|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2009 - 11:20 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:[..] Iedereen mag z'n eigen mening hebben of jij het daar mee eens bent of niet. Leuk datie vorige week in het 'elftal van de week stond' maar als ik hem vorig seizoen al die penalty's zag veroorzaken, en ook weer z'n 'beste wedstrijd' vorige week tegen NAC, had NAC een penalty verdiend. Gisteren had hij het ook weer ontzettend moeilijk tegen Boerigter. En ja ik kan het mis hebben, maar niet iedereen heeft dan ook de intelligentie van Phyxsius Dat laatste klopt in dit geval wel...
Want iedereen met een beetje intelligentie komt tot de conclusie dat een speler van 20 jaar zich ONTWIKKELD Want hoe goed was Ronaldo of Kaka geweest als ze hun hele carrière werden afgerekend op fouten uit hun debuut jaar? Dus ik heb inderdaad mijn twijfels over jou intelligentie als jij die jongen serieus afschrijft naar de fouten die hij in zijn eerste 15 wedstrijden maakte...
En tegen Boerrigter bleef hij trouwens, in verdedigend opzicht, prima op de been
Ik heb van Hooijdonk ook zien blunderen in zijn eerste wedstrijden maar ja die heeft dan ook nooit een normaal niveau gehaald... |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Leerdam doet het prima en tegen PSV kwamen alle tegendoelpunten over de kant van Gio. Het is geen echte back maar door zijn snelheid kan hij veel corrigeren. Boerrigter speelde een week eerder in zijn eentje de Roda defensie suf. Diezelfde Roda defensie had niet al te veel problemen met Ajax. Leerdam is gewoon goed anders had Mario hem ook wel laten rijpen/wegkwijnen bij Excelsior |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2009 - 10:42 schreef Phyxsius het volgende:[..] Dat laatste klopt in dit geval wel... Want iedereen met een beetje intelligentie komt tot de conclusie dat een speler van 20 jaar zich ONTWIKKELD Want hoe goed was Ronaldo of Kaka geweest als ze hun hele carrière werden afgerekend op fouten uit hun debuut jaar? Dus ik heb inderdaad mijn twijfels over jou intelligentie als jij die jongen serieus afschrijft naar de fouten die hij in zijn eerste 15 wedstrijden maakte... En tegen Boerrigter bleef hij trouwens, in verdedigend opzicht, prima op de been Ik heb van Hooijdonk ook zien blunderen in zijn eerste wedstrijden maar ja die heeft dan ook nooit een normaal niveau gehaald... Het gaat niet om de blunders, maar om de manier van spelen. Het klopt dat Leerdam zich nog kan ontwikkelen, maar ik zie hem nu niet de nieuwe Emerton worden |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2009 - 12:50 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:[..] Het gaat niet om de blunders, maar om de manier van spelen. Het klopt dat Leerdam zich nog kan ontwikkelen, maar ik zie hem nu niet de nieuwe Emerton worden Dan moet je je beter verwoorden Je hebt gezegd: het wordt niks, kijk maar naar al die veroorzaakte penalty's vorig seizoen Daarmee geef je toch aan dat het volgens jou wel om de blunders ging |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2009 - 13:26 schreef Phyxsius het volgende:[..] Dan moet je je beter verwoorden Je hebt gezegd: het wordt niks, kijk maar naar al die veroorzaakte penalty's vorig seizoen Daarmee geef je toch aan dat het volgens jou wel om de blunders ging Dat was slechts een voorbeeld, er spelen mijn inziens meerdere dingen een rol, maar ik kan het mis hebben, en als we hier Ulrich van Gobbel junior in huis hebben, ben ik de eerste die hem feliciteerd(op dit forum XD) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2009 - 20:59 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:[..] Dat was slechts een voorbeeld, er spelen mijn inziens meerdere dingen een rol, maar ik kan het mis hebben, en als we hier Ulrich van Gobbel junior in huis hebben, ben ik de eerste die hem feliciteerd(op dit forum XD) Een nieuwe van Gobbel vindt je nooit! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: de oude is ook vrij onvindbaar. |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
schijnt in de auto handel te zitten xd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 oktober 2009 door demy44 -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: de oude is slachtoffer geworden van boeven zelf is het een engeltje (en een held) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Een Held voor altijd!!! |
|
|
|