|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Selènes turbulente liefdesleven!
Selène is ondertussen aan de keukentafel haar beklag aan het doen over mannen. Haar voormalige scharrel Luc zit er ook bij en mag het allemaal aan horen. Palma vraagt haar of ze al ooit een relatie heeft gehad. Dat bevestigt de beauty maar ze heeft wel een probleem. "Ik ben heel moeilijk in relaties", geeft ze toe. "Ja, ik had ook niet anders verwacht. Jij hebt iemand nodig die je kort houdt!", lacht Palma. "Steeds als ik een jongen leuk vind, dan verdwijnen de kriebels ineens na twee weken. Dus ik kan beter eerst vrienden worden met iemand en dan kijken of ik hem na een tijdje nog steeds echt heel leuk vind en dan wordt het misschien wat", bedenkt Selène. "Dat had ik bij Luc ook! Toen wij hadden gekust...", begint de Tilburgse weer. "Hebben wij echt gekust dan?" onderbreekt Luc haar. Is Luc zijn kortstondige affaire al vergeten of is hij het gekwetter van Selène beu?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
mister
|
|
|
Het zal vast het laatste zijn. Zeurlene doet niets anders dan klagen. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
wat negatief zeg,ze is gewoon nog maar een meisje. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
zou je aan haar bemoeienissen met anderen niet zeggen |
|
|
|
|
mister
|
|
|
Precies gedraag je dan niet als een oud wijf!! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
juist wel klinkt puberaal toch? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik post even een brief die ze bij nowlive ontvangen hebben op 10 januari:
--- Ik ken Selene van drama les die we kregen in Tilburg op factorium. Drama les hield in acteer lessen.
We waren maar met een select groepje. 2 jongens en 4 a 5 meisje. De groep werd namelijk steeds kleiner.
Selene was in het begin erg stil en zij speelde altijd het zelfde soort typetje. Altijd meisje in nood die tegen de wereld vecht. Om eerlijk te zijn hoe zij in de goudenkooi doet lijkt het net of ik een stuk van haar terug zie die zij moest doen als opdracht. Meisje met zogenaamd zwaar verleden die door iedereen gepest en doordat ongeluk die ze zegt gehad te hebben veranderd is.
In die klas waar we les kregen zat ook een meisje die ziek was. Ze had namelijk kanker. Dat meisje had altijd een droom om een keer op de planken te staan.
Omdat zij dacht niet meer lang te leven, wilde ze nog dingen doen in haar leven die ze altijd al wilde doen dus acteren, lessen daarin nemen en hopenlijk keer nog op de planken te staan. Dit lukte haar bijna. Ze nam lessen en ze heeft aanbod gehad om voor een student een stuk op te voeren. Dit meisje kon ook hele leuke typetjes spelen en wat ze deed, deed ze geweldig goed. Ze kreeg daarom ook complimenten van de leraar, van mede leerlingen en in het begin ook van Selene. Maar in het begin kreeg selene ook veel complimenten totdat zij steeds hoorde dat ze wel te vaak hetzelfde typetjes speelde dus het meisje met kanker werd erg naar voren gehaald. Dat Kon Selene niet zo goed hebben. En zij ging opeens heel naar doen tegen haar. Zij vertelde dat het meisje een keer een opmerking had gemaakt over haar leeftijd ofzo. Selene zong een liedje een kinderliedje dus dat meisje zei voor de gein, zeg hoe oud ben je eigenlijk. iedereen begon te lachen en selene werd toen echt een bitch. Ze ging rare verhalen ophangen over het meisje, dat ze loog etc en aandacht vroeg. terwijl dat meisje was echt ziek dat kon je zien. Ze had geen haren meer ingezicht en werd steeds magerder.
Opeens stonden we met zijn allen buiten. Selene en het meisje hadden ruzie. Ik kon eerst niet zo goed horen waar het over ging. Maar selene was zo kinderachtig aan het doen en zei hele gemene dingen en luisterde gewoon niet.Er was een jongen op die groep waar ze blijkbaar mee rommelde die het natuurlijk voor haar op nam. Daardoor voelde ze zich heel erg sterk. Dat meisje stond te huilen en vertelde dat ze daar kwam voor afleiding en helemaal niet zat te wachten op ruzie. Selene bleef heel hard doen en werd gewoon erg gemeen. Dat meisje is toen huilend weggereden en Selene lachtte er gewoon om en zei letterlijk, zo weer iemand op geruimd niemand staat mij in de weg. Ik vond het super erg voor dat meisje en vond selene echt een bitch.
De week er op kwam ik weer op les en wachtte met spanning af of dat meisje nog kwam. Ze kwam gelukkig. Selene vondt dit niet leuk en kreeg het voor elkaar om de hele klas tegen dat meisje te krijgen. Ze lulde rare verhalen over haar waardoor iedereen dat meisje links lieten liggen.
Ik vond dat erg en trok naar dat meisje toe. Ze snapte er niets van dat Selene zo gemeen kon doen en dat ze daar alleen maar kwam om haar wens uit te laten komen en niet om ruzie te maken.Ik vertelde haar dat Selene gewoon jaloers was en dat ze er niets van aan mocht trekken. Dat meisje zou nieuws krijgen of de doktoren haar zouden opgeven of niet. Dus dit kon ze er niet bij hebben. Ik wilde nog tegen Selene in gaan, maar wist dat het niets zou uithalen, want ze is gewoon in en in gemeen en erg egoistisch. Ze gaat over lijken. Als moet op haar manier en zij moet in de middelpunt van belangstelling staan.
Dat meisje was helemaal op en wist niet wat ze er mee aan moest.
We gingen naar huis en de week erop ging ik weer naar les. We kregen toen te horen dat het meisje niet meer kwam. De negatieve energie sloopte haar en ze had nieuws gehoord en trok het allemaal even niet meer.
Ik was de enige die wel kon raden wat het nieuws was. En Selene had alle aandacht en straalde als nooit van te voren. Weer zei ze opgeruimd staat netjes we hebben niets aan aanstellers. En natuurlijk gingen alle complimenten dit keer niet naar het meisje maar naar Selene.
Week erop hadden we soort van laatste les en dus afsluiting, ik hoopte nog het meisje te zien helaas was ze er niet.
Selene heb ik nooit meer gezien tot Beauty en de nerd. En zij precies hetzelfde deed met een ander meisje in dat huis. Tot mijn ellende zag ik ook nog dat ze won.
En kort erna zie ik haar in de goudenkooi. Ik zie hoe zij iedereen om haar vinger windt. Totdat de ware selene uit de hoek komt en zij weer haar rol speelt.
Ik kon nu niet langer mijn mond houden.
Selene is een verschrikkelijk mens met geen geweten. Ze liegt en bedriegt.En hoe erg ook ze krijgt gewoon alles voorelkaar. Hoe zij met mensen omgaat is niet menselijk. Ben geen haat dragend persoon maar hoop echt dat ze ooit de verkeerde tegen komt en dat zij een keer een spiegel wordt voorgehouden. ---
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 januari 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
Erg man, ben benieuwd hoeveel ervan waar is :\ |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik hoop dat Huub het te horen krijgt bij een optreden en aan Claire verteld.... mooie tv! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
tja dit hoor je ook maar van anderen,maar is het nit zo dat je dingen zelf moet ervaren?ik bedoel als ik echt wil weten wie selene is,dan zou ik daar zelf wel achter willen komen,alles en iedereen kan veranderen,en dat er dingen gebeurd zijn,ja dat kan...maar verhalen kunnen altyd zijn aangedikt.daar pas ik altyd voor op .Iedereen kan wel iets over iemand vertellen wat hij of zij niet goed hebben gedaan,maar mijn motto is nog altyd,als ik echt wil weten hoe iemand is wil ik dat liever zelf ervaren! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Het lastige is dat je nu erg moeilijk het zelf (dus persoonlijk) kunt ervaren.
En ik kijk helemaal niet op van dit verhaal want zoals ik haar zie en ervaar op de streams is dit precies haar karakter. Dat meisje heeft vroeger teveel problemen gehad waardoor ze nu veel te achterdocktig is en het niet kan hebben als er iemand die ze niet mag in de spotlights staat. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik weet niet hoe het zit en zolang ik dat meisje niet kent,heb ik absoluut geen oordeel...de goudenkooi is de goudenkooi je vind daar iemand zoals van welk spel je houdt of leuk vind.Geloof niet dat die mensen in het echt ook zo zijn,als dan zij de opdrachten uit moeten voeren.Geloof wel dat iedereen die in dat huis komt iets mankeerd,bijvoorbeeld iets psychisch,doordat ze zo gehaaid zijn om dit spel ook te kunnen spelen..Goed uitspeelgedrag kunnen laten zien,en dat kunnen ze allemaal wel.maar wat anderen zeggen over mensen die de mensen kennen die in de kooi zitten,van wat ze vroeger met diegene hebben meegemaakt,tja daar kan ik niet over oordelen sorry. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
volgens mij kende degene die de brief heeft geschreven mejuffrouw Selene wel, dus iets van waarheid zal er toch wel inzitten. Ik ben het met Boudewijn eens dat ze inderdaad zo overkomt, neem alleen maar het voorbeeld van de consternatie omtrent "haar zangles". Als die briefschijfster haar zoals ze schrijft kent en heeft meegemaakt, mag je daar toch wel je konklussie uit trekken, dat ze inderdaad niet graag gebrek aan aandacht heeft, nog zacht uitgedrukt |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
mij boeit het niet,iedereen kan wel alles zeggen over iedereen,ik heb geleerd om daar nooit naar te luisteren,ik acht de persoon eerst zelf te leren kennen en kan dan zelf wel tot een conclussie komen,en is diegene wel oke dan nou top is diegene niet oke,jammer dan,maar zou het ook dan voor me houden,ik hou gewoon niet van gelul. |
|
|
|
|
mister
|
|
|
Kijk naar de beelden van selene dat zegt toch genoeg hoe ze is!! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hoef ik niet te zien,ik hoef niet te weten hoe mensen op tv zijn,of in de kooi,want meerendeel is niet echt!mensen zijn te goed gelovig. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
niet dat ik het niet kijk ik kijk wel,maar bedenk me dan wel dat het spel is ,en ik heb geen speciale fan ofzo,als braín zich weer bedenkt om een half uur in de kou te zitten en achteraf helemaal niks gehoord te hebben maar wel op die manier hij het voor elkaar krijgt om anderen dat te laten geloven,vind ik mooi,als lieke een goed spel bedenkt waar ik om kan lachen vind ik dat ook top,en zo geld dat voor iedereen,en lieke kon eerder zo'n mooi spel maken,nu is dat over jammer maar naar gezeur kijken schiet niet op..iedereen die leuke plannen maakt en het lukt vind ik dat top,en dan maakt het niet uit of het nou amanda jaap lieke huub of braín is,selene gaat weer weg,die komt even stoken dat is haar taak,maar wie weet kunnen we nog wat verwachten van die nieuwe...de beste speler mag van mij winnen..en zo'n selene en luc ja ach laat het. |
|
|
|
|
|