BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cissé: 'Ik ben niet fit, dus niet van waarde'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - zaterdag 26 september 2009 - 11:18
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Cissé: 'Ik ben niet fit, dus niet van waarde' (ELF Voetbal)

bram
 bram - zaterdag 26 september 2009 - 12:36   quote  deeplink  
is deze man geen miskoop,heeft nog niets laten zien en is zeker niet beter dan biseswar
moa
 moa - zaterdag 26 september 2009 - 12:50   quote  deeplink  
Triest dat zijn uitspraken weer zo verkracht worden.

Natuurlijk is deze man geen miskoop, hij heeft al veel laten zien in de eerste wedstrijden, continu gevaar, balvast, goede actie, goede trap, fysiek sterk.
Het is alleen jammer dat hij nog niet veel gescoord heeft, maar dat komt vanzelf.

Zijn mening, namelijk dat hij beter een weekje rust kan nemen, zodat een fitte Biseswar kan spelen ipv. een geblesseerde Cisse getuigt alleen maar van een mooie bescheidenheid en een goed inzicht.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zaterdag 26 september 2009 - 12:55   quote  deeplink  
Miskoop is wellicht iets te vroeg, maar Cisse heeft tot nu toe absoluut niet aan de verwachtingen voldaan.
bram
 bram - zaterdag 26 september 2009 - 12:55   quote  deeplink  
nou ik denk toch dat je andere wedstrijden hebt gezien dan ik
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 26 september 2009 - 13:01   quote  deeplink  
tegen sampdoria was ie de beste speler van het veld, misschien speelt ie vanaf die periode al met een pijnlijke voet, zou misschien het 1 en ander verklaren.........

desalniettemin stelt ie gewoon teleur tot nu toe, pijntjes of niet.........
moa
 moa - zaterdag 26 september 2009 - 13:08   quote  deeplink  
Wat een pessimisme.

Hij laat gewoon zien een goede aankoop te zijn, is net nieuw in het team, heeft last van blessures, moet op een compleet andere manier gaan voetballen..
(Bij roda stond hij op een eiland centraal, bij ons moet hij op de zijkant spelen met aanvallers naast hem)

Geef hem gewoon de tijd, Cisse is een topper.
bram
 bram - zaterdag 26 september 2009 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 13:08 schreef moa het volgende:
Wat een pessimisme.

Hij laat gewoon zien een goede aankoop te zijn, is net nieuw in het team, heeft last van blessures, moet op een compleet andere manier gaan voetballen..
(Bij roda stond hij op een eiland centraal, bij ons moet hij op de zijkant spelen met aanvallers naast hem)

Geef hem gewoon de tijd, Cisse is een topper.
als cisse een topper zou zijn zou hij wel bij barcelona spelen
moa
 moa - zaterdag 26 september 2009 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 13:16 schreef bram het volgende:

[..]

als cisse een topper zou zijn zou hij wel bij barcelona spelen
Zo'n uitspraak zegt wel weer genoeg over je inzicht.

Alle toppers spelen bij Barcelona, andere clubs zijn niet in staat deze te kopen of op te leiden, wat een bullshit.
Els
 Els - zaterdag 26 september 2009 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 13:16 schreef bram het volgende:

[..]

als cisse een topper zou zijn zou hij wel bij barcelona spelen
Dat wordt druk bij Barcelona
bram
 bram - zaterdag 26 september 2009 - 13:30   quote  deeplink  
aan mijn inzicht mankeert niets,cisse is zonde van het geld,bij menige club in de eerste divisie lopen ook zulke spelers.
moa
 moa - zaterdag 26 september 2009 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 13:30 schreef bram het volgende:
aan mijn inzicht mankeert niets,cisse is zonde van het geld,bij menige club in de eerste divisie lopen ook zulke spelers.
Nee aan je inzicht mankeert niks hoor, daarom struikelt iedereen er continu over.
Nogmaals, we gaan aan Cisse gewoon erg veel plezier beleven, let maar op.

Leuke uitspraak doe je over eerste divisie spelers, kom eens met voorbeelden.
bram
 bram - zaterdag 26 september 2009 - 13:36   quote  deeplink  
agovv niet gezien,of de linkerspits van cambuur
moa
 moa - zaterdag 26 september 2009 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 13:36 schreef bram het volgende:
agovv niet gezien,of de linkerspits van cambuur
Zoals ik zei, kom eens met voorbeelden.
Je bedoelt in het eerste geval die Chadli, die loopt kilometers achter op zowel Cisse als Biseswar, 1 leuke wedstrijd verandert dat natuurlijk niet.

En over welke linker spits van cambuur heb je het?
bram
 bram - zaterdag 26 september 2009 - 13:50   quote  deeplink  
maachi,je kennis is niet echt op peil
moa
 moa - zaterdag 26 september 2009 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 13:50 schreef bram het volgende:
maachi,je kennis is niet echt op peil
Grapjas.. moet ik elke basisopstelling van elke eerste divisie ploeg kennen?

Maachi ken ik wel, maar is ook absoluut niet beter dan Biseswar of Cisse, heb je nog meer geweldige bevindingen?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 26 september 2009 - 13:53   quote  deeplink  
gaat wel lekker moa of niet???........
bram
 bram - zaterdag 26 september 2009 - 13:56   quote  deeplink  
denk dat moa een tikkeltje gefrusteerd is
moa
 moa - zaterdag 26 september 2009 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 13:53 schreef Jappie_FEY het volgende:
gaat wel lekker moa of niet???........
Prima hier, met jou ? :)
moa
 moa - zaterdag 26 september 2009 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 13:56 schreef bram het volgende:
denk dat moa een tikkeltje gefrusteerd is
Nee hoor, snap gewoon niet hoe je het continu presteert de ene na de andere domme uitlating te doen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 26 september 2009 - 14:00   quote  deeplink  
ja ook prima......maar eigenlijk hebben jullie allebei GEEN gelijk!!!!

hij is zo en zo (nog) niet een miskoop zoals bram zegt. kun je gewoon nog niet van spreken na nog geen 10 wedstrijden
hij heeft echter ook nog niet laten zien dat ie een versterking is voor feyenoord, want daar speelt ie gewoon (nog) niet goed genoeg voor.

ben overigens benieuwd of biseswar blijft staan na de wedstrijd tegen nac of dat cisse er dan weer in staat........
bram
 bram - zaterdag 26 september 2009 - 14:02   quote  deeplink  
realiteit kerel,cisse is tot nu toe niet van toegevoegde waarde,het zou je sieren om nu eens toe te geven dat het er toch alle schijn van heeft dat het een miskoop is.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 26 september 2009 - 14:06   quote  deeplink  
precies, TOT NU TOE, maar wat niet is kan nog komen...............
moa
 moa - zaterdag 26 september 2009 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 14:00 schreef Jappie_FEY het volgende:
ja ook prima......maar eigenlijk hebben jullie allebei GEEN gelijk!!!!

hij is zo en zo (nog) niet een miskoop zoals bram zegt. kun je gewoon nog niet van spreken na nog geen 10 wedstrijden
hij heeft echter ook nog niet laten zien dat ie een versterking is voor feyenoord, want daar speelt ie gewoon (nog) niet goed genoeg voor.

ben overigens benieuwd of biseswar blijft staan na de wedstrijd tegen nac of dat cisse er dan weer in staat........
Tja, ik vind het gewoon onzin om hem direct al na een paar wedstrijden af te schrijven.
Die jongen hobbelt net een maandje bij ons rond, en krijgt hier nu al het stempel miskoop, dat slaat gewoon nergens op.
Daarnaast heeft hij ook nog eens te maken met een blessure, een compleet ander voetbal systeem, nieuwe trainer, nieuwe teamgenoten. Allemaal zaakjes waaraan bram blind voorbij gaat.

Staat tegenover dat hij op mij gewoon een gedegen indruk maakt, balvast, veel gevaar, etc... dat hij dit seizoen niet direct 20/25 doelpunten maakt ligt wel in de lijn der verwachtingen, maar om hem op basis daarvan direct maar een miskoop te noemen vind ik bizar.

Voorlopig lukt het hem om Biseswar uit de basis te spelen, (de revelatie van vorig seizoen) in mijn ogen ben je dan goed bezig.

Ben zelf trouwens ook benieuwd wie er straks linksvoor staat, denk dat Mario vaak zal wisselen dit seizoen met Cisse en Diego, beide heren zijn aan elkaar gewaagt, maar bepaalde wedstrijden hebben gewoon behoefte aan vlotte acties e.d. (biseswar) waar in andere wedstrijden fysieke kracht wordt gevraagt (Cisse). Ik denk dat Mario per wedstrijd gaat bekijken wie hij daar neer zet.
bram
 bram - zaterdag 26 september 2009 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 14:06 schreef Jappie_FEY het volgende:
precies, TOT NU TOE, maar wat niet is kan nog komen...............
ik hoop dat ook natuurlijk maar men moet niet zo blind zijn en zeggen dat het zo een topper is,he hallo hij komt bij roda jc vandaan,
moa
 moa - zaterdag 26 september 2009 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 14:02 schreef bram het volgende:
realiteit kerel,cisse is tot nu toe niet van toegevoegde waarde,het zou je sieren om nu eens toe te geven dat het er toch alle schijn van heeft dat het een miskoop is.
Als ik het met je eens was had ik dat toegegeven.
Helaas heb ik een eigen mening, ik heb hem nu een paar keer in de kuip zien spelen, en vind zelf dat hij een gedegen indruk maakt.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 26 september 2009 - 14:11   quote  deeplink  
balvast is hij idd........maar de laatste 3/4 wedstrijden absoluut niet gevaarlijk meer..........
moa
 moa - zaterdag 26 september 2009 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 14:09 schreef bram het volgende:

[..]

ik hoop dat ook natuurlijk maar men moet niet zo blind zijn en zeggen dat het zo een topper is,he hallo hij komt bij roda jc vandaan,
Maachi en Chadli zullen niet bij betere ploegen vandaan komen.
Ik denk dat Cisse gewoon een topper gaat worden, hij heeft meer dan voldoende potentie.
moa
 moa - zaterdag 26 september 2009 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 14:11 schreef Jappie_FEY het volgende:
balvast is hij idd........maar de laatste 3/4 wedstrijden absoluut niet gevaarlijk meer..........
Ben ik met je eens, maar de reden daarvan is al boven water toch?
Daarom speelt hij zondag niet.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 26 september 2009 - 14:13   quote  deeplink  
weet niet of dat de reden is, met een pijnlijke voet kun je ook gevaarlijk zijn lijkt me..........
moa
 moa - zaterdag 26 september 2009 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 14:13 schreef Jappie_FEY het volgende:
weet niet of dat de reden is, met een pijnlijke voet kun je ook gevaarlijk zijn lijkt me..........
Ik kan me voorstellen dat het wel ten koste gaat van zn snelheid, hij minder hard en minder gericht kan voorzetten en schieten.
Daarnaast is het lastig passeer bewegingen maken met een pijnlijke voet.

( Ik neem aan dat hij er serieus last van heeft met rennen. )
bram
 bram - zaterdag 26 september 2009 - 14:24   quote  deeplink  
ben jij degene die hem betaald heeft,
craven
 craven - zaterdag 26 september 2009 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 14:24 schreef bram het volgende:
ben jij degene die hem betaald heeft,
De voorbeelden die jij geeft ga jij financieren? wie zegt dat ze niet onder de druk bezwijken? kom op geef iemand de tijd en ruimte...
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zaterdag 26 september 2009 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 14:09 schreef moa het volgende:

[..]

Tja, ik vind het gewoon onzin om hem direct al na een paar wedstrijden af te schrijven.
Die jongen hobbelt net een maandje bij ons rond, en krijgt hier nu al het stempel miskoop, dat slaat gewoon nergens op.

Staat tegenover dat hij op mij gewoon een gedegen indruk maakt, balvast, veel gevaar, etc... dat hij dit seizoen niet direct 20/25 doelpunten maakt ligt wel in de lijn der verwachtingen, maar om hem op basis daarvan direct maar een miskoop te noemen vind ik bizar.

Voorlopig lukt het hem om Biseswar uit de basis te spelen, (de revelatie van vorig seizoen) in mijn ogen ben je dan goed bezig.

Toch raar dat een voetballer van dat caliber moeite heeft de bal onder controle te houden.
Daarbij komt dat hij zodra hij de bal heeft en maar enigszins in de buurt van de goal staat geen oog meer heeft voor medespelers.
Het is geen echt scorende speler en de aantallen die jij noemt daar heeft ie minimaal 3 seizoenen voor nodig om aan dat aantal te komen.

Dat ie Biseswar uit de basis houd is niet zo vreemd, ligt puur aan de instelling van Biseswar.
Als je hem hebt zien spelen tegen de amateurs in Friesland, begrijp je gelijk waarom hij geen basisplaats heeft.
moa
 moa - zaterdag 26 september 2009 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 14:24 schreef bram het volgende:
ben jij degene die hem betaald heeft,
Helaas niet.
Maar Cisse verdient wel wat meer krediet dan dat hij van jou krijgt.
bram
 bram - zaterdag 26 september 2009 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 14:29 schreef RedWhiteBlack het volgende:

[..]

Toch raar dat een voetballer van dat caliber moeite heeft de bal onder controle te houden.
Daarbij komt dat hij zodra hij de bal heeft en maar enigszins in de buurt van de goal staat geen oog meer heeft voor medespelers.
Het is geen echt scorende speler en de aantallen die jij noemt daar heeft ie minimaal 3 seizoenen voor nodig om aan dat aantal te komen.

Dat ie Biseswar uit de basis houd is niet zo vreemd, ligt puur aan de instelling van Biseswar.
Als je hem hebt zien spelen tegen de amateurs in Friesland, begrijp je gelijk waarom hij geen basisplaats heeft.
helemaal eens
moa
 moa - zaterdag 26 september 2009 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 14:29 schreef RedWhiteBlack het volgende:

[..]

Toch raar dat een voetballer van dat caliber moeite heeft de bal onder controle te houden.
Daarbij komt dat hij zodra hij de bal heeft en maar enigszins in de buurt van de goal staat geen oog meer heeft voor medespelers.
Het is geen echt scorende speler en de aantallen die jij noemt daar heeft ie minimaal 3 seizoenen voor nodig om aan dat aantal te komen.

Dat ie Biseswar uit de basis houd is niet zo vreemd, ligt puur aan de instelling van Biseswar.
Als je hem hebt zien spelen tegen de amateurs in Friesland, begrijp je gelijk waarom hij geen basisplaats heeft.
Leuk he, voetbal samenvattingen?
Als je de wedstrijd had gezien, had je gezien dat Biseswar een zeer gedreven indruk maakte.
Dat de concentratie bij alle spelers laag was is logisch wanneer je in de eerste helft de wedstrijd al hebt beslist.
bram
 bram - zaterdag 26 september 2009 - 14:45   quote  deeplink  
nou ik was daar,weet niet waar jij gekeken hebt
moa
 moa - zaterdag 26 september 2009 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 14:45 schreef bram het volgende:
nou ik was daar,weet niet waar jij gekeken hebt
Dan zou je beter moeten weten.
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zaterdag 26 september 2009 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 14:39 schreef moa het volgende:

[..]

Leuk he, voetbal samenvattingen?
Als je de wedstrijd had gezien, had je gezien dat Biseswar een zeer gedreven indruk maakte.
Dat de concentratie bij alle spelers laag was is logisch wanneer je in de eerste helft de wedstrijd al hebt beslist.
Spijt me je te moeten teleurstellen, "IK HEB HET"
Ik heb dus de hele wedstrijd gezien, hij kwam niet een keer zijn man voorbij, behalve bij dat frommel doelpunt , liep uit positie enz enz.

De concentratie viel al weg voor de aftrap, je zou verwachten van spelers die niet altijd in de basis staan, dat ze uiterst gemotiveerd zijn om sportieve revanche te nemen op het feit dat ze er naast staan.
bram
 bram - zaterdag 26 september 2009 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 14:47 schreef moa het volgende:

[..]

Dan zou je beter moeten weten.
zie de vorige schrijver
moa
 moa - zaterdag 26 september 2009 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 14:47 schreef RedWhiteBlack het volgende:

[..]

Spijt me je te moeten teleurstellen, "IK HEB HET"
Ik heb dus de hele wedstrijd gezien, hij kwam niet een keer zijn man voorbij, behalve bij dat frommel doelpunt , liep uit positie enz enz.

De concentratie viel al weg voor de aftrap, je zou verwachten van spelers die niet altijd in de basis staan, dat ze uiterst gemotiveerd zijn om sportieve revanche te nemen op het feit dat ze er naast staan.
Gefeliciteerd.
Maar als je de hele wedstrijd hebt gezien, heb je ook gezien dat Biseswar in de tweede helft regelmatig zijn mannetje buitenom passeerde.
bram
 bram - zaterdag 26 september 2009 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 14:52 schreef moa het volgende:

[..]

Gefeliciteerd.
Maar als je de hele wedstrijd hebt gezien, heb je ook gezien dat Biseswar in de tweede helft regelmatig zijn mannetje buitenom passeerde.
dat is dan al meer als cisse doet
moa
 moa - zaterdag 26 september 2009 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 14:54 schreef bram het volgende:

[..]

dat is dan al meer als cisse doet
Sorry, tegen zulke stommiteit kan ik niet op,
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zaterdag 26 september 2009 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 14:52 schreef moa het volgende:

[..]

Gefeliciteerd.
Maar als je de hele wedstrijd hebt gezien, heb je ook gezien dat Biseswar in de tweede helft regelmatig zijn mannetje buitenom passeerde.
Ik zal wel ff zijn ingedut toen dat gebeurde
bram
 bram - zaterdag 26 september 2009 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 14:55 schreef moa het volgende:

[..]

Sorry, tegen zulke stommiteit kan ik niet op,
sorry,zal je niet meer plagen
bram
 bram - zaterdag 26 september 2009 - 15:08   quote  deeplink  
hoe zit het trouwens met makaay
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zaterdag 26 september 2009 - 15:12   quote  deeplink  
Komt goed met Makaay, heeft toch weer z'n doelpuntjes mee gepakt en zal denk ik gaan starten in de basis tegen NAC
bram
 bram - zaterdag 26 september 2009 - 15:15   quote  deeplink  
denk ik ook
bram
 bram - zaterdag 26 september 2009 - 15:17   quote  deeplink  
nog ff over fitheid,we hebben een tweetal spelers voor weinig en zijn alle twee niet fit,hoe kan dit nou,alleen fernandez was top fit
moa
 moa - zaterdag 26 september 2009 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 - 15:12 schreef RedWhiteBlack het volgende:
Komt goed met Makaay, heeft toch weer z'n doelpuntjes mee gepakt en zal denk ik gaan starten in de basis tegen NAC
Ten koste van?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cissé: 'Ik ben niet fit, dus niet van waarde'









0.0082850