|
|
Boudewijn
|
|
|
De zangkunsten van Willem van Hanegem!
Willem van Hanegem bij 538 Singing with the Stars. Blues uitvoering van Beatles - Eight Days A Week.
Goede stem zeg!!
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: maar vind je hem niet goed zingen dan? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: Je praat tegen iemand die doof is.
En tevens blind en daarom ben ik voor Feyenoord!
Een club met gevoel! |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Maarrehhhhhhh..........ik heb wel eens slechtere zangers gehoord hoor! Verborgen talenten van Willempie!!! Doet me denken aan dat nummer van Joe Cocker, wat hij ook eens deed!(With a little help from my friends) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
kut beatles doe mij maar een topic over chips
edit Boudewijn
Heb wat berichten verwijderd, berichten over chips kunnen terecht in het offtopic topic :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 oktober 2009 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
feyenoordboyie
|
|
|
Was echt mooi. Grappig dat hij eraan mee wilde doen, ik hoorde dat er een hoop zijn die er niet aan mee willen doen. Hij deed het nog best goed ook! :) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2009 - 16:36 schreef Djee het volgende:Maarrehhhhhhh..........ik heb wel eens slechtere zangers gehoord hoor! Verborgen talenten van Willempie!!! Doet me denken aan dat nummer van Joe Cocker, wat hij ook eens deed!(With a little help from my friends) dit heeft hij ook gedaan;
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: is wel wat meer kwaliteit, jumper |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ben ook blij dat hij niet voor een zangcarriere heeft gekozen destijds |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: helemaal eens, dan hadden wij als voetbal liefhebbers het nodige gemist! |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: hehe bijna net zo goed als z'n schilderkunsten, was het nou een geweer of een roeispaan;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Fotograferen doet ie toch? |
|
|
|