|
|
jozo
|
|
|
v dijk
Leerdam Bahia Vlaar gio
fer guzman landzaat/el ahmadi
Slory Tomasson Biseswar/ Cisee
Wie zien jullie het liefst in de basis??? |
|
|
|
|
jozo
|
|
|
Buiten blessures en schorsingen om natuurlijk.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
jozo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Doe maar landzaat en Biseswar. |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Biseswar ipv Cissé en toch landzaat zolang hij nog op de payroll staat. Beter dan El Ahmadi die in aanvallend opzicht nog veel heeft te leren. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik dacht dat ik er gewoon 1 uit moest kiezen. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Tomasson De Guzman Cissé Slory Fer El Ahmadi van Bronckhorst Vlaar Bahia Fermandez Van Dijk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waarom Cissé en El Ahmadi die geen bal raken?
En Fernandez speelt voorlopig niet. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
landzaat is geschorst,zinloze topic |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
biseswar : gaat altijd dreiging vanuit en ziet het spel beter, is nl, is eigen jeugd en jonger
landzaat of el ahmadi vind ik moeilijk. ben van beide niet gecharmeerd |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote: landzaat speelt voorlopig tog niet.............. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote: hij kom van 020.... |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
nee hij komt van telstar hij heeft voor telstar bij ajax gezeten, maar heeft jaren in de jeugd bij feyenoord gezeten. Dus weldegelijk eigen jeugd |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op woensdag 30 september 2009 - 18:59 schreef scarface1979 het volgende:nee hij komt van telstar hij heeft voor telstar bij ajax gezeten, maar heeft jaren in de jeugd bij feyenoord gezeten. Dus weldegelijk eigen jeugd goed werk jongen |
|
|
|
|
RoyLegioen
|
|
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote:Op woensdag 30 september 2009 - 18:59 schreef scarface1979 het volgende:nee hij komt van telstar hij heeft voor telstar bij ajax gezeten, maar heeft jaren in de jeugd bij feyenoord gezeten. Dus weldegelijk eigen jeugd oke |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote:Op woensdag 30 september 2009 - 18:59 schreef scarface1979 het volgende:nee hij komt van telstar hij heeft voor telstar bij ajax gezeten, maar heeft jaren in de jeugd bij feyenoord gezeten. Dus weldegelijk eigen jeugd oke |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Duidelijk Landzaat en Cisse in de basis. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Dat zie ik ook gebeuren, maar ik denk dat het een kwestie van tijd is voor Cisse gepasseerd agaat worden. Biseswar is gewoon beter. Maar dat geeft niets. Cisse komt er ook wel, maar moet nog gekneed worden. Bovendien zijn we hem straks ook 2 maanden kwijt. Net als El Ahmadi. Africa Cup dat kunnen we Diego en Landzaat goed gebruiken |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
BEEN!
Hij bepaalt en hij geeft overduidelijk de voorkeur aan El Ahmadi en Cissé. Landzaat mag dan een keer spelen, pakt ie een rode kaart. Einde oefening lijkt mij dus.
En Biseswar is goed bezig maar moet voorlopig met een rol als stand in genoegen nemen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
moet zeggen dat ik slory de laatste tijd ook wel aardig vindt spelen... |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote: Zucht...wat maakt dat nou uit. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Hier een serieus antwoord morpheus 1979. De trainer van feyenoord, dhr Been werkt elke dag met de spelers.De trainer heeft een bepaalde visie, hoe hij samen met zijn techniesche staf zo snel mogelijk resultaten haald.
De spelers die in zijn ogen die resultaten kunnen behalen stelt hij op.
De spelers die geschorst zijn of geblesseerd probeerd hij op te vangen door spelers op te stellen die in zijn ogen dan die resultaten kunnen halen.
De trainer bepaald! aan alle andere spelers de taak om te bewijzen dat de trainer ernaast zit. |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
quote:Op woensdag 30 september 2009 - 19:36 schreef Jan@tietshirt.nl het volgende:BEEN! Hij bepaalt en hij geeft overduidelijk de voorkeur aan El Ahmadi en Cissé. Landzaat mag dan een keer spelen, pakt ie een rode kaart. Einde oefening lijkt mij dus. En Biseswar is goed bezig maar moet voorlopig met een rol als stand in genoegen nemen. Toch zie ik op dit moment liever Biseswar dan Cisse. Ik vind dat er meer dreiging uit komt voor het doel. |
|
|
|
|
jozo
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2009 - 13:51 schreef Wallie1908 het volgende:[..] Toch zie ik op dit moment liever Biseswar dan Cisse. Ik vind dat er meer dreiging uit komt voor het doel. De eerste wedstrijden vond ik Cisee veel beter spelen dan de laatste tijd. Misschien toch omdat ie niet fit is of was. Hopen dat ie sterk terug komt. De laatste weken gaat ook mijn voorkeur uit naar biseswar. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Ik vind Cisse eigenlijk meer een centrum spits. |
|
|
|
|
SFey
|
|
|
Rendement is te laag daarvoor. Op deze positie staat tie goed. Veel dreiging, assists en af en toe een goal meepikken. Maar sluit me aan bij Jozo. Eerste weken was hij sterker dan Biseswar, maar de laatste weken heb ik zo mijn twijfels. |
|
|
|
|
feyenoordboyie
|
|
|
Duidelijk Cisse. Op het middenveld is het lastiger. Ik zou toch voor El Ahmadi gaan, die heeft nog toekomst en restwaarde. Kan verkocht worden als hij ooit gaat draaien. Landzaat levert niks meer op, kost alleen maar... |
|
|
|