BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Martin Jol

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 oktober 2009 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2009 - 21:31 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Zit zeker vaak op de bank bij de VFB
nee... stond laatste wedstrijd gewoon in de basis.. maar hij heeft zijn carriere aan Jol te danken die heeft hem ondekt.. ik zie het wel gebeuren
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 06 oktober 2009 - 09:58   quote  deeplink  
Het nadeel van Jol is dat hij teveel vriendjes en bekenden binnen aan het halen is. Dit is niet goed voor Ajax lijkt mij.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 oktober 2009 - 13:12   quote  deeplink  
mwah valt wel mee... enige bekende wat hij binnen heeft gehaald is Atouba... ik zie Boula wel graag komen in ieder geval...
remco k
 remco k - dinsdag 06 oktober 2009 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2009 - 09:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

je snapt het niet he.. jij roept alleen negatieve dingen over Ema terwijl beide doelpunten NIET zijn schuld zijn.. als het nu terechte Kritiek is kan ik er mee leven maar je moet geen onzin dingen gaan zoeken.. de 2 centrale verdedigers grijpen ook niet in en daar hoor ik je totaal niet over, waarom niet ? vdwiel was gisteren STUKKEN slechter dan Ema hoor ik je niet over.. Aissati was drame, Hoor ik je niet over.. Enoh en Dezeeuw die een bal niet kunnen afpakken.. hoor ik je niet over.. wees reeel post anders niks.
moet je het topic roda ajax toch echt beter lezen, daar geef ik aan dat er door niemand goed gespeeld word, dus geen dingen posten als je het niet goed gelezen hebt. Ik schrijf ook nergens dat de rest er wel goed uitzag bij de tegengoals, ik geef alleen aan dat Urby wel heel erg fout zat bij allebei de tegengoals niet meer niet minder, dat betekent dus niet dat de rest er wel goed bij stond.

Naar aanleiding van onze discussies let ik de laatste tijd wat meer op urby en helaas vind ik hem gewoon niet goed genoeg, hij is de speler in ajax 1 met de meeste wedstrijden voor ajax 1 en dus de meeste ervaring, dit straalt hij totaal niet uit en hij brengt niks extra als het er om gaat, hij speelt inderdaad wel vaak op inzet alleen doet hij dat weer veel te vaak op de verkeerde momenten en alleen als het gaat over het vooruit spelen.

Bij allebei de tegengoals had hij geen directe tegenstander en stond of liep er wel een tegenstander bij hem in de buurt dan moet hij gewoon met deze mensen meelopen, en ja het is niet goed wat er aan de zijlijn gebeurt, maar wat urby doet is zeker ook niet goed. en bij hem gebeurt het gewoon heel vaak dat mensen uit zijn rug weglopen en dat hij ze dan laat gaan.
bully
 bully - dinsdag 06 oktober 2009 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2009 - 12:25 schreef nummer10 het volgende:
makkelijk hoor jongens alles afschuiven naar Ematje.. volgens mij stonden er 2 publieks lievelingen hadiour te dekken.. waardoor 1 iemand (een man van 1 van de 2) gewoon vrij kwam.. dus remco Suarez heeft ons vorig seizoen veel punten gekost door zijn kaarten ? ajax was gisteren helemaal niks niet alleen Ema was slecht (terwijl hij 1 van de betere was maar je hebt zoon mooie Anti Ema bril) heel makkelijk Pantelic, Dezeeuw, Aissati, vdwiel, vertonghen.. ze waren allemaal niks gisteren.. je vergeet echter ook dat van Ema het enige gevaar kwam op de linker kant terwijl Aisasti dat had moeten doen.. Aissati hoord mee te verdedigen met Ema daarvoor ben je linkshalf maar dat word simpel weg niet gedaan waardoor het LIJKT dat Ema zijn man laat lopen terwijl dat de man van Aissati is.. maar tis altijd makkelijk om 1 iemand op de schuld te geven...

daarbij Ontopic.. ik snap uberhabut deze onzinnig discussie niet.. dat we nu al praten over een trainer.. soms schaam ik me dat ik Ajacied ben weet je dat ? automatisme moet erin komen en vertrouwen.. Jol doet dat uitstekend iedereen is lovend over hem ook de spelers.. hij wil iets opbouwen en dat wil niet in 10 wedstrijden en ook niet in 1 jaar.. iedereen vergeet ook dat vGaal er 3 jaar over heeft gedaan om er een TEAM van te maken.. dat gaat gewoon niet 1 2 3
dat er afgelopen zondag meerdere spelers onder hun niveau speelde is iedereen het denk ik wel mee eens.
alleen bij urby komt dat iets teveel voor.
staat ook denk nog linksback omdat jol niemand anders in vorm heefd op dit moment voor die positie.
en je hoort de meeste hier ook niet zeggen dat jol het slecht doet.
dit team is groeiende en nu al veel verder dan vorig jaar.
of dit genoeg is om kampioen teworden weet ik niet.
ook spelers afkraken voordat ze de kans hebben gehad zich te bewijzen doe ik ook niet.
ik geloof zeker dat pantelic nog wel zijn waarde zal bewijzen.
atouba weet ik ook nog niet.
en geloof ook nog steeds in sulejmani.
heb nog wel wat twijfels of dat huren van spelers nou zo goed zal zijn.
ik geloof daarom ook net als jou dat het wel goed komt.
dus in grote lijnen zijn we het wel eens maar op bepaalde vlakken niet.
maar ieder heefd zijn eigen mening .
omdat die anders is dan andere zegt niet dat het domkoppen zijn of dat ze nooit gevoetbalt hebben.
we hebben wat remco ook al zegt allemaal de zelfde liefde voor ajax.
[is mijn vrouw zeker niet blij mee de liefde te moeten delen]
maar ieder op zijn manier en zijn eigen mening.
Tenic
 Tenic - woensdag 07 oktober 2009 - 01:55   quote  deeplink  
ik heb geen 34 wedstrijden nodig om te zien dat er weer verkeert is ingekocht.
te wijten aan het bestuur maar vooral jol.
het bestuur had alle tijd om echte versterkingen(berg,elia, enz) aan te trekken maar stopte jol nu in de positie om de verkeerde paniekaankopen te doen voor de verkeerde posities.
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 oktober 2009 - 09:58   quote  deeplink  
Tenic.. Paniek aankopen.. wat denk je nu makker dat Ajax gewoon ff 20 mil heeft liggen + loon voor deze mannetjes ? Jol kan er juist HELEMAAL NIKS aan doen dat hij weinig te besteden had.. moet je bij het oude bestuur zijn en MvB.. als Jol zoveel mocht uitgeven als MvB vorig seizoen wat dacht je dan ? en ja kerel dezeeuw (enige waar geld voor is uitgegeven) is echt een miskoop !!!! echt kerel je bent echt niet goed snik..
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 07 oktober 2009 - 10:53   quote  deeplink  
Emanuelson is een goede speler die net als de Jong, Melchiot en Maduro gewoon op avontuur moet in het buitenland. Bij Ajax wordt hij als jojo gebruikt en Jol verandert elk kwartier de speelwijze
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 oktober 2009 - 11:12   quote  deeplink  
http://www.nusport.nl/eredivisie/2096773/van-gaal-rekent-af-met-koeman.html

leuk voor de AZters.. zitte hun nu mooi mee op gezadeld :D
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 07 oktober 2009 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2009 - 10:53 schreef sportdwaas het volgende:
Emanuelson is een goede speler die net als de Jong, Melchiot en Maduro gewoon op avontuur moet in het buitenland. Bij Ajax wordt hij als jojo gebruikt en Jol verandert elk kwartier de speelwijze
Begint idd op Marco praktijken te lijken!
bully
 bully - woensdag 07 oktober 2009 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2009 - 10:53 schreef sportdwaas het volgende:
volgens mij staat urby gewoon steeds linksback al meerdere wedstrijden dus heefd weinig last van de veranderingen in speelstijl.
dus weet niet wat je bedoeld dat hij word gebruikt als jojo.
nummer10
 nummer10 - donderdag 08 oktober 2009 - 10:00   quote  deeplink  
beetje onzin sportdwaas.. zoveel veranderd Jol niet.. daarbij Jol mag toch wel zoeken naar de perfecte 11 ?
remco k
 remco k - donderdag 08 oktober 2009 - 10:34   quote  deeplink  
sportdwaas is nog steeds feijenoorder, dus kijkt alles wat te meken heeft met ajax dor een negatieve bril
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 08 oktober 2009 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 oktober 2009 - 10:34 schreef remco k het volgende:
sportdwaas is nog steeds feijenoorder, dus kijkt alles wat te meken heeft met ajax dor een negatieve bril
ja natuurlijk

En Leo Driessen is anti ajax gelijk emails versturen via ajax1.nl

Ik vind dat sportdwaas alles zéér objectief bekijkt, en voor dat ik las dat hij Feyenoorder was, had ik geen enkel idee voor welke club hij was
RUDE BOY
 RUDE BOY - vrijdag 09 oktober 2009 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 oktober 2009 - 10:34 schreef remco k het volgende:
en jij doet dat niet onder Feijenoord1908 ??
remco k
 remco k - zaterdag 10 oktober 2009 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 oktober 2009 - 00:09 schreef RUDE BOY het volgende:

[..]

en jij doet dat niet onder Feijenoord1908 ??
hahahahaa, Jij spoort echt niet, ik was al ajacied toen jij nog in de luiers lag, heb alle mooie tijden van ajax live meegemaakt en jij denk dat ik onder een andere naam hier loop te kloten, wat een humor...
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 13 oktober 2009 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 - 21:33 schreef remco k het volgende:

[..]
wat een humor...
bedankt!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Martin Jol

0.0058779