BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Een Keeper.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - maandag 12 oktober 2009 - 10:57   quote  deeplink  
kan me de CL nog herinderen..... stond hij op doel en maakt en fout waardoor we niet door gingen...
yngwie
 yngwie - maandag 12 oktober 2009 - 11:05   quote  deeplink  
Ach ja Gomes, hij heeft het nu ook moeilijk in Engeland, waar ligt dat dan weer aan.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 12 oktober 2009 - 14:55   quote  deeplink  
weet niet waar dat dan aan ligt maar wilde even aangeven dat een goede keeper tot significant betere resultaten leidt....
yngwie
 yngwie - maandag 12 oktober 2009 - 15:32   quote  deeplink  
Dat is zeker waar. Maar de mindere jaren die Ajax heeft meegemaakt door toedoen van Maarten, gaat mij toch wel te ver. En dit seizoen staan ze er goed voor dus ik begrijp de problematiek niet. We zullen het toch met deze spelersselectie moeten doen. En wat wij kunnen doen is hun zo goed mogelijk te supporten. Kritisch zijn mag, maar eenmaal in het stadion moeten we als een man achter onze ploeg staan.
remco k
 remco k - dinsdag 13 oktober 2009 - 07:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 - 22:17 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Ik heb ook liever Cech, Reina, Buffon of Casillas op de goal staan. Maar zo heb ik ook liever Messi dan Cvitanich. Ik vind echter dat je realistisch moet zijn en moet concluderen dat we beschikken over een keeper die prima past bij het plaatje van het Ajax van dit moment. Die keepers die ik net noemde steken er wat mij betreft internationaal bovenuit en zijn voor een club als Ajax natuurlijk onhaalbaar, maar daaronder zit een hele rits keepers die elkaar weinig ontlopen en daar is Stekelenburg er eentje van (maar dat is natuurlijk mijn bescheiden mening). En dan zeg ik op mijn beurt: dan kun je wel een vervanger halen, maar je wordt er niet significant beter van. Steek wat mij betreft dan liever je centen in een vervanger voor Rommedahl/ Kennedy, of wellicht nog een extra centrale verdediger.
heb je het weer over het feit waar ajax nu staat, ik schrijf ook dat hij nu niet vervangen moet worden, maar dat er wel andere keeper zijn (Krul) die wat mij betreft meer potentie hebben, en die zie ik dus liever bij ajax spelen dan stekelenburg, en dat is mijn bescheiden mening:)
remco k
 remco k - dinsdag 13 oktober 2009 - 07:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 - 22:27 schreef yngwie het volgende:
ik heb het dus over de spits die een kans mist. dat wordt minder zwaar aangerekend dan een fout van een keeper.
Het gaat toch niet om 1 fout of wel, als hij nou regelmatig punten zou pakken in wedstrijden zoals bijv die tegen psv, dan hoor je mij niet klagen als hij af en toe een fout maakt.

Ik vind hem gewoon niet goed genoeg, net zoals dat ik machlas, charisteas als spitsen niet goed genoeg vond ommee te draaien met de top.
remco k
 remco k - dinsdag 13 oktober 2009 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 - 10:02 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

volgens mij was PSV in de tijd van Gomes significant beter dan de tijd zonder Gomes....lijkt me dus wel degelijk dat een team met of zonder uitstekende keeper beter presteert...lijkt me dus een heel goed idee om Maarten te vervangen voor een keeper die wel een keertje in staat is punten voor het team te pakken ipv simpelweg zijn spelletje meespeelt...(en ja ik weet het er zijn een paar zeer zeldzame uitzonderingen te noemen waarin ie idd punten heeft gepakt...)
inderdaad:)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Een Keeper.

0.0057380