BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Nieuw onderkomen voor Dilana?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 16 januari 2008 - 13:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Nieuw onderkomen voor Dilana?

Als de fitnessmarathon in volle gang is, verzamelt de rest van de aanwezigen zich langzaam maar zeker aan de keukentafel. Palma is het er nog steeds niet mee eens dat de dames het hele huis als kapsalon gebruiken. "Jullie maken je hier op, jullie föhnen en stijlen hier...", klaagt het hoofd huishouding. "Anders maak je van de kapsalon gewoon een hondenhok, die hebben ze dan toch niet meer nodig", oppert Luc. Wat aardig van onze rapper Double L om ook even aan Dilana te denken. Misschien is dat wel de juiste optie als de hond uit de handen van grijpgrage Huub wil blijven!

bron: tien.tv
ilse
 ilse - woensdag 16 januari 2008 - 14:49   quote  deeplink  
huub moet zich gewoon gedragen die hond is nou eenmaal binnengekomen,en als huub dat niet bevalt gaat hij toch gewoon naar huis??Ik vindt niet dat dat door 1persoon bepaald kan worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 januari 2008 door ilse --
DGKJaapio
 DGKJaapio - woensdag 16 januari 2008 - 14:56   quote  deeplink  
Huub zegt gewoon wattie vindt, dat is toch de kracht van Huub? Hij lult er niet omheen. Kennelijk doet het de mensen weinig dat hij dieronvriendelijk is want de stemmen blijven binnenstromen ondanks recente uitlatingen.
mister
 mister - woensdag 16 januari 2008 - 14:59   quote  deeplink  
Mischien omdat zich ook gedraagt als een hond ;)
ilse
 ilse - woensdag 16 januari 2008 - 15:03   quote  deeplink  
dieronvriendelijk is hij absoluut niet,hij gaat ook leuk met die paarden om,hij vind honden niet leuk dat kan,maar hij moet er maar mee leren omgaan dat vind ik...Maar dieronvriendelijk kan ik hem niet noemen,een paard is ook een dier.
DGKJaapio
 DGKJaapio - woensdag 16 januari 2008 - 15:31   quote  deeplink  
Ok je hebt gelijk, maar hij heeft dieronvriendelijke trekjes laten zien de afgelopen tijd zoals met de ruzie met Lieke toen hondje ging blaffen... en iedereen lijkt het geblaf beu te zijn ^_^
bloemenfee
 bloemenfee - woensdag 16 januari 2008 - 15:39   quote  deeplink  
Huub kan er gewoon niet tegen dat Dilana harder kan blaffen dan hij want als iemand anders dan hij een grote bek heeft probeerd hij die ook te snoeren dus zal dat hier bij de hond ook wel het geval zijn. Zielig mannetje die Huub hoor!
ilse
 ilse - woensdag 16 januari 2008 - 16:37   quote  deeplink  
ja dat zou kunnen dgkjaapio;-)
ilse
 ilse - woensdag 16 januari 2008 - 16:47   quote  deeplink  
en uhmmm zagen jullie dat ook???hey rilana zegt huub wil je wat lekkers??kom maar...jahaaa echt dieronvriendelijk hoor kuche.....iedereen heeft dus weleens en rothumeur,en ja wees eerlijk een geblaf van een hond is nooit prettig voor onze oortjes.Kijk weet je wat het gewoon is??we kunnen hun zien 24uur per dag,de rest van nederland zie je niet,maar geloof me,iedereen moppert weleens zelfs je beste vriend of vriendin,waarvan je niet zou verwachten dat hij of zij weleens door huis loopt en zegt van kutzooi verdomme ik kan dit niet vinden of dat niet ik sla de boel kort en klein,of klootzak lul noem allemaal maar op,en wij vinden ons zelf wel heel normaal..zoals zo gezegt die mensen leven daar met camera's en je kunt je niet 24uur per dag iemand anders voor doen dan dat je bent,dat kan ook niet en het zou je onmenselijk maken.in het normale leven zou je huub braín en de rest nooit zo gekend hebben en dat bedoel ik ermee te zeggen.omdat je ze nooit 24uur per dag zou zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 januari 2008 door ilse --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Nieuw onderkomen voor Dilana?

0.0106220