|
|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Martin Jol: 'Ajax had Elia gewoon kunnen hebben' (Sportweek Online)
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2009 - 02:55 schreef Tenic het volgende:[..] en als alternatief voor elia/sullie hebben ze nu pantelic gehaald en zo niet mogen kennedy of rommeltje opdraven,,dus wie maakt sul nou kapot?. dat ajax niet top is wordt met het jaar duidelijker. en ik heb altijd mn twijfels bj jols aanstelling gehad. maar zn geluk is de ontwikkeling van saurez. Het was geen alternatief, en elia speelt op dezelfde plek als Mickey, dan kun je als 4-4-2 Mickey/Cvita - Suarez hebben, met 4-3-3 Mickey - Pantelic/Cvita - Suarez of Mickey - Suarez - Rommedahl.. dan kun je wisselen.. Bakje Choco mag van mij wel echt weg, maar als ze Elia hadden gehaald, dan was het voor allebei de ontwikkeling niet goed geweest, ze moeten namelijk spelen, dat Mickey nu niet in vorm is oke, maar ik vind het eigenlijk wel goed zo ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 oktober 2009 - 20:52 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Het was geen alternatief, en elia speelt op dezelfde plek als Mickey, dan kun je als 4-4-2 Mickey/Cvita - Suarez hebben, met 4-3-3 Mickey - Pantelic/Cvita - Suarez of Mickey - Suarez - Rommedahl.. dan kun je wisselen.. Bakje Choco mag van mij wel echt weg, maar als ze Elia hadden gehaald, dan was het voor allebei de ontwikkeling niet goed geweest, ze moeten namelijk spelen, dat Mickey nu niet in vorm is oke, maar ik vind het eigenlijk wel goed zo ;) inderdaad, en mensen die zeggen dat pantelic is gehaald ipv elia die snappen er niet heel veel van, sulejmani is geen spits toch of wel soms. |
|
|
|
|
|