|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik heb je toch niet digitaal aangestoken he??? Ado halen is nu van belang... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2010 - 21:56 schreef sevillana het volgende:welnee joh, zit al uren lang achter de pc. heb via teletxt wel begrepen dat 020 verloren heeft (jammer, hè?) en dat de tukkers hebben gewonnen. zag ook net dat de lampjes achter staan. denk dus dat wij als Feyenoord volgend seizoen moeten gaan laten zien hoe het werkt. ja volgend seizoen zijn wij eindelijk weer eens aan de beurd? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: kan niet (meer) missen! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
wel kut dat ajax verliest (voor mij is het geweldig!) maar voor het nerderlands voetbal :S
we raken op deze manier een plek in europa kwijt ! |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
Ik vind het voor Twente wel nice hoor! Ik begreep dat 020 beter was maar wel verloor - dat is mooi om te horen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: laten we het hopen ....;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2010 - 22:00 schreef qwerto het volgende:wel kut dat ajax verliest (voor mij is het geweldig!) maar voor het nerderlands voetbal :S we raken op deze manier een plek in europa kwijt ! boeit me niet echt hoor, zolang wij maar gewoon weer kunnen meedoen, en als 020 afvalt, so what? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee dat bedoel ik helemaal.... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
weet ik...................
en schaatsen |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
dat moeten we nog maar afwachten............ |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: wanneer is dat carnazuipen eigenlijk afgelopen? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: De carnavalsdata voor de komende jaren zijn:
14 - 16 februari 2010
denk dat die oppas flink uitgewoond en oververmoeid is! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
frgirl
|
|
|
Ik ben heerlijk schaatsen aan het kijken. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
we hebben zo en zo 1 medialle |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
2 medialle.............maar geen goud. 0.02....................... |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
had het der wel gegunt.. ook omdat ze best sexy is! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahaha..............dat hoort in een ander topic thuis;) |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
heee, tegen wie moest feyenoord eigenlijk vandaag/gisteren spelen???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 februari 2010 door patrickpsv15 -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Wij spelen doordeweeks alleen voor de beker :) |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
ach de beker, wat is dat dan, dat go ahead nog erin zit zegt al genoeg over het niveau daar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 februari 2010 door patrickpsv15 -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
aha is dat zo? maar als je er zelf uitlig wat zeg dat dan van jouw team?? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
dat mijn team pech heeft (met de regen). |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hahaha dat zijn nul20 smoesjes...wisten niet dat Amauri kon koppen enzv :) |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 18 februari 2010 - 21:56 schreef sevillana het volgende:welnee joh, zit al uren lang achter de pc. heb via teletxt wel begrepen dat 020 verloren heeft (jammer, hè?) en dat de tukkers hebben gewonnen. zag ook net dat de lampjes achter staan. denk dus dat wij als Feyenoord volgend seizoen moeten gaan laten zien hoe het werkt. zoals gewoonlijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hij lijkt op ons he? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 - 00:38 schreef patrickpsv15 het volgende:ach de beker, wat is dat dan, dat go ahead nog erin zit zegt al genoeg over het niveau daar. hey, fucking pannenkoek! geen grote bek he! feyenoord heeft wel pisvee uitgeschakeld! dus wat voor niveau heeft pisvee dan? en gister hebben zij verloren, dus bek houden en nu oprotten! |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
1-2 voor Juve:D
ze gaan eruit.. die jode. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: boeiend,logisch toch als je ruim 70 spelers moet onderhouden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van mij mag t -40 worden hoor. ik slaap er niet minder om. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
maar het is toch wel prettig dat ze verloren hadden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Milo .. ik vind t altijd mooi als 020 verliest.. maar t kost zo wel plaatsen europees en dat is nooit goed.
dubbel gevoel. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 - 12:18 schreef Stylzz het volgende:Milo .. ik vind t altijd mooi als 020 verliest.. maar t kost zo wel plaatsen europees en dat is nooit goed. dubbel gevoel. maakt niet uit feyenoord plaats zich de aankomende jaren rechts streeks geen paniek ik wil niet afhankelijk zijn van die joden! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 - 12:18 schreef Stylzz het volgende:Milo .. ik vind t altijd mooi als 020 verliest.. maar t kost zo wel plaatsen europees en dat is nooit goed. dubbel gevoel. milo is wat euforisch,denk ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Indirect zijn we helaas allemaal afhankelijk van elkaar.. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Lekker 020 verloren....Heerlijk, gelijk ff een paar man gesms-st, waren redelijk stil, en in europa staan we toch al nergens meer door ons eigen toedoen. |
|
|
|