|
|
FR12-1908
|
|
|
Legioen laat 800 worstenbroodjes liggen
De clubleiding van NAC Breda wist afgelopen vrijdag al bij de oplevering dat het nieuwe uitvak in het Rat Verlegh Stadion nog lang geen optimaal kijkplezier bood voor de fans van de bezoekende club. Daarom kregen de 750 supporters van Feyenoord (0-2) de tickets voor de helft van de normale prijs. Bovendien had de Bredase club 800 worstenbroodjes klaar liggen om het Rotterdamse leed iets te verzachten.
Het legioen reageerde evenwel boos op het gebrekkige (kijk)comfort in het uitvak en besloot een half uur voor het begin van de wedstrijd het stadion massaal te verlaten. Na ruim een half uur kwamen toch nog een paar honderd Feyenoordfans de gewraakte tribune op. "Iedereen die dat wil, kan zijn geld terugkrijgen. Ook de supporters die de wedstrijd alsnog in het stadion hebben bekeken", liet NAC-directeur Theo Mommers na afloop van het duel weten.
Mommers reageerde ingetogen op de harde kritiek uit Rotterdamse hoek, zeker ook uit de mond van trainer Mario Been. "We hadden vooraf bij Feyenoord aangekondigd dat ons gastheerschap nog niet van ons normale niveau kon zijn wegens de verbouwingen in ons stadion. Niettemin was iedereen uit Rotterdam natuurlijk van harte welkom."
Moderne eisen Mommers: "Het is ook niet waar dat er helemaal geen uitzicht op het veld is vanuit het uitvak. Maar het is wel minder dan normaal. Daar gaan we natuurlijk wat aan doen. Het dubbele net is misschien te veel van het goede en ook de folie op het plexiglas werkt kennelijk niet naar behoren bij een bepaalde zoninval. Maar voor de rest voldoet het vak aan alle moderne eisen."
Feyenoord speelde het duel in Breda onder protest. "We moeten afwachten wat de KNVB hierover te zeggen heeft", meende Mommers.
woow! worstebroodjes! laten we als NAC bij ons komt ff stoeltjes verklote glazen verklote en bij de ingang ze ff een zakje chips met cola geven. dan maakt het natuurlijk helemaal niet uit! |
|
|
|
|
Ray FR
|
|
|
tis gewoon te belachelijk voor woorden en overtuigt van GEEN respect voor de tegenstander
en idd zullen wij als schijt nac over komt ook ff het uit vak verkloten en dan weet ik zeker
de knjb niet zo zal reageeren dan dat het vandaag deed ....... |
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
Ook de supporters die de wedstrijd alsnog in het stadion hebben bekeken?? Wat kon je zien dan? |
|
|
|
|
EEok
|
|
|
Alleen Bokito zit in een beter beveiligd hok dan de uitsupporters in dat rattenstadion! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat zijn nog eens een paar broodjes |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Woehahahaha
Beetje amateuristisch zag het eruit allemaal. Wel mooie intro van het legioen , even laten weten dat je er bent. |
|
|
|
|
Bokito
|
|
|
Ik zat gewoon op de bank naar Eredivisie Live te kijken, hoor... |
|
|
|
|
fr2
|
|
|
Vond de worstebroodjes en helft van het geld terug eerlijk gezegd wel een mooie geste van Nac, onze supporters liepen zelf weg. Het is gebeurd, volgende keer anders doen.
En ach joh, volgende keer krijgen de uitsupporters uit Breda bij ons wel broodjes k-nac-worst. |
|
|
|
|
EEok
|
|
|
Het aller aller aller ergste is dat al die Nakkies uitvak GG lopen af te zeiken overal.En ons bovendien maar een stel zielige zeikerds vindt. Alsof ze allemaal zelf al 2 keer 3 kwartier in dat gedrocht voetbal hebben geprobeerd te kijken. Sukkeltjes! Ik ga als persoonlijke tifo aktie het plexieglas op GG volplakken met Feyenoord stickers als hunnie langskomen-ech wel! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 27 september 2009 - 22:03 schreef EEok het volgende:Het aller aller aller ergste is dat al die Nakkies uitvak GG lopen af te zeiken overal.En ons bovendien maar een stel zielige zeikerds vindt. Alsof ze allemaal zelf al 2 keer 3 kwartier in dat gedrocht voetbal hebben geprobeerd te kijken. Sukkeltjes! Ik ga als persoonlijke tifo aktie het plexieglas op GG volplakken met Feyenoord stickers als hunnie langskomen-ech wel! wel aan de buitenzijde he :) |
|
|
|
|
EEok
|
|
|
Beide kanten????Gna gna!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Djee
|
|
|
K(NAC)worstenbroodjes! whahahahahaha! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahaha leuke naam voor hun supporters de NAC worsies |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Hahahaha, ja Leon, die houden we erin! hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: laten we dat maar doen ja. het zijn de worsten ja ja het zijn de worsten ja ja
het zijn de worsten ja ja.. de nac worst uit breda.. |
|
|
|
|
EEok
|
|
|
Leuk idee voor een spandoek--- Leonardo-worstje in een Vlaar-Bahia broodje!Ik zie het voor me! |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Hahahaha, als de lente komt, dan stuur ik jou: KNAC-ies uit Breheda!!! |
|
|
|
|
Red
|
|
|
Die 800 worstebroodjes moesten op het veld worden gegooid....weg met die rommel! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ze hadden dat vak in de fik moeten steken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: joh... briljant idee... maar als dat had gekund hadden we t gezeik sowieso niet gehad! |
|
|
|
|
SFey
|
|
|
Op een spandoek Kwakman zijn hoofd een knakworst maken en eronder KNAKman zetten. Tevens zie je een KWAK mayo op zijn face, was maar goed voor ons dat hij zijn vizier niet op scherp had |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op maandag 28 september 2009 - 11:35 schreef SFey het volgende:Op een spandoek Kwakman zijn hoofd een knakworst maken en eronder KNAKman zetten. Tevens zie je een KWAK mayo op zijn face, was maar goed voor ons dat hij zijn vizier niet op scherp had offe leonardo met het hoofd van Jordy van Loon........................................
wenkbrauwen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 28 september 2009 - 11:41 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:[..] offe leonardo met het hoofd van Jordy van Loon........................................ wenkbrauwen offe, Leonardo zonder hoofd... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Ja,ja,ja,ja,ja,..............doen!haha |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
teveel kilojoules in een worstenbroodje |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
wat is er uiteindelijk met die broodjes gebeurd? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
aan de partij van de dieren gegeven???.......... |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
quote: ja, en een kop lauwe koffie |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
ik lust nu wel zo'n worstenbroodje, kunnen ze die ons niet even nasturen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
laat ze ze zelf houden, kunnen ze best gebruiken, is toch een beetje een 3de wereld provincie dat brabant. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Hahahaha..........oeps! ben geboren Rotterdammer, maar woon nu alweer een jaar of 10 in Brabant...........blijf toch een Rotterdammer hoor!!!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 oktober 2009 - 10:12 schreef Djee het volgende:Hahahaha..........oeps! ben geboren Rotterdammer, maar woon nu alweer een jaar of 10 in Brabant...........blijf toch een Rotterdammer hoor!!!!!! nee dat blijf je niet. voor je het weet vindt je iets keigaaf. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: of roep je dat iets "De Gakste" is. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Zullen we wedden? hahaha, ik wordt hier in Brabant al scheef aangekeken, als ik laat horen, dat ik Rotterdammer ben! "zeker Feyenoorder he?", word er dan gesuggereerd, en dat zeg ik vol trots: Ja, gelukkig wel! Gak he?, enne..........er liggen in m'n tuin een zooi keien 'gaaf' te wezen! hahaha. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
rrrrrrrrrr ik krijg er kippevel van niet meer zo raar praten djee..hahaha |
|
|
|
|
p.antelic
|
|
|
u know i was champion to eat Hamburgers in Berlin. i will make quite people of the legion once i score in the Kuup. Anyway I like worstebroodjes |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
quote: Edde gij da gezeet gehad, ja, minde da werkelijk woar? Oe doe de gij da? Oe doe de gij da? Oe edde da gedoan?
Goed nu iedereen weet in welke provincie ik woon, waar woon jij ook alweer Stylzz? =] |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Hahahaha, NIET te lezen, wel te begrijpen! Er zijn in Brabolonie echt veel Feyenoorders hoor, euh........KEIVEUL! hahahaha. |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
AntonioRijen is er ook één, gezien zijn naam. Waar woon jij Djee? |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Heb jij nog nooit van gehoord denk ik: omgeving Gemert, laten we het daar op houden. Heb wel wilde plannen, om terug te keren hoor! Wil in m'n geboortestad begraven worden, en ik ben geen 20 meer, dus.......snel terug! hahha |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
stylzz woont in de kop van noord-holland ;) |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
Uiterste kop, takkeneind weg. Maar das wel eens anders geweest.
In omgeving Gemert zou ik ook absoluut niet willen wonen. Snel terug jij! ;] |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ppppfffff soms kan het niet anders! maar die brabos, nou nou nou zeg apart slag mens woont daar. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Kadaver/Milo..........klopt, maar ja, familie was daar woonachtig, dus ja........, maar ik kom snel terug, wellicht als onze kuip "vrij" komt! hahahaha |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
Dat kan ik niet ontkennen. Maar toch, ik verkies Brabant boven elke province in het oosten van het land. Ik moet er niet aan denken om in elke kroeg alleen maar een Grolsch te kunnen bestellen. |
|
|
|