|
|
RUDE BOY
|
|
|
Tim Vincken staat opnieuw voor langere tijd aan de kant vanwege een blessure. De vleugelspeler van Excelsior kampt met een liesbreuk, weet RTV Rijnmond.
Een operatie blijkt noodzakelijk te zijn, waardoor Vincken acht tot twaalf weken uit de roulatie zal zijn. De aanvaller liep de blessure op in zijn eerste duel voor de Kralingers.
Vincken kampt al zijn gehele loopbaan met blessureleed. De speler, die gehuurd is van Feyenoord, stond in het verleden al enkele keren langdurig langs de kant vanwege zware blessures.
Excelsior mist de komende periode meer spelers die langdurig geblesseerd zijn. Het kan voorlopig ook geen beroep doen Matthijs Benard, Michel van Guldener en Daan Bovenberg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RUDE BOY
|
|
|
Wat moeten we met Tim????
Geven we hem nog een kans of is het krediet nu toch echt op? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RUDE BOY
|
|
|
wat mij betreft contract zo snel mogelijk ontbinden! heeft ons al genoeg geld gekost. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
tis sneu voor die jongen maar hij kan beter een ander beroep zoeken... |
|
|
|
|
SFey
|
|
|
Helemaal mee eens. Inpakken en wegwezen. Hij kan gewoon geen drie wedstrijden achter elkaar speler zonder een blessure op te lopen. Dit is al de zoveelste zware blessure en ik denk dat Feyenoord gewoon de knoop moet doorhakken |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Erg sneu voor Vincken, maar denk dat de man van glas nu toch echt aan het einde van zn loopbaan zit. |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
hopeloos en moedeloos word je van dit
ONGESCHIKT VOOR TOPSPORT dat kunnen we nu toch wel stellen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 september 2009 door Feijenoord1908 -- |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
jammer genoeg The end voor een talentvolle aanvaller |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
jammer voor hem, maar helaas |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Tim Tim veel sterkte jongen, maar zou als ik jou was op dammen gaan!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Wellicht heeft hij baat bij andere training/fysio om zijn lichaam op een andere manier te gebruiken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana