermiddenvelder, en speelde daar goed. Al vier doelpunten bij Feyenoord en al veel assists. Hij hoort gewoon bij de 11 beste."
Quote uit stukje over elftal van het seizoen.

2008/2009 Feyenoord Eredivisie 33 4 5
Wikipedia: 4 doelpunten 5 assist.

En nog een hele rits acties waar indirect een doelpunt uit kwam.
De Spot
 De Spot - vrijdag 25 september 2009 - 09:43   quote  deeplink  
Wijnaldum hoort maar op 1 plek en dat is achter de spits, voor op de flanken mist die gewoon snelheid.....de pech heeft die dat juist op die positie de concurrentie heel erg groot is...gewoon blijven knokken hij komt er wel als De Guzman dalijk weggaat!!!
Milo
 Milo - vrijdag 25 september 2009 - 09:58   quote  deeplink  
de oude wijnaldum zal wel op de tribune zitten! maar onze wijnaldum is jong 2 seizoenen goed nu iets minder, rechtshalf is zijn positie! denk ik. hij komt wel weer op zijn niveau terug.
SFey
 SFey - vrijdag 25 september 2009 - 10:48   quote  deeplink  
Na zo'n sterke ontwikkeling komt altijd een kleine dip. Maar daar komt hij dadelijk sterker uit dan ooit tevoren! Tevens denk ik wel dat Been hem vertrouwen geeft, aangezien hij goed is met talenten beter maken!
lemajor
 lemajor - vrijdag 25 september 2009 - 10:56   quote  deeplink  
Deze jongen is een topper in wording. Wordt er eentje pur sang, let op mijn woorden. Been ziet alleen nog niet dat hij Elhamaniks beter kan laten vervangen door deze deze jongen..
bram
 bram - vrijdag 25 september 2009 - 11:11   quote  deeplink  
el hamdrama eruit wijnaldum erin
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - vrijdag 25 september 2009 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 - 11:11 schreef bram het volgende:
el hamdrama eruit wijnaldum erin
dan word ons middenveld helemaal overlopen met 2 aanvallend ingestelde en 1 verdedigende middenvelder

tegen williem II was dat goed te zien

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 september 2009 door Feijenoord1908 --
bram
 bram - vrijdag 25 september 2009 - 11:17   quote  deeplink  
lekker 4-4-2 met biseswar en cisse in de spits
SFey
 SFey - vrijdag 25 september 2009 - 11:22   quote  deeplink  
Dan mis je wel een echte doelpuntenmaker. Sowieso moet Tomasson in de spits
Biseswar en Cisse kunnen af en toe onzichtbaar blijven of alleen acties maken zonder resultaat
bram
 bram - vrijdag 25 september 2009 - 11:31   quote  deeplink  
heb je gelijk in,dan tomasson en cisse in de spits
moa
 moa - vrijdag 25 september 2009 - 11:50   quote  deeplink  
Deze topper komt heus wel terug, en gaat de kuip niet verlaten voor minder dan 20 miljoen, heeft even een dip 99% van de talenten krijgt die dip, bovendien moet hij concurrenen met Tomasson en Guzman om ongeveer dezelfde posities.
bram
 bram - vrijdag 25 september 2009 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 - 11:50 schreef moa het volgende:
Deze topper komt heus wel terug, en gaat de kuip niet verlaten voor minder dan 20 miljoen, heeft even een dip 99% van de talenten krijgt die dip, bovendien moet hij concurrenen met Tomasson en Guzman om ongeveer dezelfde posities.
over wie heb je het nu
moa
 moa - vrijdag 25 september 2009 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 - 11:55 schreef bram het volgende:

[..]

over wie heb je het nu
Over wie gaat dit topic?
bram
 bram - vrijdag 25 september 2009 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 - 11:57 schreef moa het volgende:

[..]

Over wie gaat dit topic?
denk toch dat tomasson en guzman op andere plaatsen spelen dan wijnaldum
moa
 moa - vrijdag 25 september 2009 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 - 12:05 schreef bram het volgende:

[..]

denk toch dat tomasson en guzman op andere plaatsen spelen dan wijnaldum
Normaal gesproken spelen ze alle 3 het best op de positie achter de spits.
Dat Makaay slecht presteerd waardoor Tomasson nu in de spits staat doet daar niks aan af.

En dat Wijnaldum wordt misbruikt als rechtsbuiten omdat Slory lange tijd geen vorm had zegt mij eveneens niets. Wijnaldum geldt nog steeds als een aanvallende middenvelder, net zoals Guzman en Tomasson meestal ingezet worden.
bram
 bram - vrijdag 25 september 2009 - 12:23   quote  deeplink  
wijnaldum is goed,maar zeker geen dragende speler voor een positie achter de spits
moa
 moa - vrijdag 25 september 2009 - 12:25   quote  deeplink  
Inderdaad, voordeel is dat de positie achter de spits geen dragende is.. :)
Wijnaldum is een leuk creatief ventje dat de spits van veel aanvoer kan voorzien, net zoals Guzman. Ik denk trouwens dat Wijnaldum snel zal uitgroeien tot een super complete voetballer die elke rol op het middenveld/aanval kan vervullen. (taument?)
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 25 september 2009 - 13:43   quote  deeplink  
Toen Fer gisteren een linie terugzakte en Babovic erin kwam ging Wijnaldum steeds beter spelen. Toen Luc en Stefan uit de A1 erbij kwamen ging het helemaal lekker lopen. Oplossing gewoon doorgaan met verjongen met Landzaat als controleur
De Spot
 De Spot - vrijdag 25 september 2009 - 14:07   quote  deeplink  
Wijnaldum komt er echt wel!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 september 2009 door De Spot --
De Spot
 De Spot - vrijdag 25 september 2009 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 - 13:43 schreef sportdwaas het volgende:
Toen Fer gisteren een linie terugzakte en Babovic erin kwam ging Wijnaldum steeds beter spelen. Toen Luc en Stefan uit de A1 erbij kwamen ging het helemaal lekker lopen. Oplossing gewoon doorgaan met verjongen met Landzaat als controleur
Kan je toch niks over zeggen in zo'n wedstrijd kom op zeg....!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar is de "oude" Wijnaldum?









0.0060310