|
|
Jappie_FEY
|
|
|
Feyenoorders, van latent sympathisant in den lande tot fanatiek wedstrijdbezoeker voor het leven, wonen overal. Naar verluid moeten het er in totaal bijna 2 miljoen zijn. Onder hen bevinden zich circa 35.000 scc-houders. Wie zich afvraagt waar die scc-houders zoal vandaan komen wijzen we graag op onderstaand kaartje.
Want uiteraard komen verreweg de meeste Feyenoord-seizoenkaarthouders uit Rotterdam en haar directe omgeving, het blijft altijd aardig om te zien dat er toch ook honderden medesupporters tweewekelijks uit bijvoorbeeld het hoge noorden en het verre zuiden naar De Kuip komen.
jaja, 0.3% uit drenthe, betekent dat ik ongeveer 1 van de 100 supporters ben uit drenthe met een seizoenkaart!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Kunnen jullie geen clubje oprichten? |
|
|
|
|
jjh
|
|
|
Kom zelf uit Friesland en hier in het dorp (lees: kleine 1000 inwoners) zijn er volgens mij 4 met een seizoenskaart. Er zijn echter tig waaronder ik die een clubkaart hebben. Ik voetbal zelf op zondag en kan dus niet vaak richting Rotterdam maar probeer wel keertje of 3/4 per jaar die kant op te gaan en ben er natuurlijk altijd bij in Heerenveen. Ik kan wel zeggen dat de regio waar ik woon heel veel Feyenoorders herbergt. Dat heb ik 2 weken terug in Harkena wel gezien, is 5 km bij mij uit de buurt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 oktober 2009 door jjh -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
dat percentage klopt van geen meter, van de 10 gasten waarmee ik vanuit noord holland naar de kuip reis heeft 100% een seizoenskaart. |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2009 - 01:15 schreef hotjumper het volgende:dat percentage klopt van geen meter, van de 10 gasten waarmee ik vanuit noord holland naar de kuip reis heeft 100% een seizoenskaart. lol |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Waarom zo weinig Groningers? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Allemaal verhuisde Rotterdammers |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Hahahahaha, ja Rovert, klopt, maar doe komen wer terug hoor! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Terug? Alleen op zondagmiddag half drie dan toch zeker??? |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Wil weer graag terug naar m'n "roots", heb zo'n 15 jaar in de Moerkerkestraat gewoond op zuid, daarna 3 jaar in Kralingen, maar die wijken kom je nu haast niet meer in, zonder paspoort! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ach Kralingen heb ook zijn goede en slechte wijken, koop je nu toch iets aan de Bergse Plas? |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Ben Trots dat ik van ZUID kom......maar niet dat ik in Spijkenisse woon wat een kut stad/dorp is dat zeg..... |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Wij zijn bekend van files en schietpartijen nou leuk om te te kunnen melden!!!! |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Het enige voordeel is......je zit zo in Rotterdam!! |
|
|
|