|
|
bejaardetehuis old f
|
|
|
Wie zit op voetbal of heeft ? en waar?
rotterdam
lmo musschen lmo
heel Lang geleden |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Jij bent na AFCajax de grootste en slechtste topic-opener die er is! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
bejaardetehuis old f
|
|
|
het is een hobby
ik maak er mijn werk niet Van |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
Kalou zit op voetbal hij speelt bij chelsea |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
Wateringen (Den Haag ZH)
Velo Wateringen D1/2
D 1 ( 2e divisie B )
KNVB Stand:
Stand # Elftal G W GL V P DPV DPT PM 1. Feyenoord D2 4 4 0 0 12 13 1 2. Excelsior R. D1 4 3 0 1 9 10 1 3. Alexandria'66 D1 4 3 0 1 9 8 2 4. Sparta Rotterdam D2 3 2 0 1 6 6 5 5. VELO D1 4 2 0 2 6 7 8 6. Voorschoten'97 D1 4 2 0 2 6 6 8 7. Haaglandia/Winston D1 3 1 1 1 4 2 4 8. Quick D1 4 1 1 2 4 2 3 9. Excelsior M D1 4 1 0 3 3 5 9 10. Smitshoek D1 4 1 0 3 3 5 10 11. ARC D1 4 1 0 3 3 2 8 12. Barendrecht D1 4 1 0 3 3 3 10
D 2 ( 1e klasse 03 ) 1. LYRA D1 2 2 0 0 6 11 3 2. Delft D1 2 2 0 0 6 10 3 3. GDA D1 2 2 0 0 6 8 1 4. HBS D1 2 1 0 1 3 6 4 5. Maasdijk D1 2 1 0 1 3 5 4 6. Gravenz.vv D1 2 1 0 1 3 6 7 7. Concordia D1 2 1 0 1 3 2 3 8. Haaglandia/Winston D3 2 1 0 1 3 6 8 9. VELO D2 2 0 1 1 1 2 6 10. Schipluiden D1 2 0 1 1 1 2 7 11. Den Hoorn D1 2 0 0 2 0 1 6 12. GravSV D1 2 0 0 2 0 3 10 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ach hij kan altijd nog een column in elkaar draaien.... ik vind het wel een grappig onderwerp.
ik het gevoetbald van mn 7de tot mn 40ste
1 jaar wfc wormerveer daarna Zaanlandia met een onderbreking van een jaar of vijf omdat ik pencak silat en kickboxen ging doen. Maar bleek toch meer iemand voor teamsporten.
oh ja consequent in de lagere elftallen gespeeld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 september 2009 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
VV Vlaardingen DVO VL Deltasport VL En 2 jaartjes HVO het bierteam :P |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Dus dan moeten we maar een zaalvoetteam samen gaan stellen met de forum leden. Wie gaat er in de goal? Wie wordt de trainer? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 september 2009 - 21:13 schreef Rovert het volgende:Dus dan moeten we maar een zaalvoetteam samen gaan stellen met de forum leden. Wie gaat er in de goal? Wie wordt de trainer? zaalvoetbal is voor homo's. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
half met je eens, doen we veldteam, maar dan moeten we gelijk 18 man hebben |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: waarom vaak genoeg maar met z'n negenen gestaan hahahahahahah |
|
|
|
|
bejaardetehuis old f
|
|
|
quote: en dan met 18 man tegen feyenoord |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 september 2009 - 21:13 schreef Rovert het volgende:Dus dan moeten we maar een zaalvoetteam samen gaan stellen met de forum leden. Wie gaat er in de goal? Wie wordt de trainer? Versleten enkels knieen en heupen ,ik wordt de eerste supporter:) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gelijk maar ouwe hap denk :) |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
RKTVC, SV Nieuwkoop, RAP
Ongemerkt afscheid genomen in 1999
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 september 2009 door sportdwaas -- |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
Ooit gevoetbald bij SC Duivensteyn(Inmiddels gefuseerd met SV Hilligersberg) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
In het 5e van Nieuwenhoorn (de KNVB beker voor veteranen met dit team gewonnen) |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
-DCL(jeugd) -Hekelingen(jeugd, 1e elftal) -Rozenburg(1e elftal) -SCO 63 (1e elftal) -WRW (1e elftal) |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 september 2009 - 21:13 schreef Rovert het volgende:Dus dan moeten we maar een zaalvoetteam samen gaan stellen met de forum leden. Wie gaat er in de goal? Wie wordt de trainer? Ik in de Punt!!! |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Dan kun je gelijk trainer worden toch? |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote: IMO waar zat dat dan?? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Vonden wij ook. Ondanks de grote sloot bier die er voor de eerste en tweede helft inging |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
LMO is toch linker maasoever?? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Op de linker maasoever!!!!! (whahahahahaaa) Schuin tegen over het Clara ziekenhuis. Overigens zelf bij r.v.v. Hillesluis en b.v.v Barendrecht gespeeld. Nu bij Wijnandia!!! |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Voetbal al 24 jaar bij SV Verburch. Tegenwoordig in het 3e(van 3ehelft) |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote: In Poeldijk tog ? daar moet ik weleens tegen voetballen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
DWS, yep amsterdam! wsv 1930 wormer allebei in het eerste gespeeld centraal achterin. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Ik ben begonnen in de jeugd bij Zeeburgia A'dam. Tot de E1 en ben toen gescout door oa Jisp, DHZ, Real Sranang en Sporting Maroc.
Kon uiteindelijk geen keuze maken en ben toen gaan dammen. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Speel nu nog bij het sfeervolle EMM Randwijk, maar ik ben van plan om in de toekomst voor FC Rotterdam en Sporting Limburg te schitteren! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Real sranang, zeer emotionele mensen. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: Racist!
Jij ook een ban! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hahahaha.. nee man, dat is toch zo de scheidsrechters zijn altijd bang daar |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
neeeee niet weer een ban! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: Klopt helemaal wat je zegt.
De club is ook helemaal weggezakt naar ik geloof de 6e klasse. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
klopt, ik heb tegen ze gespeeld in de 5de klasse wonnen we met 2-4 die gasten door het lint want het lag aan de scheidsrechter! liep het helemaal uit de hand. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: je klinkt als een ZTS'er |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
Werd in 2005 gescout door AZ en had in de zomer van 2008 een transfer naar Feyenoord. |
|
|
|
|
SFey
|
|
|
Een maal per jaar voetbaltoernooi waarbij het meer gaat om bier en het pakken van gele kaarten. Enkele jaren in de finale gestaan, maar de laatste 2 jaren slechts 5e Middenvelder, maar heb 0 conditie |
|
|
|
|
feyenoordboyie
|
|
|
Helaas, ik mag niet meer van de dokter :(! hier bij de plaatselijke vereniging. Ben CM. Kon op mijn 11e naar de KNVB, maar scheurde toen mijn kruisband af. Nu wordt voetballen ten sterktste afgeraden, helaas. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
quote: Ja dat klopt helemaal/ Waar speel jij dan? |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Overmaas, C1 en B2/B1............langggggggg geleden! |
|
|
|
|
F-100-R
|
|
|
rcsv zestienhoven Links half
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 oktober 2009 door F-100-R -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
heel lang geleden bij Excelsior, toen (ook lang geleden) bij Dindua (later opgegaan in TDC, en ik dacht weer later Boszoom) |
|
|
|