|
|
willian
|
|
|
ik ga elke thuis wedstrijd naar feyenoord, en zie genoeg kraampjes staan. ik zoek namelijk de europese shirts zoveel mogelijk. maar bij welke kraampjes moet ik kijken? ik heb zelf geen tijd want moet elke keer snel snel zijn anders ben ik mijn plaats kwijt. dus wie kan mij hierbij helpen? |
|
|
|
|
Retired
|
|
|
voortaan wat eerder komen? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
welke europese shirts mis je? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op woensdag 30 september 2009 - 13:57 schreef willian het volgende:ik ga elke thuis wedstrijd naar feyenoord, en zie genoeg kraampjes staan. ik zoek namelijk de europese shirts zoveel mogelijk. maar bij welke kraampjes moet ik kijken? ik heb zelf geen tijd want moet elke keer snel snel zijn anders ben ik mijn plaats kwijt. dus wie kan mij hierbij helpen? www.feyenoord.nl |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
is het misschien niet zo dat we dit jaar geen europese shirts hebben omdat we niet Europees spelen?? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 30 september 2009 - 15:23 schreef Feyenoord till i die het volgende:is het misschien niet zo dat we dit jaar geen europese shirts hebben omdat we niet Europees spelen?? wel man, ben vorige week nog in Fryslan geweest |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: denk niet dat ie jouw t-shirt wil hebben |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
de fanshop is heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel open |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Europese shirts voor Roda uit? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: vergeet Twente, Groningen en Heerenveen niet. |
|
|
|
|
willian
|
|
|
quote: genoeg, heb er pas 3, van vorig seizoen het goude, en teveel om op te noemen. |
|
|
|
|
willian
|
|
|
quote: en dat gaat ook niet anders had ik dat allang gedaan |
|
|
|