|
|
joey
|
|
|
Links en rechts mag er zeker meer dreiging komen .. De vleugelspelers van ajax zijn niet altijd op hun best.. -Aissati -sulemani -kenedy -Rommedahl
Zou ajax er goed aan doen om een extra vleugelspeler te halen?!
Wie zou jij wel willen zien bij ajax?!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 oktober 2009 door joey -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
je moet toch weten dat Zenden en Ajax niet samen gaat... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Zenden bezorgt AJAX ellende.................. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
@nummer10
Okeokee... Hij heeft een club nodig - ajax een goede linksbuiten.
Ik bedoel ajax heeft linbks echt weinig! Aissati draaid niet, sulemani niet en verder hebben ze zeegelaar en sarpong. Waarvan ik de tweede best goed vind, maar te weinig ervaring..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 oktober 2009 door joey -- |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote: Zenden is de Duivel (en Gerets trouwens ook!) |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
quote:Op donderdag 08 oktober 2009 - 17:16 schreef joey het volgende:@nummer10 Okeokee... Hij heeft een club nodig - ajax een goede linksbuiten. Ik bedoel ajax heeft linbks echt weinig! Aissati draaid niet, sulemani niet en verder hebben ze zeegelaar en sarpong. Waarvan ik de tweede best goed vind, maar te weinig ervaring.. Een goede linksbuiten ja... Zeegelaar hebben we ook nog. Niet weer een uitgerangeerde Brabo |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: inderdaad deze 2 hebben een verleden, Zenden haat werkelijk ajax en ik denk ook niet dat hij heel hartelijk welkom geheten zou worden door de ajax fans.
Raar dat een aantal mensen hier dit niet weten |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Wie zou jij een goede linkervleugel vinden voor ajax?! Of ben je van mening dat het wel lekker gaat zo?.. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote:Op donderdag 08 oktober 2009 - 19:59 schreef remco k het volgende:[..] inderdaad deze 2 hebben een verleden, Zenden haat werkelijk ajax en ik denk ook niet dat hij heel hartelijk welkom geheten zou worden door de ajax fans. Raar dat een aantal mensen hier dit niet weten Die waren waarschijnlijk niet aanwezig tijdens Ajax - Olympique... ;-) |
|
|
|
|
Snakie
|
|
|
|
|
|
Juantinho
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 08 oktober 2009 - 20:04 schreef joey het volgende:Wie zou jij een goede linkervleugel vinden voor ajax?! Of ben je van mening dat het wel lekker gaat zo?.. dit jaar is een tussenstop, je kunt van een trainer toch niet verwachten dat hij de rotzooi die er was van 10 jaar ff binnen een paar maand opruimd, beetje nadenken he, volgend seizoen zal hij er moeten staan en dan staat sulejmani er ook.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Nou, ik ben van mening dat het handig zou zijn om een extra man te hebben voor links. je hebt er 2 aissati en sulemani.. Zeegelaar vind ik nog te jong en onervaren voor eredivisie en europa l. en sarpong.. die heb ik al een tijdje niet gezien:S.. Ik zeg niet dat ik verwacht dat Martin Jol het ff huphup veranderd bij ajax en dat ze meteen champions league waardig zijn ofzow..Om het zo maar ff te zeggen.. En ook niet dat aissati en sulemani meteen maar weg mogen .. sjaa als jij een andere mening heb prima.. en of sulemani er staat volgens jaar dat zullen we dan wel zien.. Mag hij zich eerst bewijzen bij de jonkies.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
we zullen zien, maar je roept zelf al dat we daar 2 spelers hebben lopen die je niet meteen moet afschrijven, en dan wil je daar nog iemand hebben lopen die gehaat wordt door heel ajax en zelf nou niet bepaald ajax supporter is. misschien eerst eens kijken voor iemand op rechts. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 11 oktober 2009 - 12:46 schreef remco k het volgende:we zullen zien, maar je roept zelf al dat we daar 2 spelers hebben lopen die je niet meteen moet afschrijven, en dan wil je daar nog iemand hebben lopen die gehaat wordt door heel ajax en zelf nou niet bepaald ajax supporter is. misschien eerst eens kijken voor iemand op rechts. Eens kijken voor iemand op rechts? Daar hebben we kennedy lopen of schrijf je die nu al af? Een paar weken geleden praatte je nog heel anders. Die jongen moet je volledig het vertrouwen geven en dan zal je zien dat hij AJAX-waardig is.
Zeg tegen hem dat hij 1e keus is en dat ie fouten mag maken, maar als ie te weinig brengt in de 2e helft word vervangen. De wedstrijd erop laat je 'm weer vanaf het begin starten. Zeg elke week dat je 100% vertrouwen in 'm hebt en je zult gaan genieten van hem. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ik zie liever rommedahl hoor..:S! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 oktober 2009 - 13:55 schreef alibabba het volgende:[..] Eens kijken voor iemand op rechts? Daar hebben we kennedy lopen of schrijf je die nu al af? Een paar weken geleden praatte je nog heel anders. Die jongen moet je volledig het vertrouwen geven en dan zal je zien dat hij AJAX-waardig is. Zeg tegen hem dat hij 1e keus is en dat ie fouten mag maken, maar als ie te weinig brengt in de 2e helft word vervangen. De wedstrijd erop laat je 'm weer vanaf het begin starten. Zeg elke week dat je 100% vertrouwen in 'm hebt en je zult gaan genieten van hem. ik schrijf kennedy helemaal nergens af, je moet mij geen woorden in de mond gaan leggen wil je??
Kennedy kan een heel goede voetballer zijn, en hij heeft het ook goed gedaan vind ik, hij is een van de weinige spelers die altijd in eerste instantie speelt vanuit het elftal en pas als dat goed is zelf zijn dingen gaat proberen, het is wel knap dat iemand dat kan, hij valt dus altijd terug op zijn basis kwaliteiten en dat is te prijzen.
alleen vind ik Rommedhaal te afwisselend en zie ik niet echt veel toekomst voor hem bij ajax.
Ik hoor mensen hier weleens zeggen dat Kerlon daar zou kunnen spelen, volgens mij kan hij wel als rechtshalf aan de gang maar niet echt als een rechtsbuiten. en ik zie hem liever op 10 spelen.
Daarom denk ik dat het wenselijk is te kijken naar een goede rechtsbuiten voor de toemkomst |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 11 oktober 2009 - 15:16 schreef remco k het volgende:[..] ik schrijf kennedy helemaal nergens af, je moet mij geen woorden in de mond gaan leggen wil je?? Kennedy kan een heel goede voetballer zijn, en hij heeft het ook goed gedaan vind ik, hij is een van de weinige spelers die altijd in eerste instantie speelt vanuit het elftal en pas als dat goed is zelf zijn dingen gaat proberen, het is wel knap dat iemand dat kan, hij valt dus altijd terug op zijn basis kwaliteiten en dat is te prijzen. alleen vind ik Rommedhaal te afwisselend en zie ik niet echt veel toekomst voor hem bij ajax. Ik hoor mensen hier weleens zeggen dat Kerlon daar zou kunnen spelen, volgens mij kan hij wel als rechtshalf aan de gang maar niet echt als een rechtsbuiten. en ik zie hem liever op 10 spelen. Daarom denk ik dat het wenselijk is te kijken naar een goede rechtsbuiten voor de toemkomst Kennedy is een goede voor nu en ook in de toekomst, dus ik begrijp niet waar je op doelt. Rommedahl is een perfecte invaller voor kennedy. Ik kan nog niet oordelen over kerlon, wie wel denk ik dan. Ik zie ook beelden van hem op ajax-tv en dat ziet er inderdaad niet slecht uit, maar dat zegt niks.
Ik heb al eerder aangegeven dat AJAX elia had moeten halen, voor in eerste instantie op de linksbuiten-positie, ook om het beste uit sulejmani te halen. Sulejmani in goede vorm kan makkelijk in een 2 spitsen systeem fungeren als 1 van de 2 spitsen.
Met suarez, elia, sulejmani, kennedy en rommedahl heb je zoveel variatie en het is bovendien alleen maar goed voor mensen als zeegelaar en sarpong, want hoe meer concurrentie des te beter. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Vind jij BAkir... goed?.. Niet goed genoeg voor ajax vind...meer iets voor twente ofzow.. Zijn voorzet zuigt en als ik iets verwacht van een vleugelspeler is dat het wel..:S!
Rommedahl vind ik ook wiselvallig.. Als hij goed speelt vind ik het zeker een gode voor ajax, maar ook hij heeft iets te vaak zn daggie niet.. Maar ik vind zijn voorzet wel goed en hij heeft ff wat meer snelheid...
Maargoed, de mul iets voor ajax? Ik vond hem bij ajax erg goed! MAar komt volgens mij niet aan spelen toe daar in spanje of wel?! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Zat net nog ff te denken..
-De Mul -De ridder (Waar speelt ie nu in godsnaam eigenlijk?:S) -Jozy Altidore Spits maar kan ook prima lv -Landon Donovan cam, vleugel, spits
Dat is dus: Sevilla ? villareal, maar miss word ie nu wel verhuurt(?) LA Galaxy (heeft gespeelt bij bayern leverkussen en munchen;) )
ohw vergeet er 1! Marquinhos (18/19) rv of spits palmeiras.. 1 van de braziliaanse toptalenten dit jaar!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 oktober 2009 door joey -- |
|
|
|
|
jaja
|
|
|
misschien zijler van vvv venlo. hij heeft al een verleden bij ajax maar denk dat dat wel een topper in wording is. |
|
|
|
|
jaja
|
|
|
o ja bedoel natuurlijk schaken van vvv venlo voor de rechtsbuiten positie. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Je speelt teveel FM 09 Joey! ;-) |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ik speel geen fm pik , maar maakt niks uit... |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
quote:Op maandag 12 oktober 2009 - 16:06 schreef jaja het volgende:misschien zijler van vvv venlo. hij heeft al een verleden bij ajax maar denk dat dat wel een topper in wording is. Zijler -> Willem 11 Schaken -> VVV Venlo
ik denk dat je schaken bedoeld. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Knabbel en Babbel....uuhhhhhhh..Babel |
|
|
|
|
dops
|
|
|
ga je hoere moeder neuken opdonderen met je kut zenden die hoort niet thuis in amsterdam iemand hoort in je bek te schijten voor deze topic |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
2 jaar oud topic, wakker worden |
|
|
|