BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe vergaat het met Henk Timmer?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - woensdag 30 september 2009 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 september 2009 - 09:38 schreef Stylzz het volgende:
Ik ga ook als Henk Timmer doen. Als ik een fout maak op mn werk, ren ik naar de techneuten en scheld ik ze helemaal de tiefus!

Zullen ze leuk vinden...
dat is bij ons dagelijkse praktijk, jammer genoeg voor hun weet ik het altijd terug te voeren op besluiten die hun ooit genomen hebben.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 september 2009 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 september 2009 - 10:30 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dat is bij ons dagelijkse praktijk, jammer genoeg voor hun weet ik het altijd terug te voeren op besluiten die hun ooit genomen hebben.
hehehe, dan leg je ze toch gewoon onder dat apparaat van FREESMIJ wat nu voor je deur herrie loopt te maken.
De.x
 De.x - woensdag 30 september 2009 - 11:20   quote  deeplink  
Henk Timmer, de Mariannebeklimmer?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 30 september 2009 - 15:29   quote  deeplink  
Henk Timmer had beter zijn doel kunnen dicht timmeren. had hij er vorig seizoen niet zo veel om zijn oren gehad!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 30 september 2009 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
'Been heeft carrière Henk Timmer omzeep geholpen'

Henk van Ginkel, zaakwaarnemer van Henk Timmer, heeft in Voetbal International uitgehaald naar Mario Been. Van Ginkel zegt dat de oefenmeester de reden is dat de goalie momenteel geen club heeft. De coach zelf denkt hier heel anders over.

"Been heeft de carrière van Timmer om zeep geholpen", vertelt de zaakwaarnmer. "Toen Been kwam, had hij regelmatig contact met Henk over allerlei zaken bij Feyenoord, maar toen puntje bij paaltje kwam liet hij hem vallen en moest Henk weg, ondanks een doorlopend contract."
Been zelf denkt hier heel anders over. "Maar ik wilde gewoon een andere keeper en de club had geen geld. Henk Timmer heeft zijn eigen carrière om zeep geholpen. Als hij wat vaker de nul had gehouden, was hij nu al ergens onder de pannen geweest, lijkt me."

De Hierdenaar heeft al wel enkele gesprekken met sommige clubs gevoerd. Een akkoord is er voorlopig nog niet. Zo had VVV-Venlo interesse in de ervaren doelman. Toch laat Van Ginkel weten dat de voorkeur van Timmer uitgaat naar een club uit Engeland of Duitsland.
bron: voetbal centraal http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/36996/been-heeft-carrire-henk-timmer-omzeep-geholpen-not-read

Tik jij bent hem! 1-0 voor Mario.
Milo
 Milo - woensdag 30 september 2009 - 17:12   quote  deeplink  
carriere omzeep! gvd die kerel is 35 jaar! iedereen die nu nog positief is over timmer kan de tyfus krijgen.
Morpheus79
 Morpheus79 - woensdag 30 september 2009 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 september 2009 - 17:12 schreef Milo het volgende:
carriere omzeep! gvd die kerel is 35 jaar! iedereen die nu nog positief is over timmer kan de tyfus krijgen.
Zo ik heb veel domme mensen meegemaakt maar jij spant echt de kroon Milo. Ik heb je nog op geen normale opmerking kunnen betrappen.

On topic: ik vind dat Timmer tekort komt voor de Nederlandse top maar voor de subtop is het een prima keeper. Hij heeft inderdaad vreemde momenten maar ik vind dat hij minder slecht is dan de media doet geloven. Daarbij heeft hij zich wel altijd onvoorwaardelijk ingezet voor Feyenoord, ik vind dat er soms wel met erg weinig respect over hem wordt gesproken. Neemt niet weg dat ik wel blij ben dat Darley dadelijk weer in het doel staat.
Milo
 Milo - woensdag 30 september 2009 - 17:31   quote  deeplink  
ik pas me snel aan het niveau van hier! ik heb geen zin om serieus te zijn!
En serieus ga ik nog wel worden.....
hotjumper
 hotjumper - woensdag 30 september 2009 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 september 2009 - 17:27 schreef Morpheus79 het volgende:

[..]

Zo ik heb veel domme mensen meegemaakt maar jij spant echt de kroon Milo. Ik heb je nog op geen normale opmerking kunnen betrappen.

On topic: ik vind dat Timmer tekort komt voor de Nederlandse top maar voor de subtop is het een prima keeper. Hij heeft inderdaad vreemde momenten maar ik vind dat hij minder slecht is dan de media doet geloven. Daarbij heeft hij zich wel altijd onvoorwaardelijk ingezet voor Feyenoord, ik vind dat er soms wel met erg weinig respect over hem wordt gesproken. Neemt niet weg dat ik wel blij ben dat Darley dadelijk weer in het doel staat.
de media doet mij niks geloven, heb elke thuiswedstrijd van dichtbij meegemaakt dat hij schromelijk te kort kwam.
ovi
 ovi - woensdag 30 september 2009 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 september 2009 - 17:34 schreef hotjumper het volgende:

[..]

de media doet mij niks geloven, heb elke thuiswedstrijd van dichtbij meegemaakt dat hij schromelijk te kort kwam.
Hier ben ik het mee eens,Timmer is gewoon over de hil.
bram
 bram - woensdag 30 september 2009 - 17:40   quote  deeplink  
laten we een topic beginnen over marianne is veel leuker en lokt toch mooie uitspraken uit,ik denk dat henk zich suf naait en daarom niets presteert
MMM
 MMM - woensdag 30 september 2009 - 17:40   quote  deeplink  
Gewoon de beste beslissing die Been heeft genomen aan het begin van het seizoen. Het was een clown in het doel, het leek soms wel een debiel hoe hij tekeer ging tegen de verdedigers en om over zijn spel maar te zwijgen. Uittrappen kan hij niet, spelhervattingen zijn traag, heeft geen bal klem en stompt dus bijna alles weg. En zijn andere fenomenale kwaliteit: De bal naast proberen te kijken.

'Als hij wat vaker de nul had gehouden, was hij nu al ergens onder de pannen geweest, lijkt me.'

Eens met Mario!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 september 2009 door MMM --
bram
 bram - woensdag 30 september 2009 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 september 2009 - 17:40 schreef MMM het volgende:
Gewoon de beste beslissing die Been heeft genomen aan het begin van het seizoen. Het was een clown in het doel, het leek soms wel een debiel hoe hij tekeer ging tegen de verdedigers en om over zijn spel maar te zwijgen. Uittrappen kan hij niet, spelhervattingen zijn traag, heeft geen bal klem en stompt dus bijna alles weg. En zijn andere fenomenale kwaliteit: De bal naast proberen te kijken.

'Als hij wat vaker de nul had gehouden, was hij nu al ergens onder de pannen geweest, lijkt me.'

Eens met Mario!
eens maar zijn fysieke gesteldheid baart toch ook wel enige zorg
Forum hooligan
 Forum hooligan - woensdag 30 september 2009 - 17:49   quote  deeplink  
Henk Timmer was en wordt nooit meer wat.
Ben blij dat hij weg is,de Clown
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 oktober 2009 - 08:24   quote  deeplink  
*Ben Cramer modus*
hotjumper
 hotjumper - donderdag 01 oktober 2009 - 15:51   quote  deeplink  


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 oktober 2009 door hotjumper --
Milo
 Milo - donderdag 01 oktober 2009 - 15:58   quote  deeplink  
hahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe vergaat het met Henk Timmer?









0.0080890