BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Positief nieuws

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 07 oktober 2009 - 15:44   quote  deeplink  
Ondanks het feit dat Feyenoord slechts bij vlagen aantrekkelijk voetbal laat zien staat de grootmacht uit Rotterdam Zuid op een gedeelde 3e plaats met een achterstand van maar 3 punten op de koppositie.

De binnen en buiten het veld onrustige spelers de Cler en Hofland zitten op de bank en spelen alleen als de 1e keus geschorst of geblesseerd is.

Mario Been kiest voor een vast systeem met aanvallers die druk uitoefenen op de verdediging van de tegenpartij na balverlies. De creativiteit moet komen van de Guzman en El Ahmadi met als eventuele vervangers Biseswar, Babovic, Wijnaldum en Bruins.

De verdediging is met de jonge Leerdam, Vlaar en Bahia aangevuld met de routiniers van Bronckhorst en van Dijk in staat geweest (behalve tegen PSV) snelle tegendoelpunten te voorkomen.

De kritiek van supporters en geroep om versterkingen moet daarom maar eens ophouden want de volgende talenten kunnen door Mario Been prima ingepast worden bij tegenslag

de Vrij
Darley
Manteiga
Castaignos
Mulder
Pedro
en wie weet Ignatovitch

Daarnaast heeft Feyenoord ook nog de beschikking over prima routiniers als Landzaat en Makaay en zijn Hofland en de Cler inzetbaar als de nood aan de man komt. Bij Excelsior doen Nieveld, Erasmus, Wattamaelo en Janota het ook aardig.

Supporters moeten nu als 1 man achter het team gaan staan en discussies over nieuwe aankopen moeten eens ophouden. Het huidige Feyenoord is met Mario Been in zeer goede handen. Mariodonna is een echte Feyenoorder en echte supporter die ons verlost heeft van kwalen als Timmer en Lucius en onderpresteerders op de bank durft te zetten ongeacht reputatie.

Klasse
dennis
 dennis - woensdag 07 oktober 2009 - 15:54   quote  deeplink  
Het is zeker aardig dat Been Makaay,De Cler,Hofland en Landzaat op de bank durft te zette.

in tegenstelling tot verbeek die dat niet deed en dat ging slecht.

dus Jonkies beter als Routiniers?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 oktober 2009 door dennis --
SFey
 SFey - woensdag 07 oktober 2009 - 16:02   quote  deeplink  
Ja de jonkies hebben net met voelvolley gewonnen van de oudjes
De Spot
 De Spot - woensdag 07 oktober 2009 - 16:04   quote  deeplink  
Ik dacht dat jij de kritische Feyenoordsupporter was!!!!!

Ik sluit me aan bij je verhaal maar ben bang dat we dit jaar net te kort komen om echt meetekunnen doen, dus dan zijn topics over versterkingen helemaal niet gek, ondanks dat er geen geld is!
SFey
 SFey - woensdag 07 oktober 2009 - 16:06   quote  deeplink  
Blijven hopen op investeerders
De Spot
 De Spot - woensdag 07 oktober 2009 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2009 - 16:06 schreef SFey het volgende:
Blijven hopen op investeerders
Hoop doet leven dat weten wij als Feyenoordsupporters maar al te goed!!
Djee
 Djee - woensdag 07 oktober 2009 - 16:40   quote  deeplink  
Het enige positieve uit dit relaas, is dat Feyenoord nu gedeeld 3e staat, en dat vol moet zien te houden, liefst nog een tandje erbij!
De Spot
 De Spot - woensdag 07 oktober 2009 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2009 - 16:40 schreef Djee het volgende:
Het enige positieve uit dit relaas, is dat Feyenoord nu gedeeld 3e staat, en dat vol moet zien te houden, liefst nog een tandje erbij!
nou..dat is wel erg negatief.

Er spelen een hoop jongens uit de eigenjeugd in waar we nog een hoop plezier aan kunnen beleven, en het elftal staat wel, er hangt weer een goede sfeer om ons kluppie.
Djee
 Djee - woensdag 07 oktober 2009 - 16:56   quote  deeplink  
DAT is ook wat ik bedoel, De Spot, het draait nu eindelijk behoorlijk, maar we MOETEN het vast zien te houden met EIGEN jeugd, plus wat we nu hebben!
De Spot
 De Spot - woensdag 07 oktober 2009 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2009 - 16:56 schreef Djee het volgende:
DAT is ook wat ik bedoel, De Spot, het draait nu eindelijk behoorlijk, maar we MOETEN het vast zien te houden met EIGEN jeugd, plus wat we nu hebben!
zekers!!
bram
 bram - woensdag 07 oktober 2009 - 17:17   quote  deeplink  
kijk waar we vorig jaar stonden en wees blij met nu,we kunnen toch weer meedoen en hoe,men heeft weer ontzag voor onze club en onze jeugd heeft zoveel talent dat we nog jaren mee kunnen doen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 08 oktober 2009 - 09:39   quote  deeplink  
Wat is de nieuwswaarde van dit topic?
Rovert
 Rovert - donderdag 08 oktober 2009 - 09:40   quote  deeplink  
13,4% nieuwswaarde
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 08 oktober 2009 - 17:59   quote  deeplink  
verkeerd afgerond, het is 13,3%..........
har
 har - donderdag 08 oktober 2009 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 oktober 2009 - 16:02 schreef SFey het volgende:
Ja de jonkies hebben net met voelvolley gewonnen van de oudjes
Voelvolley... Lijkt me heerlijk met een dames team!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Positief nieuws









0.0070939