|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
verdomme! heb ik daar zo'n lang verhaal voor zitten tikken! hahahahahhaa |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ahhh je had er tijd voor hahaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: weten ze in de kerk wel dat jij hier op dit forum zit te posten? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dat zou dan weer voor hem spreken. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Mag dat wel dan van de zwarte kousen kerk??? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: - Een keeper als de Goey - Een linksback als Heus - Een rechtsback als van Gobbel - Een centrale verdediger als Fräser - Een centrale verdediger als de Wolf - Een middenvelder als van Hanegem - Een middenvelder als Jansen - Een middenvelder als Bosveld - Een Aanvaller als Kiprich - Een Aanvaller als Blinker - Een Aanvaller Als Kuyt
zoiets dan maar, zijn nog veel meer mogelijkheden |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 november 2009 - 19:54 schreef hotjumper het volgende:[..] - Een keeper als de Goey - Een linksback als Heus - Een rechtsback als van Gobbel - Een centrale verdediger als Fräser - Een centrale verdediger als de Wolf - Een middenvelder als van Hanegem - Een middenvelder als Jansen - Een middenvelder als Bosveld - Een Aanvaller als Kiprich - Een Aanvaller als Blinker - Een Aanvaller Als Kuyt zoiets dan maar, zijn nog veel meer mogelijkheden als dit soort spelers voor Feyenoord te vinden zijn, dan zijn we weer een heel eind op de goede weg jumper! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 november 2009 - 19:54 schreef hotjumper het volgende:[..] - Een keeper als de Goey - Een linksback als Heus - Een rechtsback als van Gobbel - Een centrale verdediger als Fräser - Een centrale verdediger als de Wolf - Een middenvelder als van Hanegem - Een middenvelder als Jansen - Een middenvelder als Bosveld - Een Aanvaller als Kiprich - Een Aanvaller als Blinker - Een Aanvaller Als Kuyt zoiets dan maar, zijn nog veel meer mogelijkheden ik mis nog reserve spelers |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
dat valt me weer een beetje tegen van je |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
wil je vertellen dat ie nog steeds clubloos is? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ne toch???Speelt toch bij een topclup???Niveau hoofdklasse ofzo :) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
FC de kleiklompen of zoiets... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ohwja, tuurlijk. hoe kon ik het vergeten:) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: reserves hebben we zat.
helaas geen financiële.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 november 2009 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Brhaven
|
|
|
Deze speler kan in winterstop nog actueel worden! |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: Ja hoor nog een aanvallende middenvelder, die hebben wij nog niet genoeg zeker? Leuke speler hoor, daar niet van maar nou niet echt wat we nodig hebben. |
|
|
|
|
biak
|
|
|
weet je vroeger hoorde je dat gelul nooit wel eens van Rinus Bennaars gehoord die kwam ook van Dosko naar Feyenoord geweldige speler. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Denk het niet hoor! Leuke speler maar al genoeg mensen voor zijn positie! |
|
|
|