|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: 'De Guzman wordt vrijdag geopereerd' |
|
|
|
demy44
|
|
|
Eerste diagnose: knieblessure voor De Guzman Jonathan de Guzman heeft een knieblessure opgelopen, maar hoe groot de schade is, weet men nog niet in Rotterdam-Zuid. Dat blijkt uit onderzoek van het Erasmus Medisch Centrum.
De Feyenoorder raakte zaterdag in de wedstrijd tegen RKC Waalwijk geblesseerd en moest zich laten vervangen. Binnenkort moet een MRI-scan definitief uitwijzen wat de ernst van de blessure is.
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/37360/eerste-diagnose-knieblessure-voor-de-guzman-not-read
hopen dat het niet ernstig is |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Daar zien we geen cent meer voor |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
dat ook maar we hebben hem wel nodig |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
och, als ik hem zaterdag zag denk ik dat we genoeg op de bank hebben van dat niveau. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
viel mij ook wel op er veranderde weinig toen hij gewisseld werd |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
Komt weer terug en raakt vervolgens weer geblesseerd .. krijgt daardoor het stempel blessuregevoelig .. geen topclub durft het aan dus Jona verlengt bij feyenoord en speelt volgend seizoen de sterren van de hemel in het kampioensjaar waardoor hij alsnog naar een topclub vertrekt voor zo'n 20 mil.
Mooi scenario toch??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 oktober 2009 door BRAYY -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: daar hebben we marioscenario voor. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
is jammer dat je dat nou moet vertellen he
daar had tie zelf mee moeten komen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ach, ik dacht dan hebben we het maar gehad. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
ik zou nu wel wijnaldum willen zien op nummer 10?/ jullie??? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zou goed kunnen dat ie z'n laatste potje voor Feyenoord heeft gespeeld |
|
|
|
|
Sem
|
|
|
Tsja, lullig voor hem... Zo komt ie in de winterstop niet bij de topclub die hij wenst. Lekker revalideren op Feyenoords kosten. Lullig voor Feyenoord als hij niet verlengt met een jaartje en komende zomer precies €0,- voor hem krijgt... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach, dan gaat ie toch lekker gratis weg. |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
Het onderzoek aan de knie van Jonathan de Guzman leverde slecht nieuws op. De middenvelder van Feyenoord heeft schade aan de meniscus en moet onder het mes. De Guzman gaf zaterdag tijdens de wedstrijd tegen RKC Waalwijk (3-0) aan dat hij last had van zijn knie. Hij werd gewisseld en onderzoek volgde. Het is overigens de andere knie dan waar hij vorig jaar aan geopereerd was.
Het is een fikse tegenvaller voor De Guzman, die lekker in vorm was. Hij hoopte in de winterstop een transfer te maken, maar zal nu tot die tijd niet meer kunnen spelen.
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/87637_de-guzman-tot-winterstop-uitgeschakeld |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Staat nu bekend als brekebeentje. 2 knieblessures in korte tijd. |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Had Vlaar dat ook niet? Dat zegt niets, hij is nog jong. Alleen dat wordt fluiten naar een paar centen voor de Guzman. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2009 - 09:23 schreef Sem het volgende:Tsja, lullig voor hem... Zo komt ie in de winterstop niet bij de topclub die hij wenst. Lekker revalideren op Feyenoords kosten. Lullig voor Feyenoord als hij niet verlengt met een jaartje en komende zomer precies €0,- voor hem krijgt... Ach, geld zat |
|
|
|
|
SFey
|
|
|
Echt balen. Vorig jaar was kut en hij speelde nauwelijks. In het begin van dit jaar ging het lekker en speelde hij. Naast de komst van Been is ook Guz van zeer belangrijke waarde. Nu wordt het zeer spannend aan het einde van dit seizoen. De kans is misschien wel groter dat hij bijtekent omdat clubs hem niet meer kunnen zien spelen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
tegen die tijd hebben we wel weer minder salariskosten. |
|
|
|
|
janusz
|
|
|
Er is ook goed nieuws!!!!
Interesse in HOFLAND!! Hopelijk gaat dit door... |
|
|
|
|
SFey
|
|
|
Ik vind Hofland als back-up niet eens een slechte speler. Het is meer de prijs/kwaliteitsverhouding die niet reeel is. In dat opzicht is het beter dat er intresse is. Maar juich niet te vroeg, want alleen interesse is nog (lang) geen transfer |
|
|
|
|
janusz
|
|
|
Ik keek ook meer naar prijs kwaliteit...En juich zeker niet te vroeg...Dat is nooit best inderdaad |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
had liever gehad dat er belangstelling voor de cler of landzaat was geweest |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ik vind het drietal bahia, vlaar en hofland ook niet zo verkeerd |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
precies en als die ignatovic ook de slag te pakken krijgt dan heb je een sterk dubbel uitvoert centrum |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
bahia gaat zijn kaarten nog wel pakken dit jaar |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
zo hoort dat als je een goede verdediger bent |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
En ik geef toe, de scheidsrechter moest Bahia wel rood geven toen Suarez met twee gebroken benen waar de botten uitstaken van het veld werd weggereden door een ambulance
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 oktober 2009 door Rovert -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2009 - 12:57 schreef Rovert het volgende:En ik geef toe, de scheidsrechter moest Bahia wel rood geven toen Suarez met twee gebroken benen waar de botten uitstaken van het veld werd weggereden door een ambulance ik neig toch te denken aan een schwalbe |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik in erste instantie ook, maar toen ik suarez botsplinters in de noppen van Bahia zag zitten kreeg ik wel het vermoeden dat hij wel in de buurt was toen Suarez viel |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2009 - 13:07 schreef Rovert het volgende:Ik in erste instantie ook, maar toen ik suarez botsplinters in de noppen van Bahia zag zitten kreeg ik wel het vermoeden dat hij wel in de buurt was toen Suarez viel hahahahahahaha |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Voordeel voor bahia is wel dat hij voortaan in Rotterdam nergens meer hoeft te betalen, dat hij elke wedstrijd als 1e wordt toegezongenen dat hij net zo'n emotioneel afscheid gaat krijgen als Kiprich kreeg als hij afscheid gaat nemen op zijn 35e |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bahia is een held.
ik vind dat ze een beach club naar m moeten vernoemen. kleine moeite.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 oktober 2009 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Tja
zou mooi zijn
maar voordat je dat voor elkaar hebt |
|