|
|
achiie
|
|
|
wat vinden jullie ervan dat van dijk de eerste keeper is.??? |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
|
|
|
piet
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
achiie
|
|
|
|
|
|
piet
|
|
|
|
|
|
achiie
|
|
|
quote: dan moet je het jezelf niet hardop vragen als je het niet boeiend vind sukkel |
|
|
|
|
piet
|
|
|
dan moet je ff kijken voordat je een nieuwe topic opent. je brengt oud nieuws!!! dus boeiend .....neuh!!!! |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
quote:Op donderdag 08 oktober 2009 - 21:17 schreef piet het volgende:dan moet je ff kijken voordat je een nieuwe topic opent. je brengt oud nieuws!!! dus boeiend .....neuh!!!! of het oud is of niey ik vraag de mening van de feyenoordsupporters en niet van iemand die niks te doen heeft en hier maar loopt te klagen,zoek een hobby ofzo. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
heb k gevonden, mensen zoals jouw irriteren!!!! sukkeltje |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
quote: Leuke hobby, dan wens ik je succes met mij te irreteren,want het doet me geen reet,sukkel |
|
|
|
|
piet
|
|
|
ach(hie) je blijft reageren.....hahahahaha:P |
|
|
|
|
Horzel71
|
|
|
Hier moeten we eens een topic over opennen liefde van de sups onder elkaar ;) |
|
|
|
|
achiie
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Maar om op je vraag terug te komen, ik ben het met je eens dat we beter functioneren in een 4-3-3 systeem met de punt van de ruit omgekeerd naar de binnenste flanken, maar is het niet zo dat daardoor onze backs soms wat weifelend dubbel doordekken in geval van een tegenstander die speelt met een terug getrokken ausputzer? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik vind dat het stopperspil systeem weer uit de kast gehaald moet worden, dat ziet niemand aankomen. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
volgens mij is de ruit omgekeerd naar de buitenste flanken, maar is het niet zo dat daardoor onze backs altijd lucht staan af te dekken in geval van een tegenstander die speelt met een aanvallende ausputzer? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
tja zo te lezen hebben jullie bij de knvb de cursus trainer coach 1 gehaald, ik ben niet verder gekomen dan 3 |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
je kunt niet alles hebben hé........... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ieder zijn beperkingen...... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
maar even on topic, het is een beetje raar om in deze context over "winnen" te spreken. De hele selectie werkt er met z'n allen aan om een goed resultaat neer te zetten. De reserves zijn daarbij net zo belangrijk als de basisspelers. Been weet dat goed te hanteren, zelfs gearriveerde spelers passen zich moeiteloos aan in die rol. Waarom zouden wij er hier dan wel over lopen janken. Er is maar 1 ding belangrijk, Feyenoord moet winnen! de rest is ondergeschikt |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op donderdag 08 oktober 2009 - 22:05 schreef hotjumper het volgende:maar even on topic, het is een beetje raar om in deze context over "winnen" te spreken. De hele selectie werkt er met z'n allen aan om een goed resultaat neer te zetten. De reserves zijn daarbij net zo belangrijk als de basisspelers. Been weet dat goed te hanteren, zelfs gearriveerde spelers passen zich moeiteloos aan in die rol. Waarom zouden wij er hier dan wel over lopen janken. Er is maar 1 ding belangrijk, Feyenoord moet winnen! de rest is ondergeschikt Eens! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 08 oktober 2009 - 22:05 schreef hotjumper het volgende:maar even on topic, het is een beetje raar om in deze context over "winnen" te spreken. De hele selectie werkt er met z'n allen aan om een goed resultaat neer te zetten. De reserves zijn daarbij net zo belangrijk als de basisspelers. Been weet dat goed te hanteren, zelfs gearriveerde spelers passen zich moeiteloos aan in die rol. Waarom zouden wij er hier dan wel over lopen janken. Er is maar 1 ding belangrijk, Feyenoord moet winnen! de rest is ondergeschikt Sinds wanneer praten wij ontopic??? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
dacht probeer eens wat nieuws, sorry |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ach, ik heb er niets op tegen, maar het is even wennen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ach, moet er nog steeds ann wenen, was er aan gewend om binnen 5 reacties het topic onderwerp niet meer terug te laten komen in de reacties |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
nou dan zijn we al weer op de goede weg |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
de omschakeling is trouwens in mijn ogen ook noodzakelijk omdat je dan topic in topic uit over het zelfde gedoe zit te praten als nieuwe spitsen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
nu je het zegt, wat vindt jij er van: Heeft Feyenoord nog een nieuwe spits nodig of moeten we iemand uit de jeugd door laten stromen? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Tja, ligt er een beetje aan of Mario onze trainer blijft of dat tie wordt weg gekocht in de winterstop |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 oktober 2009 - 10:28 schreef Rovert het volgende:Tja, ligt er een beetje aan of Mario onze trainer blijft of dat tie wordt weg gekocht in de winterstop misschien wordt tegen die tijd van gaal wel ontslagen bij bayern, kunnen we die halen |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
tja, zijn vrouw is tenslotte een Feyenoorder |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Als tie Andries Jonker mee neemt is het goed. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Z n vrouw is toch dood? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
hij is toch weer hertrouwd, lees jij geen story? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Nee man ik lees die zooi niet , dat zo n vent nog kan hertrouwen had ik niet verwacht. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: hij heeft natuurlijk wel geld he |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Dat is waar geld stinkt niet he,waar het ook vandaan komt het is altijd goed |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Tja, zijn huidige vrouw lijkt best wel ok |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ze heeft een beetje vreemd gevoel voor humor |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Is te begrijpen toch, als je zo'n vent hebt? Maaruh...........iemand uit de jeugd in laten stromen? JA, Castaignos, toch Janota en meerdere gegadigden. |
|
|
|