|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Het is toch eigenlijk zielig dat hij zo zijn carriere moet afsluiten.
Vinden jullie ook niet? |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
|
|
|
MarkFR
|
|
|
Ik vind van wel, hij verdient het wel om bij een club als Zwolle zijn loopbaan af te maken. Wat ik wel schandlig vind is dat Feyenoord hem nog gewoon doorbetaalt. |
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 september 2009 - 11:50 schreef MarkFR het volgende:Ik vind van wel, hij verdient het wel om bij een club als Zwolle zijn loopbaan af te maken. Wat ik wel schandlig vind is dat Feyenoord hem nog gewoon doorbetaalt. Wat precies de reden is dat hij niet bij Zwolle speelt natuurlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij vind Henkie t zelf wel best zo. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geen enkele club zit te wachten op die clown. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 september 2009 - 11:50 schreef MarkFR het volgende:Ik vind van wel, hij verdient het wel om bij een club als Zwolle zijn loopbaan af te maken. Wat ik wel schandlig vind is dat Feyenoord hem nog gewoon doorbetaalt. Ik begrijp niet, als hij nog wordt betaald door Feyenoord, hij ook niet werkt bij Feyenoord. Zo goed zitten ze ook niet met keepers. |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 september 2009 - 12:15 schreef Marioscenario het volgende:[..] Ik begrijp niet, als hij nog wordt betaald door Feyenoord, hij ook niet werkt bij Feyenoord. Zo goed zitten ze ook niet met keepers. Dus wat wil je precies zeggen? |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Een soort "gouden handdruk"?..........laat Timmertje maar wegblijven, desnoods dus maar met een zakcentje! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 september 2009 - 12:15 schreef Marioscenario het volgende:[..] Ik begrijp niet, als hij nog wordt betaald door Feyenoord, hij ook niet werkt bij Feyenoord. Zo goed zitten ze ook niet met keepers. Alles beter dan Timmer. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Marianne Timmer mag wel komen..... |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote: En dan bedoel ik bij mij thuis in bed ha ha ha... |
|
|
|
|
fredvan
|
|
|
het verhaal was dat voor een bepaalde datum of aantal wedstrijden bekend moest worden of er door gegaan zou worden met Timmer
het zou toch van de zotte zijn dat hij nu thuis zit op het salaris van Feyenoord
dan gaat hij zeker geen nieuwe club zoeken
en inderdaad als hij betaald wordt laat hem dan gewoon mee trainen
de tijd dat we zakcentjes mee konden geven is allang achterhaald
tjonge wat een bedrijfsvoering (als het allemaal klopt) |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Volgens mij heeft Henk een goudehanddruk gehad en word die nu niet meer betaald!! |
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
quote: Lees bericht fredvan! Ik ben blijkbaar niet de enige die dit vreemd beleid vindt. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
volgens mij krijgt ie niets meer. |
|
|
|
|
Martijn
|
|
|
Hij wordt bij VVV genoemd als vervanger voor Gentenaar, die de rest van het seizoen geblesseerd is. Dus misschien komen we hem toch nog tegen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nou dat zou dan een makkie worden tegen VVV.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 september 2009 door MMM -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Precies!! Laat hem het liefst zo snel mogelijk beginnen. Over drie weken alles hoog in die pot. (moeten we wel een kopsterke speler in de spits zetten) |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
@De spot: Geef me je adres even, kan ik haar doorsturen, is bij mij nu afgewerkt, dus...........roept u maar! hahahaha |
|
|
|
|
bram
|
|
|
henk doet het huishouden,marianne speelt de hoer in japan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zou hij de stofzuiger wel klemvast kunnen houden? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
hij zet de stofzuiger op een voor hem bekend lichaams onderdeel |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Naar VVV, zou goed zijn. Proberen veel corners te scoren en lekker hoog voor de pot. Dat wordt dan genieten van vele bloopers. |
|
|
|
|
F1908R
|
|
|
quote: donder is op met je kk opmerkingen.. hij was best wel een goede keeper van feyenoord en doe nou niet of die helemaal niets was |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
henkie homofiel lalala..... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
he f1908r, fuck you! dit is pas een loser opmerking daggggggggg..... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Wat zitten jullie nu in hemelsnaam te zeiken op Henkie?
Nee t was geen topper maar hij heeft zich altijd 100% ingezet voor ons. Hij komt uit een echte Feyenoord-familie, en is gewoon een hele goeie gozer. Ik weet niet of jullie met de training wel is een fotosessie maken, maar hij maakt echt tijd voor de fans, is gewoon aardig, in tegenstelling tot die Makaay die blij is als we weg zijn.
GO HENKIE GO |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
F1908R........ja, hij was redelijk, maar zeg nou eens eerlijk: Heeft hij nou ECHT iets voor Feyenoord betekend? Ja, hij heeft formidabele reddingen verricht!, maar slechte momenten waren er toch beduidend meer toch? Ik gun hem een erg goed verder verloop van zijn "carriere" , maar ben toch wel blij, dat hij bij ons is vertrokken! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 september 2009 - 17:25 schreef F1908R het volgende:[..] donder is op met je kk opmerkingen.. hij was best wel een goede keeper van feyenoord en doe nou niet of die helemaal niets was Het was een keeper van niks, een clown in het doel. Soms een leuke wedstrijd en daar bleef het bij. Na jaren zijn we eindelijk van hem af, de vlag hing uit. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Milo, een beetje dimmen is wel op z'n plaats he!!! Ieder heeft recht op zijn eigen mening! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Meneer F1908R begon ook meteen te schelden. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Heb je gelijk in, moet(?) ze eigenlijk allebei tot de orde roepen! hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Boudewijn je bent niet meer nodig we hebben Djee, haha |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 september 2009 - 16:06 schreef Djee het volgende:@De spot: Geef me je adres even, kan ik haar doorsturen, is bij mij nu afgewerkt, dus...........roept u maar! hahahaha Stuur ze maar vrijdagmiddag naar Spijkenisse Centrum dan sta ik haar daar wel op te wachten, heb je er wel nog wat van over gelaten...ha ha |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 september 2009 - 18:14 schreef De Spot het volgende:[..] Stuur ze maar vrijdagmiddag naar Spijkenisse Centrum dan sta ik haar daar wel op te wachten, heb je er wel nog wat van over gelaten...ha ha pas op ze roept het zelfde als gemser in die reclame,,dat kan beter,, |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Hahahaaha...........ja, vind ik leuk jongens! We kunnen best wel "normaal" met elkaar omgaan he, is toch blijkbaar makkelijker dan je/jullie denken! Enne........De spot: zal haar doorsturen hoor! Ze loopt nu een beetje wijdbeens, maar tot vrijdagmiddag? ja, moet kunnen hahahaha! |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote: ha ha ha...zal mijn best doen!! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: he jongens IK EERST, |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Krijg je die ouwe opmerking weer: "hou je van een natte of een droge"? hahaha |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote: kan ze niet naar de andere topic? en dan niet in schaatspak;-) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
valt vast niks leuks van te vinden........ |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ga ook als Henk Timmer doen. Als ik een fout maak op mn werk, ren ik naar de techneuten en scheld ik ze helemaal de tiefus!
Zullen ze leuk vinden... |
|
|
|