|
|
hotjumper
|
|
|
quote: en nu oprotten ventje ;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: die zaal vond ik altijd het meest ruk van allemaal..........
maar wist eigenlijk niet dat het van naam veranderd was, toch maar vaker heen gegaan...... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: moet ik nu de hoek in?? |
|
|
|
|
F-100-R
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
en waar brengt jumpertje zijn vrijdag/zaterdag avond door???? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: net waar het uitkomt, ben niet zo locatie gebonden |
|
|
|
|
willian
|
|
|
quote: ook brabant, zevenbergen vlakbij kk breda |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: je bent een clubhopper???
of meer een pubhopper..... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: meestal concerten, soms zelf plaatjes draaien. Morgen naar Ahoy naar Tom Jones. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
een echte levensgenieter........ |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: heeft zo zijn voordelen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mja, ik heb de afgelopen maand meer K3 gezien dan de 32 jaar daar voor. Toen zag ik alleen K2 en K1 ... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2009 - 09:42 schreef Stylzz het volgende:Mja, ik heb de afgelopen maand meer K3 gezien dan de 32 jaar daar voor. Toen zag ik alleen K2 en K1 ... vervelend dat die josje uit amsterdam komt, nu moet ik der toch gaan afzeiken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
is nog een dominee's dochter ook. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
maar verdomme wel lekker
maar goed, amsterdamse domineesdochter, ik moet der toch afzeiken
komt tie: Stom wijf |
|
|
|
|
gertjan06
|
|
|
Had ik maar een foto van der Heb der tegen Psv voor het eerst gezien Ik weet wel wat me tegen VVV te doen staat haar opzoeken en meer van dr te weten komen |
|
|
|
|
gertjan06
|
|
|
en geloof me rovert ze is de moeite waard |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: heeft ze blond haar? |
|
|
|
|
gertjan06
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
gertjan06
|
|
|
die ga ik volgende thuiswedstrijd zeker maken: niemand hier die ook op S zit en haar gezien heeft ? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zal kijken vanaf R volgende wedstrijd! |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote: heesch vlak bij oss |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote: ook nadelen kun je nooit met je zoon naar feyenoord en een pilsje pakken en achter de vrouwen aan zitten;-) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2009 - 19:24 schreef gertjan06 het volgende:die ga ik volgende thuiswedstrijd zeker maken: niemand hier die ook op S zit en haar gezien heeft ? Ik zit al jaren daar, rij 11 richting T of richting R? |
|
|
|
|
gertjan06
|
|
|
volgens mij rij 11 hoor kan ook 10 of 12 zijn maar derde stoel vanaf het midde richting T
Niet opgevallen :P? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik ga tegen VVV richting trap zitten |
|
|
|
|
gertjan06
|
|
|
Haha Misschien zie je mij ook nog wel ;) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Op de een of andere manier denk ik van niet |
|
|
|
|
gertjan06
|
|
|
En waarom zou dat niet gebeuren ?
Jij gaat richting de trap zitten daar zit ik altijd dus vandaar |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahaha..........heel hard rovert roepen:D |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Op de een of andere manier zie ik alleen vrouwen om me heen |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Wahahahahahahahaha!!!!!! Kom je voor Feyenoord of voor de vrouwen????? Whahahahahaha!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hij voor de vrouwen.........hij is ook degene die voor vrouwenvoetbal voor feyenoord is. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Whahahahahah!!! Sssssssssst!!! Ik ook!!! |
|
|
|
|
gertjan06
|
|
|
Als je komt voor de vrouwen: en je ziet alleen vrouwen om je heen Dan heb je de afgelopen 2 wedstrijden de mooiste vrouw toch keer op keer gemist ;)
hahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ik moet die ook wel gezien kunnen hebben..........zit in V dus moet kunnen:D |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
in v? daar zit ik ook weleens, welke rij? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
verschillend, heb niet echt een vast plekkie............. meestal zo tussen de 10 en de 20;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hahahaha.........ben jij zo'n vakhopper????? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
In vak v heb je toch vaste nummers? Ben jij zo'n boefje met eigen mening wat betreft stoelnummers? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: nee, zit het liefst in s, maar zo'n 2 keer per jaar zit ik bij een paar vrienden in vak V. Effe bijkletsen |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
JA!!!!!!!! ben altijd pas 20 minuten voor aanvang in het vak, dus dan is alles wel zo'n beetje vol en prop ik me er ergens tussen waar nog een stoeltje vrij is. de trap doe ik niet aan........ |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2009 - 20:27 schreef Rovert het volgende:[..] nee, zit het liefst in s, maar zo'n 2 keer per jaar zit ik bij een paar vrienden in vak V. Effe bijkletsen ohw....dus jij zit dus zo nu en dan op mijn plaats???? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Hahaha, nee, wij zitten dan bovenin bij 2 dochters met hun moeder, charmante dames, tot ze hun mond open doen, dan schrik je ervan |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Heeft zo'n beetje elk wijf toch last van??? Whahahahahahaha!!! Het zijn en blijven niet te begrijpen wezens. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
och, vrouwen mogen van mij hun mond wel open doen voor bepaalde ehm 'handelingen' |
|
|
|