|
|
fey21
|
|
|
quote: zit je in t stadhuis? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: oh das toevallig, ik ben die gozer met die dikke biceps die net vd motor is afgesprongen.
als je naar me toeloopt en me op de meest unieke manier om een biertje vraagt, krijg je dr één |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op maandag 28 september 2009 - 18:49 schreef fey21 het volgende:[..] oh das toevallig, ik ben die gozer met die dikke biceps die net vd motor is afgesprongen. als je naar me toeloopt en me op de meest unieke manier om een biertje vraagt, krijg je dr één Schatje mag ik een biertje? Heb jij een biertje voor mij? |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
of Bruins weer optimaal gaat presteren......Oja? gaat hij dat dan? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Heb altyd een beetje het Robin van Persie gevoel met hem............ |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 28 september 2009 - 18:49 schreef fey21 het volgende:[..] oh das toevallig, ik ben die gozer met die dikke biceps die net vd motor is afgesprongen. als je naar me toeloopt en me op de meest unieke manier om een biertje vraagt, krijg je dr één tis een man he hahaha |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: zie de passage over de dikke biceps :P en een man op een motor is meestal niet alleen.
ik hoop dat de verzekering betaald is :D |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
volgens mij mag ie nog geeneens alleen naar de kroeg. hahahahahahaha |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Nep-paspoort
(allochtoon he) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dan is het helemaal een onwaarschijnlijk verhaal |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: dus elke allochtoon is moslim? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: nee maar jullie lopen toch altijd te janken dat je nooit naar binnen mag. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
grappig, ik dacht dat hij een reactie wilde over zijn stukje tekst! maar dat was niet interesant genoeg dus het gaat gewoon nu over de kroeg, lachen zeg! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op maandag 28 september 2009 - 19:18 schreef Milo het volgende:grappig, ik dacht dat hij een reactie wilde over zijn stukje tekst! maar dat was niet interesant genoeg dus het gaat gewoon nu over de kroeg, lachen zeg! Moet jij niet het grasmaaien ofso? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
jeetje man, dus als iemand een beetje kritiek levert ben je niet thuis! zo haal je nooit de vi....Hahahahaha. Oja, ik heb trouwens geen gras. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op maandag 28 september 2009 - 19:53 schreef Milo het volgende:jeetje man, dus als iemand een beetje kritiek levert ben je niet thuis! zo haal je nooit de vi....Hahahahaha. Oja, ik heb trouwens geen gras. 9 hoog in gouda? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 28 september 2009 - 19:18 schreef Milo het volgende:grappig, ik dacht dat hij een reactie wilde over zijn stukje tekst! maar dat was niet interesant genoeg dus het gaat gewoon nu over de kroeg, lachen zeg! ik weet niet waar het over ging
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 september 2009 door hotjumper -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Meneer vind dat ik geen stukjes meer moet schrijven omdat ze slecht zijn...................................................... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
wacht ff vriend, ik vond het slecht ja! maar jij wil dat iedereen het maar goed moet vinden! als je niet tegen kritiek kunt moet het gewoon voor jezelf houden of de kritiek accepteren. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op maandag 28 september 2009 - 20:02 schreef Milo het volgende:wacht ff vriend, ik vond het slecht ja! maar jij wil dat iedereen het maar goed moet vinden! als je niet tegen kritiek kunt moet het gewoon voor jezelf houden of de kritiek accepteren. Beste Milo,
Het interresseert me niet wat voor kritiek je geeft, als het maar relevant is. Als ik volgens jou gelijk moet stoppen dan vind ik dat niet relevant, en dan beantwoord ik het ook niet serieus. Dan hoef je niet elke pagina te reageren om dat je ego gekrenkt is. Het is gewoon lulkoek |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 28 september 2009 - 19:58 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:[..] Meneer vind dat ik geen stukjes meer moet schrijven omdat ze slecht zijn...................................................... ik had het over je stukje hahahahahahaha |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
wie reageert nou steeds, jij toch! jouw ego is snel gekrenkt, hebben jullie wel vaker last van.... maar dat terzijde, ga lekker door met het schrijven veel succes ermee gewenst. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op maandag 28 september 2009 - 20:11 schreef Milo het volgende:wie reageert nou steeds, jij toch! jouw ego is snel gekrenkt, hebben jullie wel vaker last van.... maar dat terzijde, ga lekker door met het schrijven veel succes ermee gewenst. Wij allochtonen zijn inderdaad snel boos. Avondje bioscoop verknallen gaat er altijd wel in. Verder bedankt voor je succeswensen. Ik hoop dat je nog een leuke avond tegemoet gaat.
Komtwelgoedschatje |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: codetaal: Marco NR 9 en Cruijf NR 14 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
allebei joden dus de moeite van het lezen niet waard, denk ik dan op voorhand |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Jawel, mijn Anti-Ajax agressie bereikt zijn hoogtepunt! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ik had het over journalisten en niet over buitenlanders. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: lees de volgende wel weer als ie over Feyenoord gaat |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: oh hahahahahahahahahahahahaha
Leuk dat je mij met een journalist vergelijkt! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Dubbeltje op z´n kant! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Achie je moet dit soort colums in de voetbal algemeen gooien ... index/sport/voetbal/Feyenoord --------
Ik vind dat je daar dan beter een columntopic kan openen... Ze kunnen allemaal lekker lullen hierzo,maar iedereen gaat er aan voorbij dat je pas 14 ben.... Ik vind wel dat je het juist breed moet houden dus meerdere clubs meerdere club culturen.Maar nogmaals maak topic in VOETBAL als ze niet over Feyenoord gaan. Ik heb deze nog niet gelezen maar de vergelijking met sportdwaas moet je niet doen.Je kan namelijk appels niet met peren vergelijken,Paul Bosvelt is geen de Guzman of andersom.Ga zo door en doe je ding:) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op maandag 28 september 2009 - 20:42 schreef Leon FR1908 het volgende:Achie je moet dit soort colums in de voetbal algemeen gooien ... index/sport/voetbal/Feyenoord -------- Ik vind dat je daar dan beter een columntopic kan openen... Ze kunnen allemaal lekker lullen hierzo,maar iedereen gaat er aan voorbij dat je pas 14 ben.... Ik vind wel dat je het juist breed moet houden dus meerdere clubs meerdere club culturen.Maar nogmaals maak topic in VOETBAL als ze niet over Feyenoord gaan. Ik heb deze nog niet gelezen maar de vergelijking met sportdwaas moet je niet doen.Je kan namelijk appels niet met peren vergelijken,Paul Bosvelt is geen de Guzman of andersom.Ga zo door en doe je ding:) precies |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: nee hoor
het plaatsen van dit soort non-Feyenoord columns in de algemene voetbal topic vind ik een goed plan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 september 2009 door hotjumper -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op maandag 28 september 2009 - 20:42 schreef Leon FR1908 het volgende:Achie je moet dit soort colums in de voetbal algemeen gooien ... index/sport/voetbal/Feyenoord -------- Ik vind dat je daar dan beter een columntopic kan openen... Ze kunnen allemaal lekker lullen hierzo,maar iedereen gaat er aan voorbij dat je pas 14 ben.... Ik vind wel dat je het juist breed moet houden dus meerdere clubs meerdere club culturen.Maar nogmaals maak topic in VOETBAL als ze niet over Feyenoord gaan. Ik heb deze nog niet gelezen maar de vergelijking met sportdwaas moet je niet doen.Je kan namelijk appels niet met peren vergelijken,Paul Bosvelt is geen de Guzman of andersom.Ga zo door en doe je ding:) Klopt. Maar ik ga me toch meer op Feyenoord richten! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Hij wordt steeds jonger... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 28 september 2009 - 20:47 schreef hotjumper het volgende:[..] nee hoor het plaatsen van dit soort non-Feyenoord columns in de algemene voetbal topic vind ik een goed plan. Jij valt (bijna) altijd buiten mijn op en aanmerkingen Jumper :) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: zie je wel je sluit me buiten. hahahahahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat krijg je als je altijd bij elkaar op de koffie komt,dan is alles al besproken en duidelijk hahahahaha Het wordt weer speculaas tijd mmmmmmmmmmmhh hahahahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
MarkFR