BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Darley of van dijk

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
jackfeyenoord
 jackfeyenoord - woensdag 07 oktober 2009 - 11:48   quote  deeplink  
ik zelf vind darley beter maar van dijk staat nu ook goed te keepen wat vinden jullie???
SFey
 SFey - woensdag 07 oktober 2009 - 11:53   quote  deeplink  
Been houdt nu vast aan van Dijk, omdat hij 6 keer zijn doel heeft schoon gehouden.
Maar het had af en toe ook anders kunnen uitvallen. Ik vind hem niet elke week betrouwbaar en wat Darley liet zien wel. Maar goed misschien was dat eenmalig. Ik zeg tegen sparta en vvv Darley uitproberen en dan keuze maken.
jackfeyenoord
 jackfeyenoord - woensdag 07 oktober 2009 - 11:55   quote  deeplink  
ja vind ik ook en dan kijken of van dijk echt beter is als darley
Djee
 Djee - woensdag 07 oktober 2009 - 12:01   quote  deeplink  
SFey.......klopt wat je daar zegt!
Mario zegt van Dijk, IK zeg Darley!
Voor dat van Dijk moest invallen, was Darley ook goed toch?
En toen stond van Dijk op het 2e plan!
Begrijp Mario soms niet hoor!
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 07 oktober 2009 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2009 - 12:01 schreef Djee het volgende:
SFey.......klopt wat je daar zegt!
Mario zegt van Dijk, IK zeg Darley!
Voor dat van Dijk moest invallen, was Darley ook goed toch?
En toen stond van Dijk op het 2e plan!
Begrijp Mario soms niet hoor!
Het is heel simpel het elftal (en de verdediging met name) draaien goed. Een rustige degelijke keeper is goud waard en dat begrijpt Mario ook. Voetbal is een teamsport waarbij spelers met een grotere individuele klasse soms op de bank zitten omdat ze het team op dat moment niet sterker maken. Van Dijk is de ideale keeper die uiteindelijk rustig en met beleid het veld zal ruimen voor een jongere. Waarschijnlijk wordt dat Darley. En bovendien is daar nog de wet: "never change a winning team"

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 oktober 2009 door sportdwaas --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 07 oktober 2009 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2009 - 12:05 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

"never change a winning team"
Darley krijgt zijn kans nog wel.
Djee
 Djee - woensdag 07 oktober 2009 - 12:08   quote  deeplink  
Da's ook weer waar
SFey
 SFey - woensdag 07 oktober 2009 - 12:09   quote  deeplink  
Een keeper is in mijn ogen toch de speler die het makkelijkste vervangen kan worden zonder dat daar consequenties aanzitten voor het 'team'. Ja met communiceren en de bal weer in het veld brengen, maar dan houd het ook op! Ik zeg: op goal moet gewoon de sterkste staan, heeft niks met het team te maken. Als Been van Dijk sterker vind moet hij die opstellen. Maar ik was meer onder de indruk van Darley! En of dat beginnersgeluk of niet was, dat zou ik graag willen zien.
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 07 oktober 2009 - 12:23   quote  deeplink  
Darley wordt echt nog wel gebracht dit jaar maar Mario wil gewoon nu niets veranderen. Het loopt redelijk. Darley, Mulder (wie weet) ze krijgen hun kans wel (blessures, schorsingen)
voetballer55
 voetballer55 - woensdag 07 oktober 2009 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2009 - 11:53 schreef SFey het volgende:
Been houdt nu vast aan van Dijk, omdat hij 6 keer zijn doel heeft schoon gehouden.
Maar het had af en toe ook anders kunnen uitvallen. Ik vind hem niet elke week betrouwbaar en wat Darley liet zien wel. Maar goed misschien was dat eenmalig. Ik zeg tegen sparta en vvv Darley uitproberen en dan keuze maken.
mee eens,maar het is natuurlijk wel een sterk punt van been dat hij niet meteen wisseld dit creert wel zelfvertrouwenbij de spelers.
De Spot
 De Spot - woensdag 07 oktober 2009 - 12:32   quote  deeplink  
gewoon Darley!!
Milo
 Milo - woensdag 07 oktober 2009 - 12:38   quote  deeplink  
nee, v dijk doet het prima! hij brengt rust met zich mee en de verdediging staat als een huis!
dennis
 dennis - woensdag 07 oktober 2009 - 12:51   quote  deeplink  
Gewoon Van Dijk.
Bokito
 Bokito - woensdag 07 oktober 2009 - 12:52   quote  deeplink  
Ben het met SFey eens dat ook van Dijk soms onbetrouwbaar oogt, maar toch doet ie het beter als Timmer.
Darley lijkt mij de man voor de toekomst. Tot aan z'n blessure zag het er goed uit, maar ook niet helemaal foutloos. Ik denk dat Mario in de winterstop opnieuw een keuze gaat maken , en dat zou wel eens in het voordeel van Darley uit kunnen vallen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 07 oktober 2009 - 13:17   quote  deeplink  
Van Dijk, er staat wat, dus Van Dijk. Gewoon laten staan, hij doet het toch goed, waarom veranderen? Darley krijgt zijn kans nog wel
demy44
 demy44 - woensdag 07 oktober 2009 - 13:25   quote  deeplink  
darley is de nummer een
dennis
 dennis - woensdag 07 oktober 2009 - 13:40   quote  deeplink  
Rugnummer 1 cker?
demy44
 demy44 - woensdag 07 oktober 2009 - 13:42   quote  deeplink  
ik vind darley de beste van de keepers van dijk is de laaste wedstrijden onzeker
qwerto
 qwerto - woensdag 07 oktober 2009 - 13:53   quote  deeplink  
darley dat been toch voor van dijk kiest vind ik verrasend ! hij wou toch gaan opbouwen aan de toekomst ? dat doe je niet met van dijk maar met het grootste keepers talent wat we in jaren gehad hebben !
qwerto
 qwerto - woensdag 07 oktober 2009 - 13:56   quote  deeplink  
w8 ik lees net iets logisch op een ander forum : van dijk staat erin om de druk hoog te houden want als van Dijk nu een foutje maakt staat darley er weer in

zou deze actie van Been soms zijn om de druk op de keepers op te voeren en ze scherper te krijgen ?
De Spot
 De Spot - woensdag 07 oktober 2009 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2009 - 13:17 schreef Arie.Klooster het volgende:
Van Dijk, er staat wat, dus Van Dijk. Gewoon laten staan, hij doet het toch goed, waarom veranderen? Darley krijgt zijn kans nog wel
Ben je Willem 2 uit vergeten en PSV thuis...ook tegen NAC liet die ineens zomaar een bal uit zijn klauwen vallen!!!Vind hem echt geen zekerheidje en Darley stond van de week bij de beloftes ook weer heel goed te keepen.

Geef die gozer vertrouwen hij heeft de toekomst.
De Spot
 De Spot - woensdag 07 oktober 2009 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2009 - 13:56 schreef qwerto het volgende:
w8 ik lees net iets logisch op een ander forum : van dijk staat erin om de druk hoog te houden want als van Dijk nu een foutje maakt staat darley er weer in

zou deze actie van Been soms zijn om de druk op de keepers op te voeren en ze scherper te krijgen ?
Zit wel wat in maar duidelijkheid is toch beter.....gewoon Darley!!!!
SFey
 SFey - woensdag 07 oktober 2009 - 15:10   quote  deeplink  
Ja ze hoeven deze week niet te spelen, dus hij kan het nu makkelijk zeggen haha
schelehond
 schelehond - woensdag 07 oktober 2009 - 16:05   quote  deeplink  
Gewoon v Dijk dit siezoen laten staan, en volgend seizoen Darley time
frlegioen.nieuwslog.
 frlegioen.nieuwslog. - woensdag 07 oktober 2009 - 17:19   quote  deeplink  
Van dijk is nu nog de beste maar volgend seizoen Darley

www.fr-zone.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 oktober 2009 door frlegioen.nieuwslog. --
demy44
 demy44 - woensdag 07 oktober 2009 - 17:20   quote  deeplink  
is dat geen reclame

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 oktober 2009 door demy44 --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 07 oktober 2009 - 18:12   quote  deeplink  
opzouten met je ruksite......
grambii
 grambii - woensdag 07 oktober 2009 - 18:21   quote  deeplink  
v. Dijk maakte inderdaad tegen pisvee en WII een onzekere indruk, maar dat maakte Darley ook in de oefenwedstrijd tegen VVV, heb hem ook nog geen moment zijn verdedigers zien aansturen, dat wat v. Dijk wel doet. Laat Darley rustig groeien in Jong Feyenoord, dan volgend jaar Darley time, en ondertussen een goede man voor als v. Dijk uitvalt.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 08 oktober 2009 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2009 - 17:19 schreef frlegioen.nieuwslog. het volgende:
Van dijk is nu nog de beste maar volgend seizoen Darley

www.fr-zone.nl
doet eens stoppen met spammen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Darley of van dijk









0.0062410