BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Roda JC - Ajax (04-10-2009): 2-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 04 oktober 2009 - 13:01   quote  deeplink  
Suarez speelt weer lekker.
Toch alweer een aantal goede kansen gemist eeen penalty raak dus 1-0

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 oktober 2009 door Thomas --
remco k
 remco k - zondag 04 oktober 2009 - 13:02   quote  deeplink  
ongeloofelijk wat is Urby toch een stomme dwaas, kom je net op 1-0 laat ie weer eens een man uit z'n rug lopen en die scoort ook nog, roda was volledig de weg kwijt maar urby zal ze wel weer even helpen jezus wat een kut voetballer is dat zeg.
remco k
 remco k - zondag 04 oktober 2009 - 13:23   quote  deeplink  
Om over aissati maar te zwijgen, aub wisselen die gast, ongelooflijk wat speelt hij slecht, laat de Jong maar lekker spelen die verdedigd tenminste mee met het team.
remco k
 remco k - zondag 04 oktober 2009 - 13:24   quote  deeplink  
en aub Cvitanich brengen voor Pantelic
Mick
 Mick - zondag 04 oktober 2009 - 13:46   quote  deeplink  
2-1:)
remco k
 remco k - zondag 04 oktober 2009 - 13:47   quote  deeplink  
weer urby, welke trainer gaat nu eindelijk een keer godverdomme snappen dat het een slechte speler is.
voetballer55
 voetballer55 - zondag 04 oktober 2009 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2009 - 13:47 schreef remco k het volgende:
weer urby, welke trainer gaat nu eindelijk een keer godverdomme snappen dat het een slechte speler is.
hij is niet slecht .hij is geen back.als jullie dat eens begrijpen,zul je niet zo negatief over die jongen zijn. hij denkt veel meer vooruit dan verdedigend. Alleen bij gebrek aan beter wordt hij op een van de moeilijkste plaatsen in de verdediging gezet. kijk maar eens hoeveel moeite elke club heeft met de linksback plaats.
charliefromtheangels
 charliefromtheangels - zondag 04 oktober 2009 - 13:55   quote  deeplink  
Sulejmani had weer eens last van zijn salami... Gewisseld... In plaats van dat ze die hansworst van een Pantelic wisselen... Jol is een snol!
remco k
 remco k - zondag 04 oktober 2009 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2009 - 13:51 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

hij is niet slecht .hij is geen back.als jullie dat eens begrijpen,zul je niet zo negatief over die jongen zijn. hij denkt veel meer vooruit dan verdedigend. Alleen bij gebrek aan beter wordt hij op een van de moeilijkste plaatsen in de verdediging gezet. kijk maar eens hoeveel moeite elke club heeft met de linksback plaats.
als middenvelder is het helemaal waardeloos, zelfs nog erger als verdediger, die gozer hoort gewon niet eens in de selectie.
remco k
 remco k - zondag 04 oktober 2009 - 14:16   quote  deeplink  
URBY BEDANKT, URBY BEDANKT!!!
En dan heeft de commentator ook nog het lef om te zeggen dat urby 1 van de betere spelers op het veld aan ajax zijde is.

Urby zorgt ervoor dat Roda in de wedstrijd komt, hij zorgt ervoor dat roda op voorsprong komt en hij zorgt ervoor dat ajax met 10 man verder moet en ipv aanvallend te wisselen dus defensief te wisselen. nogmaals bedankt urby!!
voetballer55
 voetballer55 - zondag 04 oktober 2009 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2009 - 13:55 schreef charliefromtheangels het volgende:
Sulejmani had weer eens last van zijn salami... Gewisseld... In plaats van dat ze die hansworst van een Pantelic wisselen... Jol is een snol!
pantelic was 2weken geleden nog de grote aankoop en nu kan hij niets. Ik denk dat je je eens moet realiseren dat een speler tijd nodig heeft om aan het team te wennen,en dat een bankztter bij een duitse middenmoter geen wereldster is gelijk messi en ronaldino.
charliefromtheangels
 charliefromtheangels - zondag 04 oktober 2009 - 14:25   quote  deeplink  
Hij is zeker geen wereldster en zal dat ook nooit worden. Dat zei ik toch ook niet?
Ik zei dat hij gewisseld mocht worden, maar Jol laat zijn aankoop natuurlijk lekker staan... En vergeet niet in Engeland vonden ze hem zelfs een egotripper met een russische maffialook

Hahaha gelijk ! LOL!
remco k
 remco k - zondag 04 oktober 2009 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2009 - 14:17 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

pantelic was 2weken geleden nog de grote aankoop en nu kan hij niets. Ik denk dat je je eens moet realiseren dat een speler tijd nodig heeft om aan het team te wennen,en dat een bankztter bij een duitse middenmoter geen wereldster is gelijk messi en ronaldino.
hij was geen bankzitter afgelopen seizoen, ik weet niet hoe je daar bij komt, hij lag in de clinch met de leiding daar, dat is de reden dat hij een aantal wedstrijden niet heeft gespeeld.

En je moet toegeven dat zoals hij vandaag speelde, dan is hij nog niet goed genoeg om uit te blinken bij een club als heracles.
Afcabz
 Afcabz - zondag 04 oktober 2009 - 14:30   quote  deeplink  
gewoon weer eens ouderwets kleuteee
en weer ajaxf-side.nl op service unavailable
blijft dit gezeik zo? elke keer als ajax kut speelt ,dan gaat die site offline vanwege hoonreacties ,dan kan je beter heel die site ofline laten lutsers!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 oktober 2009 door Afcabz --
remco k
 remco k - zondag 04 oktober 2009 - 14:30   quote  deeplink  
het puntverlies van vandaag, en dus het feit dat we nu weer achter de feiten aanlopen is volledig de fout van Urby, aqub nooit meer laten spelen en meteen uit de selectie zetten, jezus wat een kutspeler met een waardeloze instelling..
voetballer55
 voetballer55 - zondag 04 oktober 2009 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2009 - 14:29 schreef remco k het volgende:

[..]

hij was geen bankzitter afgelopen seizoen, ik weet niet hoe je daar bij komt, hij lag in de clinch met de leiding daar, dat is de reden dat hij een aantal wedstrijden niet heeft gespeeld.

En je moet toegeven dat zoals hij vandaag speelde, dan is hij nog niet goed genoeg om uit te blinken bij een club als heracles.
als een speler goed of heel goed is dan speelt hij bij de meeste clubs toch wel ondanks het feit dat er een menigsverschil. Ik gaf alleen aan dat spelers tijd nodig hebben om te wennen,op de echte topspelers na. Alleen supporters van nederlandse clubs eisen meteen dat een speler de sterren van de hemel speelt en geen fouten maakt. Dit lukt natuurlijk niemand. Moedig zo'n speler aan inplaats van hem af te kraken.
remco k
 remco k - zondag 04 oktober 2009 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2009 - 14:35 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

als een speler goed of heel goed is dan speelt hij bij de meeste clubs toch wel ondanks het feit dat er een menigsverschil. Ik gaf alleen aan dat spelers tijd nodig hebben om te wennen,op de echte topspelers na. Alleen supporters van nederlandse clubs eisen meteen dat een speler de sterren van de hemel speelt en geen fouten maakt. Dit lukt natuurlijk niemand. Moedig zo'n speler aan inplaats van hem af te kraken.
ik kraak hem verder ook niet af, ik snap alleen niet zo goed waarom jol hem laat staan en de beter spelende sulejmani wisselt, als een speler gewoon heel slecht speelt dan moet ie gewisselt worden, Pantelic en aissati zijn te lang blijven staan, En URBY was dramatisch slecht, die heeft ons deze wedstrijd gekost, simpel.
ajax.site.co.nl
 ajax.site.co.nl - zondag 04 oktober 2009 - 15:02   quote  deeplink  
Ajax is geen serieuze titelkandidaat meer.

Elke eredivisieclub die met veel inzet de wedstrijd tegen Ajax ingaat maakt grote kans op punten. De reden hiervoor is de achterhaalde voetbalvisie van de Amsterdamse club. Een elftal met alleen technische spelers die wisselvallig spelen door gebrek aan inzet en ervaring wordt geen kampioen. Het hedendaagse voetbal is erg fysiek en daar verliezen de Amsterdammers direct de strijd.
ajax.site.co.nl
 ajax.site.co.nl - zondag 04 oktober 2009 - 15:05   quote  deeplink  
Jol had ook al veel eeder Aissati moeten wisselen, hij is te licht voor het middenveld van Ajax.

Cvitanich is beter dan Pantelic en hij had er gewoon moeten staan.
www.superajax.com
 www.superajax.com - zondag 04 oktober 2009 - 15:16   quote  deeplink  
WTF goes on with that shitty number9?
why mister Jol not take him away just in the begining of the 2nd halfe?
maybe Cvita is not as good as Suares,but at least he moves,he shots,and HE CAN HOLD FUCKING BALL in his legs...

PANTELIC is a jerk.

thanks to our scouts,while P$V and other farmers are buying future stars like Djudjak we buy for 16 million sulejmani,benchwarmers like Oleguer Wielaert,and oldmans like Atouba for Jong squad!its a shame...
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 04 oktober 2009 - 15:19   quote  deeplink  
Het was echt 3x niets. Ik hoop voor ajax niet dat suarez weggaat, want anders.....
voetballer55
 voetballer55 - zondag 04 oktober 2009 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2009 - 15:19 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:
Het was echt 3x niets. Ik hoop voor ajax niet dat suarez weggaat, want anders.....
ik voor feyenoord wel;-)
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 04 oktober 2009 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2009 - 15:37 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

ik voor feyenoord wel;-)
ik ooK!
remco k
 remco k - zondag 04 oktober 2009 - 15:53   quote  deeplink  
ajax was juist heel goed tot na de 1-0, daarna verneukte Urby alles wat hij maar kon verneuken, ik denk zelfs dat ie is omgekocht:). Daarna was het ook helemaal niks meer.
Afcabz
 Afcabz - zondag 04 oktober 2009 - 16:05   quote  deeplink  
omgekocht ? :P
remco k
 remco k - zondag 04 oktober 2009 - 16:21   quote  deeplink  
om maar aan te geven hoe verschrikkelijk slecht hij speelde.
voetballer55
 voetballer55 - zondag 04 oktober 2009 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2009 - 15:53 schreef remco k het volgende:
ajax was juist heel goed tot na de 1-0, daarna verneukte Urby alles wat hij maar kon verneuken, ik denk zelfs dat ie is omgekocht:). Daarna was het ook helemaal niks meer.
ik neuk ook wel eens graag alles wat ik kan neuken;-)
freakie
 freakie - zondag 04 oktober 2009 - 17:07   quote  deeplink  
hahaaahaaahaaaa... die is niet grappig.....
voetballer55
 voetballer55 - zondag 04 oktober 2009 - 17:24   quote  deeplink  
wel lekker
yngwie
 yngwie - zondag 04 oktober 2009 - 18:11   quote  deeplink  
wat een paniek weer. Ajax speelde niet best, maar om nu gelijk maar weer ajaxspelers te neer te sabelen. Toon wat meer respect.
voetballer55
 voetballer55 - zondag 04 oktober 2009 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2009 - 18:11 schreef yngwie het volgende:
wat een paniek weer. Ajax speelde niet best, maar om nu gelijk maar weer ajaxspelers te neer te sabelen. Toon wat meer respect.
mijn idee.
feyenoordq
 feyenoordq - zondag 04 oktober 2009 - 18:35   quote  deeplink  
2-2 tegen roda is altijd beter dan 4-0 he hahahaha.
remco k
 remco k - zondag 04 oktober 2009 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2009 - 18:11 schreef yngwie het volgende:
moet ik gvd respect tonen voor iemand die miljoenen per jaar verdiend te zien spelen zonder enige inzet, moet ik respect tonen voor iemand die er in z'n eentje voor zorgt dat ajax punten verliest, nou lijkt me niet en zeker niet voor iemand die al jaren zo verschrikkelijk veel fouten maakt.

En nee er is helemaal geen paniek, ik baal gewoon dat zon sukkel als Urby gewoon iedere week weer speelt.
yngwie
 yngwie - zondag 04 oktober 2009 - 19:26   quote  deeplink  
Urby was vandaag een van de weinige die een voldoende haalde. Moest zowel verdedigende als aanvallende taken uitvoeren. Een ander moet dan zijn taak overnemen. Dus als team speelde ajax deze keer niet geweldig.
remco k
 remco k - zondag 04 oktober 2009 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2009 - 19:26 schreef yngwie het volgende:
Urby was vandaag een van de weinige die een voldoende haalde. Moest zowel verdedigende als aanvallende taken uitvoeren. Een ander moet dan zijn taak overnemen. Dus als team speelde ajax deze keer niet geweldig.
ok voor de laatste keer, tegengoal nr 1, Urby laat zijn man uit de rug weglopen deze scoort doordat Urby compleet verkeerd staat te dekken en gewoon niet weet waar zijn tegenstander is. tegengoal nr2 hij laat zijn man vanaf de middellijn al lopen en loopt zelf er op zijn gemakje achteraan waardoor hij dus gewoon weer veel te laat is, hij kon allebei de tegengoals door gewoon normaal zijn werk te doen heel erg simpel voorkomen en dan winnen we deze wedsrtijd, dit heeft dus niks te maken met het feit dat iemand zijn taken over moet nemen want hij liep zichzelf telkens uit positie.

Dus ga niet die waardeloze reporter napraten, maar kijk gewon naar de feiten, veel succes.
yngwie
 yngwie - zondag 04 oktober 2009 - 20:28   quote  deeplink  
speelde urby alleen vandaag?
Alex Ridderkerk
 Alex Ridderkerk - zondag 04 oktober 2009 - 20:38   quote  deeplink  
Pantelic = miskoop
remco k
 remco k - zondag 04 oktober 2009 - 20:40   quote  deeplink  
heb ik dat gezegd dan. Maar hij zat wel heel erg fout bij alle twee de goals en dat is waar het uiteindelijk allemaal om draait of zijn er in voetbal soms belangrijkere dingen dan goals maken en of tegen krijgen, lijkt me niet toch?
Afcabz
 Afcabz - zondag 04 oktober 2009 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2009 - 20:38 schreef Alex Ridderkerk het volgende:
Pantelic = miskoop
Pantelic is transfer vrij gekomen pik
kosten vallen dus wel mee
yngwie
 yngwie - zondag 04 oktober 2009 - 21:08   quote  deeplink  
Het belangrijkste is meer goals te maken dan tegen te krijgen. Maar wat ik probeer duidelijk te maken is dat de fouten al eerder worden gemaakt. Hierover kunnen we van mening verschillen toch?
alibabba
 alibabba - zondag 04 oktober 2009 - 21:14   quote  deeplink  
Laten we nou eens met zijn allen duidelijk zijn! ajax is ZIEK, ZWAK en MISSELIJK, wanneer word dat nou eens erkend? oke, er zullen handig wel wedstrijden komen dat ajax beter is dan de tegenstander, maar is dat vreemd met de miljoenen waarmee ajax kan werken?

Al jarenlang worden de beste spelers bij clubs in nederland gehaald, maar als ze eenmaal bij ajax spelen, raken ze geen ene pepernoot meer!
Dat ligt echt niet aan die spelers, maar aan de organisatie die er bij ajax heerst!

Nu word urby weer neergesabeld, dat is volledig terecht, maar in een gezond ajax zou emanuelson perfect passen! AJAX WORD WAKKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 04 oktober 2009 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2009 - 20:58 schreef Afcabz het volgende:

[..]

Pantelic is transfer vrij gekomen pik
kosten vallen dus wel mee
2 Miljoen per jaar
1 jarig contract
nog niet fit

valt mee>?
Afcabz
 Afcabz - zondag 04 oktober 2009 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2009 - 21:14 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:

[..]

2 Miljoen per jaar
1 jarig contract
nog niet fit

valt mee>?
hij heeft het over een miskoop
niet over ze salaris.
zit nogal een verschil in

iemand die 15 mil kost en totaal geen zoden aan de de dijk zit
dat is een miskoop ,doe jij het rekenwerk maar
Boss
 Boss - zondag 04 oktober 2009 - 23:41   quote  deeplink  
Zie net die Kah het shirt van Suàrez in zijn broek stoppen! Wat een tering hond! Respect moet ie hebben. Vraag dat shirt Dan niet!!! Z KK. Hond
nummer10
 nummer10 - maandag 05 oktober 2009 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2009 - 14:16 schreef remco k het volgende:
URBY BEDANKT, URBY BEDANKT!!!
En dan heeft de commentator ook nog het lef om te zeggen dat urby 1 van de betere spelers op het veld aan ajax zijde is.

Urby zorgt ervoor dat Roda in de wedstrijd komt, hij zorgt ervoor dat roda op voorsprong komt en hij zorgt ervoor dat ajax met 10 man verder moet en ipv aanvallend te wisselen dus defensief te wisselen. nogmaals bedankt urby!!
dat doelpunt is gewoon een fout van dezeeuw want wat moet hij daar want Enoh is er al... daar door komt de man vrij van Dezeeuw... en word Urby erop aangekeken door jou jou.. daarbij die overtreding was absoluut geen Rood...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 oktober 2009 door Thomas --
nummer10
 nummer10 - maandag 05 oktober 2009 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2009 - 21:14 schreef alibabba het volgende:
Laten we nou eens met zijn allen duidelijk zijn! ajax is ZIEK, ZWAK en MISSELIJK, wanneer word dat nou eens erkend? oke, er zullen handig wel wedstrijden komen dat ajax beter is dan de tegenstander, maar is dat vreemd met de miljoenen waarmee ajax kan werken?

Al jarenlang worden de beste spelers bij clubs in nederland gehaald, maar als ze eenmaal bij ajax spelen, raken ze geen ene pepernoot meer!
Dat ligt echt niet aan die spelers, maar aan de organisatie die er bij ajax heerst!

Nu word urby weer neergesabeld, dat is volledig terecht, maar in een gezond ajax zou emanuelson perfect passen! AJAX WORD WAKKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Urby terecht neer gehaald ? wat dacht je van dezeeuw en enoh dan met zijn 2en en dan mag hij nog zoon voorzet geven aan een man wat niet eens van Urby is maar van dezeeuw die zich bemoeit met dingen waar hij niet moet zijn ? dan kan je nu Urby wel op de schuld geven maar er zijn 2 momenten geweest waar urby nu op aan word gekeken terwijl het zijn schuld niet eens is...

Enoh + Dezeeuw op 1 man en dan nog de bal niet hebben.. man van Enoh of Dezeeuw komt Vrij en neemt de bal mee en maakt een doelpunt.. iedereen zegt Urby laat zijn man lopen terwijl het zijn man niet eens is.. dan heb je nog Alder en Vertonghen die niet of half ingrijpen.. Urby kan er dus niks aan doen...

de Rooie kaart.. wat dus absoluut geen rooie kaart was..

vrije trap DANKZIJ Urby die erin vliegt.. de enige die een beetje inzet had was Urby gisteren wel.. er waren er een paar super slecht..

Aissati, Vdwiel, Dezeeuw, Pantelic.. dus al 2 middenvelders en met die 2 extra mannetjes aangezien Aissati niet mee verdedigd komt de Verdediging dus urby weer mee te zitten.. maar als je zelf geen Verdediger bent snap je dat niet.. ga maar is back staan links of rechst en als de half dan niet mee werkt dan heb je het knap lastig hoor geloof me..
nummer10
 nummer10 - maandag 05 oktober 2009 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2009 - 21:14 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:

[..]

2 Miljoen per jaar
1 jarig contract
nog niet fit

valt mee>?
1 mil per jaar... 1 jarig contract
remco k
 remco k - maandag 05 oktober 2009 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2009 - 08:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Urby terecht neer gehaald ? wat dacht je van dezeeuw en enoh dan met zijn 2en en dan mag hij nog zoon voorzet geven aan een man wat niet eens van Urby is maar van dezeeuw die zich bemoeit met dingen waar hij niet moet zijn ? dan kan je nu Urby wel op de schuld geven maar er zijn 2 momenten geweest waar urby nu op aan word gekeken terwijl het zijn schuld niet eens is...

Enoh + Dezeeuw op 1 man en dan nog de bal niet hebben.. man van Enoh of Dezeeuw komt Vrij en neemt de bal mee en maakt een doelpunt.. iedereen zegt Urby laat zijn man lopen terwijl het zijn man niet eens is.. dan heb je nog Alder en Vertonghen die niet of half ingrijpen.. Urby kan er dus niks aan doen...

de Rooie kaart.. wat dus absoluut geen rooie kaart was..

vrije trap DANKZIJ Urby die erin vliegt.. de enige die een beetje inzet had was Urby gisteren wel.. er waren er een paar super slecht..

Aissati, Vdwiel, Dezeeuw, Pantelic.. dus al 2 middenvelders en met die 2 extra mannetjes aangezien Aissati niet mee verdedigd komt de Verdediging dus urby weer mee te zitten.. maar als je zelf geen Verdediger bent snap je dat niet.. ga maar is back staan links of rechst en als de half dan niet mee werkt dan heb je het knap lastig hoor geloof me..
ga jij je nou maar eens lekker aftrekken op die urby poster van je, Urby kan er niks aan doen???, jij hebt echt van iedereen op dit forum de meest waardeloze kijk op voetbal, ongelooflijk. Inderdaad ja enoh en de zeeuw stonden daar niet goed op te letten maar is dat een reden om een man uit je rug te laten lopen, nee toch??? of is het normaal om op j terug te lopen als de tegenstander langs je heen loopt en gewoon op een slakkengangentje daar achteraan te gaan.

Beide tegengoals was hij het dichtst bij de speler die uiteindelijk scoort op het moment dat deze in balbezit komt, dit heeft helemaal niks met het middenved te maken maar met inzet en intelligentie van de back, Urby in dit geval.
Hij is gewoon niet goed genoeg voor ajax of welke nederlandse topclub dan ook. maar goed blijf jij maar lekker bij je mening, op deze manier en met zulke spelers als Urby komen we in ieder geval nooit meer aan de top.

Veel succes verder.
Javid
 Javid - zondag 23 september 2012 - 18:09   quote  deeplink  
what a shame!!!!
hippy
 hippy - zondag 23 september 2012 - 18:10   quote  deeplink  
Huh

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5996
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Roda JC - Ajax (04-10-2009): 2-2

0.0057959