|
|
Darryl1997
|
|
|
Zo Meld VI Johan Derksen zegt dat het daarom het hele bestuur is opgestapt hehalve de TD want die weet er niks van :p |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 september 2009 - 07:35 schreef Darryl1997 het volgende:Zo Meld VI Johan Derksen zegt dat het daarom het hele bestuur is opgestapt hehalve de TD want die weet er niks van :p Ook MandeMakers en De Gemeente hebben zich teruggetrokken |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
is nou niet echt een topic waar je als Feyenoorder van moet smullen. Wij kunnen ons beter bezig houden met onze eigen financiele situatie. |
|
|
|
|
jozo
|
|
|
Kunnen ze misschien Benschop losweken.... |
|
|
|
|
Red
|
|
|
quote: Dat zal moeilijk worden gezien die al grotendeels rond is mbt een 5 jarig contract bij AZ vanaf de winterstop. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 september 2009 - 07:50 schreef Feyenoord till i die het volgende:is nou niet echt een topic waar je als Feyenoorder van moet smullen. Wij kunnen ons beter bezig houden met onze eigen financiele situatie. mee eens!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zou zeggen: neem er een voorbeeld aan! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
SFey
|
|
|
Winnen ze eindelijk een pot van de week, hoor je dat haha. Maar goed die chaos is wel goed voor ons van het weekend, daarna boeit het me geen fuck meer |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 september 2009 - 08:47 schreef Red het volgende:[..] Dat zal moeilijk worden gezien die al grotendeels rond is mbt een 5 jarig contract bij AZ vanaf de winterstop. dank je wel Hugo |
|
|
|
|
Dre71
|
|
|
quote: Kan me de gedachten voorstellen...alleen doet de wedstrijd van komend weekend er dan ook niet meer toe. De gespeelde wedstrijden van RKC zouden in het geval van een faillisement niet meetellen. Iedereen (uitgezonderd RJC natuurlijk, die hebben van RKC verloren) kan dan zijn punten inleveren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 september 2009 door Dre71 -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Is allemaal weer erg opglebazen denk ik!! |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Lekker belangrijk !!!!!!!! Wij lenen ook geld om de salarissen van de spelers te betalen. |
|
|
|